,

80

úterý, května 08, 2012

Ahoj všichni kdo to tady čtete, dnes Vás Dia chce předávkovat fotkama, těšíte se? :-)

  • MŮJ DĚDEČEK
O víkendu se slavily už 80tiny mého dědečka Františka
Na oslavě se sešla velká část rodiny
Byl to nejhezčí den za poslední dobu








  • KRÁLÍČEK
Už jako mála Dianka jsem milovala dědovy králíky
Vždy když jsem přijela na návštěvu nosila jsem jim pampelišky
Nemohla jsem si nechat ujít králičí miminka,
musela jsem si jedno pochovat






  • SKUPINOVKY
Nešlo jinak a musely se udělat skupinové fotky na památku
Na ukázku dvě fotky, první je společná (chybí jen můj Jenda a teta - fotografové)
Na druhé fotce jsou prarodiče s vnoučaty :-)




  • DĚDŮV NOVÝ MODRÝ DRAK
Děda si k narozeninám nadělil nový skůtřík
A kromě toho má děda ještě zájezt do Toskánska 
S bratrem jsme udělali sourozenecké foto







  •  NĚCO MÁLO Z POSEZENÍ
Protože bylo nejhezčí počasí slavilo se venku pod šeříkem
Mám asi milion fotek a vybrala jsem jen tři na okouknutí
Dědovi jsme nechaly s mamkou udělat klobásovou kytku






  • NĚCO SLADKÉHO
Jídla bylo tolik, že se pak stejně dávalo psovi
Ikdyž jedlo se tak rychle, že se nedalo stihnout všechno vyfotit
Na fotkách máte vyfoceny jen některé sladkosti dne





  •  ZAHRADA
Rozkvetlá pohádková zahrada, vůně jara, nasekané dřevo, včelín
Největší pán zahrady je pes prarodičů Bobík
V létě se zde těším na jahody, jablka, hrušky, ostružiny, maliny, višně, blumy, rybíz, angrešt,..
Myslím si, že tady vznikly nejhezčí fotky za celý den





  • SVETROVEJ BONUS
K večeru už se začínalo ochlazovat a já jsem strašně zimomřivá,
tak mi babička půjčila svůj stoletý svetr, který jsem si nakonec i odvezla domů,
protože jsem si ho zamilovala :-)






I když dědeček ani neví, že nějaký takovýto blog existuje, tak sem ale stejně napíšu, že ho mám moc ráda!
+Chci poděkovat příteli, že to tak krásně všechno nafotil! :-*
Moc mě tenhle příspěvek bavil tvořit, tak snad se Vám líbíl!!! :-)


You Might Also Like

42 your comments

  1. Krásné fotky ! :) Jinak všechno nejlepší oslaveci :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé děkuji za oslavence! :-) A MOC DĚKUJI ZA POCHVALU FOTEK! :-)

      Vymazat
    2. Znáš to za pravdu se něděkuje ! :)

      Vymazat
    3. Jinak děkuji za krásné komentáře moc mě potěšili ! :)*

      Vymazat
    4. jjeeee nemáš přece zač! :-)

      Vymazat
  2. super fotky :) taky jsme nedávno slavili ale dědovu 70 :D super akce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc díky, :-) jj to věřím, že to muselo bejt príma :-)

      Vymazat
  3. Zlaté ladies,
    tak tenhle post mě úplně dostal. Neskutečně milý a krásný! Tyhle oslavy nemají chybu a vaše se vydařila znamenitě (i s tím svetrovým zakončením). Nos ten svetřík pořád, je prostě gorgeous!! ;-)
    P.S: Skvěle jsem si tu zapařila Pacmana! Díky díky díky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ tys mě nejvíc potěšila! :-) děkuji i za svetrový bonus! :-D Taky se mi moc líbí, ale je fakt starý a velký :-D
      Pacmana vymyslel můj přítel, nemáš zač! TO MY DĚKUJEME! :-) (že tě máme)

      Vymazat
  4. super fotky 8D
    zajo aj havo sú krásny 8P
    tá klobásová kvetina je teda kreatívna 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JEE DIKY MOC!
      JJ ale ta kytka byla dost ujetá no! :-D

      Vymazat
  5. gratuluju děděčkovi! :D krásné fotky :)
    P.S. máš pěknýho brášku :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ooo díky :-) mám víc jeho hezkejch fotek z toho dne :-D

      Vymazat
  6. Krásný fotky.Ten svetr ti hrozně sluší :).Opravdu jsem se zasmála kytce s klobásou :DMoc hezkej bráška :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D kytka no za moc, vypadalo to jako ..domysli si to radsi sama! :-DDDD No díky, to je čest :-D ( mít hezkýho bráchu )

      Vymazat
  7. Honey, přeji dodatečně ještě vše nejlepší - nezapomeň to vyřídit. :D
    Musím říct, že mě pěkně štveš. Jakto děláš že nemáš jedinou fotku kde by Ti to neslušelo? pfff:) jsi nádherná prostě. Z králíčka jsem unešená a pobavil mě hlídač zahrady, drsný pán s drsnějším pojmenováním - Bobík :D:)
    úžasné fotky a přítel je hodný že takhle akčně fotí. Nebo ho musíš přemlouvat aby Tě na blog nafotil? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jasný vyřídím neboooj. No jako to spíš Ty jsi na každé fotce přímo dokonalá, takže tichučko :-* No jako chudáček pes to jméno je uhozený, má to ještě dlouhej příběh :-D ..ale to jindy! :-) NO MÁM NEJHODNĚJŠÍHO PŘÍTELE. To on mě podporuje, neboj. Žádný nucení zatím! :-) Bez něbo by ani tento blog nebyl ;-)

      Vymazat
  8. Páni, to je krásný post! :) To bude mít dědeček ještě dodatečných gratulantů, tady z blogu. ;) Popřej ještě i za mě. :) Fotky jsou opravdu moc krásné! (A Ty s nimi) :))) Takovéhle akce jsou nejlepší - sejdou se Ti, co se mají rádi a mají si o čem povídat. Až do večera. Paráda! :) Akorát slavíme bráchovo svátek, odběhla jsem na chvilinku na počítač, a taky si to moc užívám. :) A ještě něco vlastně, máš moc milou a usměvavou rodinu!!! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJI TI MOC, pochvala postu je vždy uplně nejvíc, díky! :-) Popřeju jasný. Fotky se opravdu povedly, mám jich ještě haldu pěkných. Ano tak to pěkný oslavování!!! :-) Děkuji za komentář! :-)

      Vymazat
  9. jeeeeeeeee super fotky :) urcite bolo perfektne a dedkovi prajeme vela zdravicka :)
    Marry and Missy
    jungleoflipstick.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc moc děkuji! :-) JJ BYLO TO MOC FAJN! :-)

      Vymazat
  10. Děkuju moc za milý komentář, giveaway se určitě zúčastním.
    Ty fotky jsou moc povedené, musela to být vážně paráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš přece zač, to jsme moc rády! :-)
      DĚKUJI ZA POCHVáLENÍ FOTEK :-) A paráda to byla, prostě senza den! :-)

      Vymazat
  11. Nejlepšíí :) Přeju dědovi hodně zdraví a minimálně 100vku !! :) Nej je fotka s babičkou, jak se chytá za hlavu :D Mamina vypadá o 10 let mladší, čím to? :O Musel to být čupr den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jo taky jsem se té fotce smála! :-D No to se ti asi jen něco zdá! :-) jojo bylo to dobrý, po dlouhé době zase pospolu :-)

      Vymazat
  12. teeeda, to je fotek! krasne barevne, bavi me to prohlizet takhle pri nedeli, uplne nasavam tu atmosferu. kralicci a zahradka vedou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeeeeeeeeeeeee moc dekuji :-) krásný komentář!

      Vymazat
  13. Krásné fotky :) Dědovi vše nej :)

    OdpovědětVymazat
  14. aj ja sa pridávam a dedovi vela, vela zdravíčka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji TOLIK GRATULANTEK, to se bude divit!! :-)

      Vymazat
  15. Nádherné fotečky, jste krásná rodinka, přeji dědečkovi hodně zdravíčka :)

    p.s.: miluju moravské koláče, minulý týden jsem jich snědla celý plech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D koláče dělala teta a upekla jich asi až moc! :-) ale taky je mám rada! :-) Moc děkuji za milý komentář!!!

      Vymazat
  16. jééj,to vyzerá ako podarená rodinná oslava,určite to bolo skvelé,mali ste krásne počasie :) na tej tretej si veľmi pekná
    tvojmu dedkovi prajem len to najlepšie :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee moc dekuji! ..ano vic takovych oslav :-)

      Vymazat
  17. jseš neuvěřitelně fotogenická, všude ti to sluší! :) a pes prarodičů je úžasnej))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JEEE moc dekuji to je od Tebe moc hezky! :-)

      Vymazat
  18. krásne fotky :) tvojmu dedkovi všekto najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉÉ JSI MOC HODNA, :-) takových gratulantek :-D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: