, ,

FRETKOVÁNÍ

sobota, května 26, 2012




Ahoj všem čtenářům tohoto blogu,
nafotila jsem pro Vás včerejší outfit. Je to jen pohodový ohoz na odpoledne venku. Všechno jsou to moc pohodlné věci. Zvolila jsem volnější béžové kalhoty s prošíváním, bez kapes (Takko) , nové puntíkované tílko (H&M) a na to jsem si navlílka oblíbení bílý svetřík s 3/4 rukávem (apostrophe). Místo vysokých podpatků jsem si nazula béžové botky z Humanicu. Perličky na ruce a v uších (Tally Weijl) celý outfit jemně doplňovaly. Nesmím zapomenout na brýle, které jsem si dovezla z krásného obchůdku s doplňky v Anglii. Při focení jsem nebyla sama, ale blejskl se se mnou  Homer -  přítelova fretka.





Posíláme pusinku :-* 

You Might Also Like

54 your comments

  1. jéé,krásne fotky a máš veľmi zaujímavé topánočky

    OdpovědětVymazat
  2. krásný outfit. moc ti to sluší :-)) a fretka je úžasná :-))

    OdpovědětVymazat
  3. ta poslední fotka je skvělá! :) moc ti to slušelo ;)

    OdpovědětVymazat
  4. krásny jarný, či už skôr letný?, outfit ;)
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) moc děkuji, možná i letní, to je fakt!

      Vymazat
  5. Překrásné fotky a ještě lepší outfit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je dekuji ti za super komentar, moc me potesil!!!

      Vymazat
  6. krásne fotečky:)) fretku jsem si jeste nikdy nechovala, vypada roztomile:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to velka smradoska, ale jinak super!! :-D moc dekuji

      Vymazat
  7. Krásko! :) Jsi přenádhernááá! :) Chtěla bych vypadat jak ty.

    Nat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee ty jses zlato! JSES 100x Krásnější tak radsi pomlc!!!!:-)*

      Vymazat
  8. Jsi nádherná! Ta poslední fotka je úžasná:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee ty jsi nejmilejší! :-) ..jooo ta se mi taky moc libí! :)

      Vymazat
  9. Moc krásně sladěné :) Ty botky jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji ale uz jsou trosku v rozkladu, potrebuju nove!

      Vymazat
  10. Poslední fotka nej! Asi budu muset donutit T, že mě taky bude fotit na blog :P Jinak 2 věci jsme kupovaly spolu, cítím, že mám na tom svůj podíl!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D diky moc, mozna ju dam na FB ..no diky Tobe jsem krasnejsi, naucila jsi me nakupovat :-D PROSTE TE MILUJU

      Vymazat
  11. Hezký outfit, nádherné brýle a nejskvělejší fretka :-) To je tak roztomilá fotečka, ta poslední. No a moc se mi líbí, jak se ty fotky střídají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeeeee to je senza komentar, vic takovych! ..mozna asi udelam vic fotek s fretkou, aby jste mely vsechny radost! :-DDDD ...dekuji moc za komentar a pochvalu

      Vymazat
  12. Super, strašně ti to sluší:))

    OdpovědětVymazat
  13. to je rozkošný, máš krásné kalhoty :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee dekuji, moc ty kalhoy nenosim, mozna proto, protoze nemaji kapsy, ale jinak jsou moc fajn! :-) diky za koment!

      Vymazat
  14. Tá fretka je rozkošná :) A tebe to veľmi sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Odpovědi
    1. moc díky, to by mě nenapadlo, že se někomu budou líbit, už jsou trošku v rozkladu :-)

      Vymazat
  16. krásný fotečky :) moc ti to na nich sluší :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky, moc ti to na nich sluší Dio a ty brýlky jsou prostě skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za brejlky, mám z nich taky velkou radost! :-)

      Vymazat
  18. Moc ti to sluší! :) Líbí se mi hlavně to tílko a botky. A ty brýlky jsou také velice zajímavé :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ti moc, botky uz jsem chuderky uplne dodelany

      Vymazat
  19. jůůůůůůů :) jsi kočanda ♥

    OdpovědětVymazat
  20. posledna fotka je bezkonkurencna!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :) tašky mam radost, ze se povedla! ;)

      Vymazat
  21. To jsou nejúžasnější fotky dvou koček kočičích...jedna je lidská, druhá zvířecí a obě jste kandidátky na pusu od Vivi ;-)

    OdpovědětVymazat
  22. Úžasné brejle, nádherný účes. A prima fotky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee muj "uces" mi dlouho nikod nepochvalil :-* DÍKY

      Vymazat
  23. jeeeeeeeeeeeeeeej ta posledna foto je rozkosna :)

    OdpovědětVymazat
  24. Nikdy by mě nenapadlo, že můžou být fretky takhle roztomilý :)) krásný fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JSOU SNAD JESTE ROZTOMILEJŠÍ ŽIVĚ!:-)

      Vymazat
  25. úžasne fotky!!

    http://barson-sonbar.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, dekuju moc za pozitivni komentar na mem blogu!
    Jinak super fotky a outfit! Moc se mi libi ty kalhoty a bryle. A fretka je nadherna!!! :-)
    Mate ve mne novou fanynku. :-)

    http://klaraspoint.blogspot.be/
    http://klaraspoint.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat
  27. hezke naramky. dva vypadaji opravdu lepe nez jen jeden.. a brejle jsou supercoolovy :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: