GLASS FACTORY

pondělí, května 21, 2012






Ahoj čtenářky a čtenáři,
máme teď maturitní volno, tak si dopřáváme trošku relax.
Lenny trávila víkend u sestry ve Vyškově a Dia byla na oslavě taťkové manželky.

No a teď už k tomu, co jste viděli na fotkách. 
DIA- Jde o další příspěvek z Anglie, konkrétně tedy z Walesu. CHCI SE S VÁMI PODĚLIT O NEJNUDNĚJŠÍ ČÁST VÝLETU!
★ Navštívili jsme totiž sklárnu v Bristolu, která nám měla představit výrobu proslulého (předraženého) modrého skla. Než jsme ke sklárně dojeli trvalo to snad sto let, protože jsme 80x zabloudili a když jsme tam konečně vešli bylo to snad ještě horší, než sedět v autobusu! :-D Všichni jsme čekali továrnu na sklo a né jednu místnost a tři ušmudlaný chlapíky :-O Celou dobu nám mladý hoch vykládal proces výroby skla a to anglicky (bůhví jestli) a ještě k tomu do chrčivého mikrofonu. Nešlo mu prostě nic rozumět! :-D  Ještě štěstí, že jsme si s kámoškou sedly na balkónek a nešlo na nás vidět a celý výklad jsme přežily unuděné v mikrospánku :-D... OPRAVDU MĚ DOSTALO, ŽE MÍSTO PAMÁTEK A VÝZNAMNÝCH MÍST NĚKDO NA PROGRAM DAL NEZÁŽIVNOU, ZAPADLOU SKLÁRNU!! Takže sečteno a podtrženo  - jestli Vám někdo bude nabízet výlet do Bristol BLUE glass -->ODMÍTNĚTE!!!  


★ Máte příhodu z místa kde jste byli z donucení?  Co Vás dokáže unudit k smrti?  Stalo se Vám něco podobného? 






Můžete se těšit na příspěvky :

    Lenny u ségry
    Dia na oslavě
    NEW IN
    květnový  RANDOM
    outfity
    UK příspěvek







You Might Also Like

20 your comments

  1. :D:D No moc dobře to nevypadá, já byla ve sklárně párkrát, protože tam pracovali příbuzní, to byla právě ta továrna. Moc mě to nebavilo, ale byla jsem ještě malá, a to horko se nedalo vydržet:D

    OdpovědětVymazat
  2. Docela se směju vašemu "nudnému"článku,já jsem ve sklárnách chvíli pracovala a neřekla bych,že sklo je "nudné"naopak celý proces výroby skla jse zajímavý a pro laika dost obsáhlý,víte co se vůbec dělá všechno se sklem než se dostane k zákazníkovi?A nejen to potkala jsem tam spousty zajímavých a spřízněných duší včetně svého manžela,takže ať žije sklo a sklárny!!!P.S. k tomu co je v životě opravdu krásné nejspíš dojdete s věkem!:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja osobne proti sklarnam fakt nic nem jen mi vadilo, ze jsem se prave o tom nic nedozvedela a bylo mi to k necemu. Jinak mam radost, ze jsi tam nasla dobre lidi a libilo se ti tam. Tady jde o pricip poznavani kultury a pamatek a sklarny mi k tomu proste nesedely

      Vymazat
    2. Pokud budete chít osobní "online"exkurzi ráda předvedu:-)))

      Vymazat
    3. jee to je lákavá nabídka, moc děkujeme! ..jestli budeš i v budoucnu tak hodná tak určitě dáme vědět :-)

      Vymazat
  3. Kdysi jsem bydlela v Novém Boru a do skláren jsem chodila na letní brigádu...a to bylo super:) Jinak modré sklo mám moc ráda :)Ale s takovéto exkurze bych asi taky nebyla zrovna nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky moc hezké fotky :) Jinak já jsem byla v muzeu komunismu a bylo to naprosto hrozné :(, ale myslím, že cokoliv z donucení je vetšinou hrozné :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, náhodou, nemuselo to být tak úplně hrozné. Ačkoliv, já si pamatuju, jak jsem na jedné výměně ve Francii se školou byli v nějaké výrobně šperků, což byla taková továrna, kdy se šlo chodbou a kolem byly zasklené kukaně, do kterých jsem nahlíželi a průvodci vyprávěli... To bylo docela nudné. Ale asi to nemělo na výměnu o rok později, kdy jsme byli hned v několika "původních" obydlích /farmách, kde jsem viděli tunu starožitného nábytku, sušící se maso... no, napoprvé se to dalo, ale ve čtvrtém obydlí už to byla fakt nuda. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teď zpětně to taky tak hrozny fakt neni,no...ale stejne je ! :-D ..no jako to ti taky nezavidim, to maso bych nechtel videt ani to ostatni .

      Vymazat
  6. Není vůbec zač :) ráda dávám tipy a rady :)

    OdpovědětVymazat
  7. To já jsem takhle jednou jela na motýlí farmu. Dorazila jsem a tam jedna místnost,kde byly oschlé kytky a mezi nimi poletovali motýli. Též hrůza:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DDDD TAK TEĎ JSEM SE NEMÁLO ZASMÁLA! PECKA!

      Vymazat
  8. Rádi bychom Vás pozvali do našeho nového e-shopu. Nabízíme široký výběr oblečení, módních doplňků, šperků a dalšího zboží. To vše za příznivé a akční ceny. :-)

    ✓ Stálé doplňování sortimentu.
    ✓ Při objednávce nad 800 Kč doprava ZDARMA.
    ✓ Možný osobní odběr v Brně.

    http://comfort-shopping.webuje.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. i absolutely love this!!!
    glass art is always just so beautiful!
    xo TJ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i agree but this factory was boring, :-(

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: