HOMEWORK

neděle, května 13, 2012

Zdravíčko čtenářky a čtenáři.
 Slíbily jsem, že sem přidáme video, které jsme měly za úkol natočit do informatiky.

Tak tady je:




Jsme zvědavé jak se Vám naše parodie bude líbit! :-D





You Might Also Like

40 your comments

  1. Odpovědi
    1. :-D díky moc, to jsme rády, že Ti to příjde super a né zas tak trapný! :-D

      Vymazat
  2. nádherné video,vtipné a parodie já fakt můžu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DÍKY TI, téma bylo REKLAMA..tak jsme splácaly tohle no :-D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. :-D díky na takový kraviny nás užije

      Vymazat
  4. super! :D Ja som minulý rok natáčala so spolužiačkami tiež do školy reklamu na Perwoll :D A tiež sme ho mali SAMOZREJME v kabelke :D Keď mi je smutno si to pustím a hneď mám lepšiu náladu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím pozrieť či to mám v PC, lebo to je celé také video tam sú aj večerné správy, potom počasie a nakoniec tá reklama :D tak pohľadám tu reklamu :D

      Vymazat
    2. :-D TAK TO SE MOC TĚŠÍM!
      DIA.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. To jsme rády, že to splnilo účel :-)

      Vymazat
  6. tak toto ma pobavilo :-D reklamy na pracie prostriedky neznášam, hlavne keď sa vyťahujú z kabelky :-D to sa podarilo veru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně z toho důvodu, jsme na ni udělaly parodii. Jsou příšerné. :-D

      Vymazat
  7. Tak to je super !!! :D
    Takový reklamy by měly pouštět !!! :D
    Jste boží !!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkujeme moc :-) jsi nejhodnější :-))

      Vymazat
    2. To vy !!! :))
      Woolite Nosím v tažce denně !!! :D

      Vymazat
  8. Ještěže každá správná žena u sebe v kabelce nosí Woolite! :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. myslím že máte za jedna:D:)

    OdpovědětVymazat
  10. Holky, tak to se vám hodně povedlo, dost jsem se smála. Ode mě máte 1* :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dost povedený to máte! Tou první scénkou s tím přepadením jse mě dostali :D A při nepovedených záběrech jsem se taky dobře bavila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Dia jako kameraman opravdu nezklamala. Nečekala jsi to,jo? :D Tak tedy velké díky :-)

      Vymazat
  12. Nejvíce pobavily nepovedené záběry. :D Ale jinak je to celkově super, zásmala jsem se i přesto, že jsem měla špatnou náladu. :D

    Nat

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: