PŘEKVÁPKO Z FIMA

středa, května 02, 2012

Ahoj všem pravidelným i nepravidelným čtenářům našeho blogu :-)


  • píše Vám DIA- Dnes se Vám jdu pochlubit, jak mě včera překvapil přítel dárkem z mého oblíbeného FIMA. Dostala jsem dvoje senzační náušnice. MOPSÍKY, které oba dva milujeme ze všech pejsků nejvíc a MARSHMALLOWs, moji nejoblíbenější sladkost! :-*
  • !ZDE! můžete vidět moje ostatní věcičky z fima. Mám velkou radost, no nejsou náušky super??? :-)
  





You Might Also Like

33 your comments

  1. mopsíky zbožňujem :)) strašne sú krásne tie náušky ale nenosila by som ich aj tak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem na to dost ujetá, takže je nosit budu moc ráda! :-D

      Vymazat
  2. marshmallows sa mi páči viac,no oboje sú krásne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc, na M mam chuť ikdyž jsou z fima

      Vymazat
  3. ty pejsci prostě..nejlepší :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D děkuji moc, taky z nich mám veeelkou radost! :-)

      Vymazat
  4. Ti pejskové jsou skvělí! :) Jinal sem vás nominovala na Versatile blogger awards u mě na blogu kočky. :*

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám ráda věci z FIMO hmoty.Ty mopsíci jsou tak roztomilí, koupila bych si je hned.Taky miluju marshmelouns <3
    xoxo T.
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou, já mám FFM dva medvídky - holku a kluka ;)

    OdpovědětVymazat
  7. waw! je to uzastne :) take prekvapka mam rada :)

    zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, přijde mi to dost originální ! :)

      Vymazat
  8. Moje kamarádka taky vyrábí z fimo hnmoty :) Jinak moc hezké kousky ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha tak to je šikovná, já bych to asi nesvedla! :-O
      díky

      Vymazat
  9. jéééé ♥ Ti jsou sladcí!! To je úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty pejsci sou rozkošní ;)

    Rozjíždím nový blog protože na tom současném se vyskytli technické problémy, tak budu ráda když se přijdeš podívat. ;))

    http://makesbeliave.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. ti mopslíci jsou geniální!!! :D :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji, moc mě to těší když se líbí! :-)

      Vymazat
  12. wau, tak to je strašně moc úžasný!! :)

    OdpovědětVymazat
  13. No kde já jsem je to již viděla :P

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: