ŘEPKA

úterý, května 29, 2012


Ahoj všichni!
 Venku to vypadá na pěknej slejvák a proto se Vám pokusíme náladu zlepšit prosluníčkovanými fotkami, které jsme nafotily o víkendu. Nahodily jsme stejné sukně z H&M a černý vrch aby jsme ladily. :-* Snad se Vám budou fotky líbit, budeme rády za názory v komentářích.



Motto zní: Ten, kdo nemá fotku v řepce, jakoby nebyl! :-D





+ mrkněte na giveaway ZDE a ZDE a taky TADY a TADY

You Might Also Like

46 your comments

  1. Vám to tak sluší, vážně ;) Moc se mi líbí ty pruhy na sukni.

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc Ti děkujeme, sukně jsme si taky oblíbily :-)

      Vymazat
  2. Takové sukně se mi líbí, ale nemám na ně postavu a ani nevím, jestli bych je nosila. O fotky v řepce jsem se letos už taky pokoušela :D A mám tu stejnou bundičku, New Yorker že?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sukně nebyly drahé, určitě si taky jednu pořiď! :-)

      Vymazat
  3. To jsou krásné fotky, doopravdy Vám to moc sekne! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doopravdy Ti moc děkujeme, potěšila jsi nás moc!

      Vymazat
  4. Jste kočandy! A na to místo mám velice příjemné vzpomínky!! :D :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to místo už je hooodně profláknutý, ale oddělali tam lavičku!!!

      Vymazat
  5. Veľmi vám to pristane a fotky sú fotené v naozaj peknom prostedí! :)

    littlefashionworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC TI DEKUJEME je to u nas v bigcity :-D na polu

      Vymazat
  6. ale vám to sekne (:

    pozývam Vás ku mne na giveaway
    http://catherinestyl.blogspot.com/2012/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. hepčííík :D já bych se tam ukýchala, ale vám to sluší holky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už to bylo docela odkvetlý!;-) moc děkujeme jsi moc milá

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Protože jsme Ti kousek ukradly když jsi se nedívala

      Vymazat
  9. krásne ste :) veľmo vám to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. moc te dekujeme za mily komentář NAT! :-*

      Vymazat
  11. Řepku nenávidím od té doby, co nám ji jeden rok zaseli před domem (jo, bydlíme ve městě, ale před domem máme pole...:D). To byla velká hrůza, nemohla jsem ani otevřít okno, když kvetla. Smrad, žlutý pyl úplně všude... Ale vám to moc sluší, děvenky. ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, ze to smrdi a spinavy hadry :O ..nezavidime! ..my to mame za barakem, ale nastesti to nikoho neohrozuje :)

      Vymazat
  12. Nádhera, ale řepku teda taky nemám ráda :(

    OdpovědětVymazat
  13. řepka :-D na tu mám super vzpomínky!
    moc vám to sluší holky!!!! :-))

    OdpovědětVymazat
  14. Moc vám to slečny sluší! :)
    Koukni ke mě!

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasně udělané fotky, sluší vám to i v řepce:-)

    OdpovědětVymazat
  16. nádherné kočky :)
    a ty proužkované sukýnky!! :) nice

    OdpovědětVymazat
  17. moooc vám to sluší :) máte krásné postavy obě :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee to jsi nás potěšila! jsi moc hodná, děkujeme ti

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: