, ,

RHOSSILI BAY

neděle, května 27, 2012

Pěkný den Vám všem,
Zrovna jsem přišla z venku, byly jsme s Lenny udělat nějaké fotky v přírodě! :-) Než ale projdou cenzurou aby se zde daly zveřejnit, přidám Vám sem jedno krátké fotovideo. Jedná se opět  o příspěvek z UK. Tentokrát z místa jménem RHOSSILI BAY ve Walesu, které jsem si zamilovala! Musím říct, že to bylo asi nejhezčí místo co jsem kdy v životě viděla!! Ta čistá příroda, čerstvý vzduch a sluníčko tvořili senzační atmosféru, která mě totálně dostala! Myslím si, že když se na video podíváte, uvěříte mi! :-) No ne?




You Might Also Like

14 your comments

  1. Nádhera, hned bych tam jela. :) na fotky se těším! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no budou to fotky jen z mobilu, takže nic moc nečekej! :-D ..ale i tak moc díky :-*

      Vymazat
  2. Krása.:) Taky bych se tam chtěla podívat.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, hned bych jela. Plánuju příští léto Anglii, tak koukám, že budu muset i do Walesu =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné, snad se tam někdy dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné video... Tu Anglii vám tak moc závidím...

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: