,

TIRTEN ABBEY

pátek, května 04, 2012

PĚKNÝ DEN VŠEM ČTENÁŘŮM,
Dia- Dnes opět otravuji s postem z Velké Británie, tentokrát to bude o jedné z největších katedrál - opatství - klášterní rujně, prostě o Tirten Abbey ve WALESU. :-)

  • Hned ze začátku musím podotknout, že se mi celkově líbila příroda a lidé ve Walesu než v Anglii v Londýně.
  • Klášter jsem viděla bohužel jen přes plot, protože  průvodce nevychytal otevírací hodiny, ale nevadí! I tak to bylo moc super vidět takovou krásnou památku a být na tomhle místě, které má skvělé kouzlo! :-)


Přidávám pár fotek co se u TIRTEN ABBEY nafotilo , ať máte představu jak taková stavba vypadá a můžete napsat jak se Vám líbí!? ;-)








You Might Also Like

30 your comments

  1. musel to být super zážitek! :)
    vypadá ta katedrála krásně! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo bylo to senza, nic takového jsem před tím nevidela :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Dik moc, to me vždy, nejvíc potěší a navíc tyhle se mi taky libi

      Vymazat
  3. Je nádherná! :) Ten styl staveb ve Walesu se hrozně moc liší od staveb v Anglii. Ta katedrála vypadá úplně originálně. :D

    OdpovědětVymazat
  4. vyzerá krásne majestátne 8)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Jee to me moc potěšilo! Bala jsem se, že to bude propadák :D ..tak moc díky!! :)

      Vymazat
  6. dia, kašli na dážď a uži si anglicko najviac ako sa dá! a my budeme len tíško závidieť, nahlas priať, a s radosťou čítať tvoje posty :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Wow
      good joke about my outfit! :D ..bud thx! :)))

      Vymazat
  8. Wonderful place !!!

    BTW: Following you now :)
    I hope you'll visit my blog and follow back if you want ;)

    Kisses from Germany !

    OdpovědětVymazat
  9. kráásné fotky:) a hrozně se mi líbí ty aplikace nebo jak to nazvat úplně dole:Dten křeček a rybky:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: