TOWER

středa, května 16, 2012

Ahoj všem,
dnešek je ve znamení výletů, protože zrovna teď jsme na výletě v Polsku a to konkrétně na exkurzi v koncentračním táboře Osvětim.  (Určitě bude post)
  • Proto taky já (DIA) přidávám "výletovej" příspěvek ze známého TOWER OF LONDON. V Tauru jak určitě víte, jsou uschovány korunovační klenoty a mnoho jiného luxusu. Bohužel poblíž klenotů se nesmí fotit ani natáčet, ale i bez fotek mi můžete věřit, že vystavené kousky byly opravdu moc nádherné a prohlídka byla super! :-)
  • Nesmím taky opomenout, že se tento příspěvek týká i TOWER BRIDGE, londýnského zvedacího mostu nad řekou Temží, který je v Londýně taky velmi proslavený a turisty navštěvovaný. Projít se po něčem tak netypickém, co tu stojí už od roku 1894 a prohlédnout si ho považuji za zážitek.
  • Celkově se mi tato část Londýna velmi líbila, obzvlášť tedy Taur! Tímto Vás tak trošku lákám, aby jste se tam taky někdy určitě podívali a vychutnali si okolní atmosféru, která je opravdu silná a krásná.
  • Teď už si stačí jen prohlédnout fotky, máte u nich krátké popisky, z kterých se dozvíte, že počasí trošku zlobilo, ale to v Anglii tak trošku typické :-D ..Nezapomeňte taky trošku komentit a hlavně se mějte KRÁSNĚ! 


Ten deštník uprostřed jsem já.
Pršo-fouká a Tea se utíká schovat ke mně pod deštník.
Zelené dělo na nádvoří v Toweru.
Senza vítr, dělal mi velkou radost, když se fotilo.
Konečně slunce a fotka z lavičky + JDE VIDĚT TOWER BRIDGE!
Lehká mutantnost, aspoň svítilo sluníčko :-D .

Nasadila jsem čepku, ten vítr už se nedal! :-O
Dabl s Teou.. 1. Pán s deštníkem 2. na Tower Bridgi.
Tower bridge zleva.
Tower bridge zprava.




You Might Also Like

25 your comments

  1. Odpovědi
    1. :-) děkuji, třeba tam taky někdy mrkneš ;-)

      Vymazat
  2. tam by som sa aj ja rada pozrela :) V Osvienčime som bola prednedávnom aj ja a spojili sme to aj s Krakowom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NÁDOPOBNĚ ..máme fotky hlavně z Krakowa :-)

      Vymazat
  3. veľmi krásne fotky a to Anglicko ti straašne závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. chci tam!! Je to nádhera, teda až na to počasí a větru :D to by mě asi neskutečně štvalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no i přes to počasí to stojí za to :-)

      Vymazat
  5. Nádhera!Hlavně ten most-no hnedle bych jela:-)Mrkněte ke mě ted probíhá Giveaway i u mne:-)!!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme za pozvání na Giveaway :-) ..a most je určo super! :-);-)

      Vymazat
  6. Tower Bridge zleva
    Tower Bridge zprava
    Tower Bridge zepředu
    Tower Bridge zezadu
    Tower Bridde seshora
    Tower Bridge zezdola
    a máme 3D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tower mě v Anglii zmohl snad nejvíc. :D Byli jsme teda jenom ve White tower (nebo tak nějak se to tam jmenovalo) a byla tam výstava brnění, historie mincí a podobně. Ale tolik schodů jsem snad v životě neviděla a nevyšla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo tam jsme taky byli brnemi a mince jsem taky videla! :) svět je maly...

      Vymazat
  8. chci se tam někdy podívat! Londýn je krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě budes mit hodně příležitosti se tam mrknout, věřím tomu :)

      Vymazat
  9. Super, Dio. Hrozně ti závidím, moc bych tam chtěla jednou jet. :) Navštívila jsi tam i nějaké vintage shopy? :)

    Nat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee moc děkuji :) ..no na Oxford street toho bylo hodně ;)

      Vymazat
  10. London! i love it a lot! Don’t miss cream tea in the afternoon!

    Heartbeats from Vienna Wedekind
    WIN fancy sunglasses

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem kdysi u Tower bridge byla a těším se, že se tam zase podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to se nedivim, je to tam moc prima..nejvic interiery

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. a ve skutečnosti je to ještě víc super!

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: