TRAVELING SHOES

pátek, května 04, 2012

Zdravíčko,
Tady DIA- Napadlo mě udělat takový netypický post o tom, jak moje boty procestovaly během týdne kus světa. Snad Vám to přijde dost originální!?




You Might Also Like

25 your comments

  1. Jéé to je dobréééé :) botky na cestě!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo takhle jsem to chtěla pojmenovat! :-D

      Vymazat
  2. Vtipné fotky :-D Kamarád zase na různých místech kam cestuje dělá stojku na hlavě a nechá se u toho fotit. Už má slušnou sbírku :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉ TO JE DOBRÝ ! Aspon ma nejakouu tradici! :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. děkuji moc, mám radost, že se líbí! :-)

      Vymazat
  4. Moc dobrý nápad. ;))

    Rozjíždím nový blog protože na tom současném se vyskytli technické problémy, tak budu ráda když se přijdeš podívat. ;))

    http://makesbeliave.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. kolik, že jsi tam měla s sebou kufrů? :D, jinak také chválím nápad ;)
    orandžáda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden akorat velkej, ale obleceni porad malo!

      Vymazat
  6. pekné 8D
    chcela by som stáť na Greenwich 8)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. :) diiiiky To jsem rada, zes mi,to pochvalila! :)

      Vymazat
  8. waaauw super nápad a krásné boty:)

    OdpovědětVymazat
  9. Super nápad udělat cestující boty :D

    OdpovědětVymazat
  10. originálne až moc :))) .. pozývam ťa na moj giveaway ! :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: