,

TRIP TO PRAGUE

středa, května 16, 2012

Ahoj naši nejmilejší

Včera jsme si vyjely se školou na výstavu THE HUMAN BODY do Prahy. Vyrážely jsme v 7 ráno a vrátily se až večer, takže jsme se příliš nestihly připravit na čtvrtletku z matiky, ale snad jsme to moc nezkazily.

  • THE HUMAN BODY EXHIBITION byla naše první zastávka a vlastně i cíl cesty. Dojely jsme na výstaviště v Holešovicích, počkaly si v půlhodinové frontě a pak už následovala super prohlídka všech částí lidského těla. Měly jsme štěstí na šikovného průvodce (medika) takže to bylo vážně zajímavé a moc se nám to líbilo. :-)




  • PALLADIUM - naše druhá zastávka. Měly jsme nejprve namířeno na Václavák, ale když jsme nasedly do tramavaje č.14 :D a uviděly Palladium, neodolaly jsme a vyskočily dřív. Velká škoda byla, že jsme měly jen hodinku rozchod, abysme nepřijely domů moc pozdě. V Palladiu jsme skočily do H&M a když jsme viděly ty super ceny, tak jsme tam zůstaly celou dobu. Dia si koupila kraťásky a černošedou sukni a Lenča si koupila hned tři sukně - tyrkysovou, černou a pruhovanou. 



  •  CESTA AUTOBUSEM - ta nám zabrala nejvíce času. Jelikož bydlíme asi 4 hodiny cesty od Prahy, tak jsme si jízdy autobusem opravdu užily. Jedno plus to má - měly jsme hodně času nafotit nějáké fotky, takže mrkněte :-).



Zítra nás čeka vstávání v 03:30 a cesta do Polska, tak nám držte pěsti, ať nezaspíme :D. Jedeme taktéž se školou do Osvětimi a Krakowa. Doufáme, že něco pěkného pořídíme a že nám nebude celý den pršet. :-)

Mějte se krásně


 D+L

You Might Also Like

36 your comments

  1. krrásný kraťasy a ta modrá sukne<3

    OdpovědětVymazat
  2. Užíjte si vstávání=oP Nechtěla bych=oP=oD

    OdpovědětVymazat
  3. Teda vy se máte,já bych taky jela na nějaký výlet!:-) Super věci a fotky!:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My dlouho nikde nebyly a teď se to tak sešlo :-) moc děkujeme :-))

      Vymazat
  4. Moc krásné fotky !! :) Do Osvětimy, promiň to bych nechtěla , protože naše škola tam byla a bylo to hrůza :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? No my tam ještě nebyly, ale myslím, že by se tam měl každý jednou za život podívat, aby nad tím popřemýšlel..

      Vymazat
  5. Muselo to být vážně super taky bych chtěla jít na tu výstavu a pořídili jste si super věcičky..;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je myslím prodloužená, tak si tam vyjed :-) a děkujeme moc :-)

      Vymazat
  6. ja som tiež bola v prahe predvčerom ..bolo to veľmi zaujímavé celá výstava human body
    veci sú krásne mám rada h&m , a v polsku je taktiež pekne(KRAKOW) a ten osviencim..mi trochu zmenil pohlad na život...vždy si poviem nieje to až také zlé a spomeniem si na to ..:)inak želám pekný deň
    Martinnestyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, vážně? Tak to je náhodička :-) Tak v tom s tebou souhlasím, jsem zvědavá, cot o se mnou zítra udělá.. a jinak moc děkujeme :-)

      Vymazat
  7. fuhaaaa! tak to neviem,ci by som dala taku vystavu! ako je to strasne zaujimave..moc moc..ale trosku mi idu z toho zimomriavky po chrbte..akoze fakt ti ludia zili .. a teraz uz evidentne..ehm..nie:DD ale viete ako to myslim..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasne :-) Mely jsme stejný pocit, ale až jsme tam byly, tak mně osobně-L to spíš přišlo jako taková přednáška a neuvědomovala jsem si, že žili, takže to nebylo až tak zlé..

      Vymazat
  8. Hezké fotky, na tu výstavu bych chtěla jít taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO doporučujeme výstavu vidět je to fakt zážitek!

      Vymazat
  9. V Osvětimi jsem byla před 3 týdny a už bych se tam nikdy nevrátila. Pro člověka jako já to tam bylo fakt peklo. :/ Jinak to The human body vám závidím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako já se tam taky nějak netěším, ale člověk by to měl aspoň jednou v životě vidět, dokud to aspoň neuvidí tak si to nikdy nepřiblíží... NO TAK NEZÁVIĎ, ALE NAVŠTIV VÝSTAVU TAKY :-)

      Vymazat
  10. Na téhle výstavě jsem byla před pár rokama, když byla v Brně a byla jsem z ní nadšená:) jinak jste si nakoupily skvělé věci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha, to je super, ze se Ti taky libila :) ..moc diky!

      Vymazat
  11. Cestovatelky moje :) mám přivézt foťák?

    OdpovědětVymazat
  12. Užijte si to, holky! :) A nezapomeňte fotit. ;) Mimochodem Krakow je krásné město. ;)

    Nat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano máme z Krakowa spoustu fotek, bude fotkovej post :-) ..doufáme, že se tešíte! :-*

      Vymazat
  13. amazing exhibition!
    I see your trip came off :)
    thank U so much! :)

    OdpovědětVymazat
  14. určitě to bylo super :) byla jsem teď v Praze 3 dny a vlastně cílem byla taky tahle výstava, ale čas je strašná sviňucha a nestihli jsme to :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano bylo to moc super.. JEEE TO JE ŠKODA, ŽE JSTE TO NESTIHLY! :-o

      Vymazat
  15. Jů, vy si užíváte! A mě jste zas nechaly doma, holky jedny uličnický! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je pravda, že teď JE AKCÍ AŽ BĚDA :-) ...no Vivinko nemáme ani čas Tě brát s sebou :-(

      Vymazat
  16. Zajímavý post. Jinak na modrou sukni jsem také koukala... hezké vecičky

    OdpovědětVymazat
  17. jéé,,,tak to zavidím,,chci taky na the human body.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: