USUŠENO

neděle, května 20, 2012


(DIA) - Konečně finální (usušená) podoba mých milovaných klik -->RŮŽÍ<---klik,
 ale nejlepší je stejně č.1 !!! 






You Might Also Like

40 your comments

  1. Vypadají krásně i když jsou suchý :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou dokonalé, ale taky mám nejradší číslo 1)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. ty jsou krásný :) já miluju usušený růže , taky si je vždycky usuším a dám si je někam do pokoje :D <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano to je taky přesně moje gusto!!! :-*

      Vymazat
  4. Úžasné! Miluju růže a často si je taky nechávám usušit. Asi největší usušenou kyticí je kytice patnácti růží, kterou jsem dostala kdysi k patnáctinám :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ooo díky, to je super já jich mam 50 ale padesátiny jsem jeste neslavila :-D

      Vymazat
  5. Nádhera, ja dostala k 18 18 růží :)) ale tohl je fáákt nádhera !

    OdpovědětVymazat
  6. náádherné :) jedinou růži, kterou mám doma usušenou, je ta z maturity :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my jsme doma sušárna růží! :-) ..to je super aspoň si uschováš památku :-)

      Vymazat
  7. taky doma suším , každou kytku kterou dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera,miluji růže!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  9. uzasne :) i ja mám usušenú ružičku..zavesenu na stene uz asi 3 roky :) :D

    OdpovědětVymazat
  10. přesně tak :) taky růže suším, protože je mi hrozně líto je vyhodit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za milý komentář!!;) Tvůj blog je taky moc hezký, Design máš super!:P

    OdpovědětVymazat
  12. Moc jste mě potěšili komentářem! :)
    Moc Vám děkuji za zpříjemnění dne! :*

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý nápad takhle si je zvěčnit :))

    OdpovědětVymazat
  14. Super nápad, růžičky mám moc ráda!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jsou to super kytičky mám je moc ráda

      Vymazat
  15. Moc mě potěšil váš komentář:)
    taky mám doma usušené růžě, snad všechny co jsem kdy od přítele dostala:D:)a u vás se mi taky líbí,sledovat blog určitě budu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je dobře, líbí se mi, že to taky sušíš! :-)

      Vymazat
  16. Krásné...taky by se mi líbíla taková kytice.

    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  17. Jak jsi je usušila? :) Mě vždycky květiny zvadnou, nevím jak je usušit, aby byly pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no musis je ususist vcas, nesmi bejt uz moc rozkvetle a ohnute a musis je susit hlavou dolu :-)

      Vymazat
  18. Pamtuju si na článek, kdy byly růže ještě úplně čerstvé...hrozně to letí! ;-) A vy jste to, drahé ladies, zase vychytaly - takhle bude pamatáka na slavnostní den plný růží navždycky uchována! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JEE TO JSEM RADA, ZE SI TEN CLANEK PAMATUJES! :-) ..jo taky si myslim, ze je super, ze mam pamatku! :-)

      Vymazat
  19. Už jsou usušené, potřebovalo by to nové=oD

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: