VÍKEND U SESTRY

úterý, května 22, 2012

Salut, naše milé čtenářky a čtenáři. Dnes se Vám svěřím (Lenn) s programem uplynulého víkendu, který jsem strávila u své čerstvě vdané sestry Peťky.

  • CESTA byla šílená. Z našeho zaprclého městečka jsem jela hodinku a půl autobusem do Brna. Vezla jsem se ve velkém ICOMu asi s 5 cestujícími, takže to byla pohodička.  Když jsme zastavili na stanovišti č.37 a já uviděla frontu asi 70 lidí valících se do útrob bílého autobusku, který neměl ani zadní dveře a zjistila jsem, že je to ON se kterým mě čeká dalších 45 minut cesty do Vyškova, měla jsem po náladě. Se dvěma taškami a sukní, která se mrcha pořád vyhrnovala, jsem si stoupla do uličky a čekala, jestli se vůbec hneme z místa. Úchytky v autobuse nebyly, takže jsem se držela jakési gumy, která lemovala prostor pro tašky. Nejvtipnější bylo, když mi začal zvonit telefon a já si ho potřebovala vyndat z tašky na zemi, přede mnou i za mnou kluk, já napůl vlající a napůl nahá, no prostě bomba. 
  • CYKLOVÝLETY byly hlavní náplní víkendu. Jelikož je ve Vyškově snad víc cyklostezek, než normálních silnic, tak tyhle výlety nejsou problém. Pro kola je tam přízpůsobené snad všechno - přejezdy vedle přechodů pro chodce, semafory, mosty přes dálnici dokonce i  tunely. První výlet vedl na rozhlednu Chocholík a druhý ke krásnému rybníčku.
  • AQUAPARK mají suprovej. Zašly jsme si tam až v podvečer, kdy tam skoro nikdo nebyl a parádně se vyřádily. Nechyběl tobogán, parní sauna ani výřivka.
  • NÁKUPY jsme taky stihly. Nemají tam sice kdovíjaké obchody, ale stačí to. V jednom jsem dokonce strávily 2 hodiny. Já jsem si koupila tílko, nějaké blbosti a dárek pro milého a ségru jsem donutila koupit si kalhoty a stejné tílko jako já jen v jiné barvě.
  • PIVO a já, naprosto divná kombinace, ale musela jsem to jednou zkusit, a tak jsme si "zašly na jedno". Dala jsem si černé, které jsem ještě nikdy nepila a mile mě překvapilo. Je sladší, než normální, takže mi tak nevadí.

Mějte krásný den :-)


You Might Also Like

16 your comments

  1. ach ti cyklostezky zavidim. Velmi pekne letne fotky

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky 8) to si mala teda super výlet 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Ano, skvěle jsem si to užily. :-)

      Vymazat
  3. Ta cesta busem musela být hrozná! Fotky jsou ale nádherné, je vidět, že se ti výlet líbil:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to docela vzrůšo, no :D Děkuji :-))

      Vymazat
  4. Krásné fotky :) Koukám, že jste si navíc ten víkend pěkně užily ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vřelé díky :-) Bylo krásně, takže to ani jinak nešlo :-))

      Vymazat
  5. jéé taky bych chtěla takový výlet

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé , já mám kousek od Vyškova tetu :) díky za tip na ty cyklostezky , ráda bych tam třeba někdy vyjela :) a pěkné fotky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se máš, určitě je vyzkoušej, je tam plno zajímavých míst :-))

      Vymazat
  7. je fajn, že máte se sestrou takový hezký vztah :) my spolu se sestrou moc dobře nevycházíme.. a pokud ano jsou to jen okamžiky..
    Krásné fotky, moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Výřivka? Tam byli výři?

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: