ABSOLVÁK

úterý, června 26, 2012

Pamatuji si to jako by to bylo včera, ale už to je to taková doba. Přesně 13 let co mě taťka vyzvedával ve školce a já jsem stála u své skříňky s rybičkou, když mi řekl, že začnu chodit k paní učitelce hrát na klavír, jako můj brácha Peťa. Doma jsem potom brečela, protože jsem si myslela, že už si nikdy nebudu moct hrát venku s děckama, ale budu muset být pořád s paní učitelkou na klavír. V průběhu hraní jsem měla období, kdy mě klavír vůbec nebavil a chtěla jsem přestat hrát - brečení mi opět nepomohlo, protože mamka by mi nikdy skončit nedovolila! :-D TEĎ JÍ MŮŽE JEN DĚKOVAT! V posledních letech se to ale úplně obrátilo a klavír jsem si strašně oblíbila. Moc ráda si brnkám na klavír slavné melodie, užívám si, když hraje moje paní učitelka a miluju, když si čas od času sedneme s přítelem ke klavíru a hrajeme jeden druhému.  Při zkoušce na absolventský koncert se mi chtělo dokonce i brečet, když jsem hrála čtyřručku s paní učitelkou a říkala jsem si , že už to bude naposledy, co s ní budu oficiálně hrát. Chtěla jsem proto zahrát co nejlíp jsem uměla, ale u druhé skladby na mě přišla tréma a nedopadlo to vůbec jak jsem chtěla, ale ostatní mi všechno moc pochválili. Tak mám v plánu si to ještě zahrát doma a natočit se u toho. Bude to chtít někdo vůbec slyšet? Na závěrečném absolventském vysvědčení za ukončení druhého stupně mám samé jedničky a moc si toho vážím, určitě to se mnou nebylo vůbec jednoduché. Tímto děkuji nejlepší paní učitelce, co jsem kdy mohla mít, za trpělivost, ochotu a podporu.  Teď už za ní budu chodit "jen" na osobní hodiny pro radost. Těším se! 

S PANÍ UČITELKOU, OBDAROVALY JSME SE RŮŽEMI.


Obě jsme se neplánovaně sladily do černobíla.:-D Odpoledne bylo dost vedro a Lenny dobře zvolila bíle tričko bez ramínek (NY), které zastrčila do krátké černé sukně (H&M) a celek doplnila úzkým hnědým páskem. Já jsem musela mít boty na nízkem podpatku, aby se mi dobře hrálo. Tak jsem si nazula sváteční sandálky (Timeout) se stříbrným zdobením. Stejně jako Lenny jsem měla černou sukni (Orsay), ale je z trošku jiného materiálu a není na běžné nošení, protože není ani tak pohodlná, jak má vysoký pas. Poslední kousek tvořilo bílé vzorované tričko (Tally Weijl), které mi mamka koupila pro štěstí v den absolváku. Sama jsem si je vybrala, protože už dlouho jsem takové chtěla. Líbí se Vám?



+stále probíhá naše giveaway ZDE

with love DIA

You Might Also Like

41 your comments

  1. jééé, moc Ti to závidím a určitě si tě ráda poslechnu! já strašně lituju, že jsem se nezačala učit na žádný nástroj, je to krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji za milý komentář, moc jsi mě potěšila! ♥ ..No a mrzí mě to společně s Tebou, ale NIKDY NENÍ POZDĚ! :-)

      Vymazat
  2. Ja tak obdivujem ludi ktorý vedia hrať na klavír,hrozne sa mi to páči ..takže určite som za to video! :) a inak moc pekné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉ to jsem moc ráda, díky ! Bála jsem se, že o video zájem nikdo mít nebude :-D ..tak se mi aspoň trošku ulevilo ;-) :-D ...a dekujeme za pochvalu fotek :-)*

      Vymazat
  3. Určitě tě chceme vidět jak hraješ na klavír! :) Já minulý rok absolvovala s houslema a taky jsem měla období, kdy jsem nechtěla vůbec hrát. A teď jsem jenom ráda, že na ně umím. :) Ale bohužel s klavírem jsem to na absolvenťák nedotáhla...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé Vy všechny jste tak hodné! :-) ..Mám velkou radost, ze chce nekdo slyset jak budu hrát na klavir :-) ..jéé housle musi bejt taky senzacni! JSI JEDNICKA, ZE JSI MELA TRPELIVOST! :-)..jinak s klavirem to prece vubec nevadi, hlavne, zes to zkusila :-) ;-)

      Vymazat
  4. Tak absolvování na ZUŠce z klavíru už mám pár roků za sebou :) Ale gratuluji ke krásným známkám :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem absolvovala z druhého ročníku, teď nevím jestli ty taky a nebo z prvního :-O ..a mockrát ti dekuji! :-*

      Vymazat
    2. Moc už se v tom nevyznám :-D Ale hrála jsem dohromady myslím sedm let, takže to bude zřejmě jen ten první ;)

      Vymazat
    3. jojojo to je první stupeň, to jsi dobrá vážně! :-)

      Vymazat
  5. Gratuluji, je krásné, když dívka umí hrát na klavír. Těším se na video. Kéž bych uměla hrát na nějaký hudební nástroj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc ti děkuji ! mám rada i kluky co hrají :) nikdy není pozdě ..někdy to zkus samouci jsou senzacni! ..jinak diky, ze se tesis na vido O:)

      Vymazat
  6. Moc gratuluju!!!
    Libi se mi to bile vzorovane tricko. Slusi ti! :-)

    http://klaraspoint.blogspot.be/
    http://klaraspoint.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsem ráda, že se líbí! :-)

      Vymazat
  7. Vždycky jsem chtěla umět hrát na klavír, snad to jednou doženu =) Těším se na to video =)

    anesagill.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je super. A určitě bych ráda slyšela. Já jsem teda na klavír dokončila jen základní cyklus, ale taky si moc vážím, že jsem to dodělala. Sice na to momentálně nemám tolik času, ale taky si strašně ráda jen tak brnkám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Základní je skvělej, máš se čím chlubit a můžes bejt na sebe pyšná! :-)

      Vymazat
  9. gratulujem 8)
    Vyzeráte naozaj krásne 8)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásně napsané a to video chceme určitě vidět!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé děkuji moc, takovou pochvalu jsem ani nečekala! :-)

      Vymazat
  11. Moc vám to sluší !:-)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Gratulujem a už sa nemožem dočkať na tvoje klavírne video! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jee moc děkuji, to jsi moc hodná..a určitě se dočkáš! :-) ;-)

      Vymazat
  13. To je krásný, tak ať Tě hraní pořád tak baví a jsi v něm pořád tak úspěšná...:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Určitě to chci slyšet! Miluji hru na klavír. Ale nehraji a nikdy hrát nejspíše nebudu.

    A děkuji za pochvalu příspěvku, ale mám pocit, že to s kvalitou jde z kopce. Ještě jednou díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉ to jsi mě moc potěšila, až bude zrcadlovka, tak to natočím a určo to sem teda hodim!:-)

      Vymazat
  15. Congrats!!! Triko je nejlepší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hůů to jsem ráda, že ho chválíš, oblíbila jsem si ho!

      Vymazat
  16. samozřejmě, že Tě chci vidět, moc mě mrzí, že jsem nepřišel! :)

    ty víš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO jako o nic moc jsi nepřišel! :-) no a aspoň to teda uslyšíš nahraný! :-) ;-)

      Vymazat
    2. ty jseš! přišel jsem o hodně a už se těším, mi zahraješ k narozkám určo, že? :D velké sebevědomí mám, vím o něm! ;)

      Vymazat
  17. Musel to být silný okamžik:) Úplně si to dokážu představit:)
    Taky mám takových pár "posledních" zážitků

    vysokoskolskydenik.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Zesílená špička silonek do otevřených bot nééééé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale spíš je pekelná ta druhá. Kraťoulinká sukně, odhalená ramena a trčící bradavky se hodí maximálně tak na diskotéku, ne na koncert vážné hudby.

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: