,

BALEA IN OUR HOUSE

úterý, června 12, 2012

Vítejte na kosmetickém výletě se značkou BALEA dostupnou v obchodech dm.
Jelikož s Lenny bydlíme na konci světa, tak tady drogérii dm nemáme. Naopak tady máme drogérii TETA v které jsou nejprotivnější prodavačky světa, díky kterým to nevypadá jako samoobsluha, ale jako, že jdete vykrást obchod. Docela mě mrzí, že dmko nemáme zrovna po ruce. Takže kosmetiky značky Balea opravdu doma moc nemáme. Chci Vám představit aspoň tohle málo a třeba najdete inpiraci a zalíbení.




ŠAMPON PRO ZVĚTŠENÍ OBJEMU
Tenhle šampon, ve velké 250ml tubě, je u nás doma teprve krátce. Jeho cílem je až 3x zvětšit objem Vašich vlasů. Už jsem ho ale stihla vyzkoušet a překvapilo mě jeho čirá konzistence. Po umytí jsem žádný extra účinek neviděla, ale i tak ho vyzkoušejte. Třeba zrovna Vám padne do oka ( ale né při umývání, to by mohlo pálit! :-O ) 






SPRCHOVÝ GEL KIWI
Ještě nikdy jsem neviděla žádný sprcháč s vůni kiwi. Jakmile jsem si přivoněla, tak jsem se do jeho vůně zamilovala. Je to opravdu senzační vůně. Rychle utíkejte do dm a kupte si ho, ale pozor, je v limitované edici. Opravdu Vám ho můžu jen doporučit. Tělo po něm zůstává hebké a krásně voňavé!






SPRCHOVÝ GEL MLÉKO A MED
Pokud jsme milovníky vůně medu, tak je tenhle sprcháč pro Vás jak dělaný. Dostala jsem ho v sadě s houbičkou a tělovým mlékem. Mléko už jsem vyplácala, protože vonělo stejně úžasně jako sprcháč. Po umytí zanechává pokožku krásně, přímo nádherně voňavou a hebkou. Opravdu je to velmi příjemná vůně, která nikoho neurazí.







KULIČKOVÉ DEODORANTY
Pojďte se nepotit a vyzkoušejte kuličkové deodoranty Balea. Oba slibují, že Vás ochrání bez pocení na celých 48h, ale to snad nedokáže žádný deodorant na světě. Nebo ano? Navykla jsem si používat kuličkové deodoranty od své mamky. Chtěla jsem vyzkoušet "kuličkáče" i téhle značky. Tyhle dva jsou mamky, ale někdy si je prostě půjčím taky. Mají příjemnou vůni a nezanechávají žádné bíle stopy. 




Zítra jedeme na školní výlet do Borové u Poličky a budeme tam až do pátku. Počasí má bejt strašný, tak se není na co těšit. No ale všechno je lepší než škola a učení. Než se vrátíme, musíme vyhlásit GIVEAWAY, tak se těšte! Máte poslední šanci se zúčastnit, pokud jste to ještě nestihli. Jinak včera jsem dala postupovky ze zpěvu, dostala jsem 1 a moc mě to potěšilo. O víkendu se zúčastníme divadelního festivalu v městě Hostýn. No a příští týden mám absolventský koncert na klavír a Lenny má taneční vystoupení. Je toho teď hodně a Vy se můžete těšit na hooodně nových příspěvků!  Doufám, že se Vám tahle malá recenzička kosmetiky líbila a  o tom co používáte od značky Balea vy, se dozvím v komentářích! :-) Budu moc ráda, když projevíte svoje názory! :-) Mějte se krásně a komentujte! :-*


with love your Dia 

You Might Also Like

36 your comments

  1. Pekné recenzie!

    http://stylebookbysarah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek! =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee moc ti dekuji za pochvalu, potesilo me to moc

      Vymazat
  3. Pěkný článek. Osobně mám momentálně šampon+kondicioner na hnědé vlasy (ujde), tělové mléko se třpytkami (na efekt dobré, jinak nic moc...) a to je tak vše. Kuličkové deodoranty nepoužívám, takže je zkoušet nebudu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JEE MOC DEKUJI! :-) ..mam moc rada trpytky, asi jsem straka! :-D ..no moc lidi nepouziva ty kulickace, nevim asi je to o zvyku :-)

      Vymazat
  4. ten sprchový gel kiwi vypadá moc dobře, asi ho vyzkouším :) krásná recenze!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je super, zkus urco! MOC DEKUJI ZA POCHVALU :-)*

      Vymazat
  5. Úplně mě okouzlily ty fotky, jak vytéká obsah sprcháčků z tuby, úplně dokonalé :) Velmi povedená recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TO ME MOC A MOC TESI! Byl to muj nápad a mám radost, ze si toho nekdo vsiml! dekuuji ti za pochvalu

      Vymazat
  6. Tak, ja som používala veľa prípravkov na zväčšenie objemu a žiadny nejako extra nefungoval, podľa mňa je najlepšie si natupírovať vlasy a postriekať lakom na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je asi tak vzdycky, neda se nic delat. MAS PRAVDU!

      Vymazat
  7. Užijte si vaše plány a těšíme se na články!:) Ten šampon na objem má mamka, je s ním asi spokojená. Já mám na uhlazení vlasů a na hnědé vlasy, ale oba nic moc. Všechny sprcháče z tý limitovaný řady voněj úplně úžasně!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee moc dekujeme, zitra nas jeste ceka divadelni vikend :-) jojo s tema sprchacema naprosto souhlasim

      Vymazat
  8. My tady teda DMko máme a je to jediná drogerie,kde ráda nakupuju.Miluju Baleu a hlavně tělové mléka.Nedávno jsem mamce k koupila kokosové tělové mléko a tak krásné vonělo,že jsem se ho začala používat i já.A cítila jsem se taková čistá :D mají příjemné výrobky a jako jedna značky z mála mi vyhovuje.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jako zavidim ti ho vazne, ta TETA je k nicemu. Balea je senza, jsem rada, ze jsme se zhodly! :-) --kokos musi krasne vonet, musim zkusit. Lenny ma sprchac a deo kokosovej od B a krasne to voni! :-)

      Vymazat
  9. tak balea sprchové gély voňajú prekráásne :)) a kivi si asi pojdem cez weekend kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojojo urcite nevahej a kup si ho, budes krasne sladce vonet! :-)

      Vymazat
  10. Ešteže mám DMKO tak blízko. :) Najviac ma zaujal ten Kiwi sprcháč. Takže už viem čo bude moj budúci sprcháč. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zaavist! :-) jojo kiwi sprcháč zaujme každýho co má trošku apetit! :-)

      Vymazat
  11. V Borové u Poličky jsem také byla :) A dokonce na školním výletě, respektive víkendovým pobytu v campu :) Ráda na to vzpomínám!
    Jinak z DMka toho moc nemám, jelikož tuto drogerku mám docela daleko.. Ale, pokud mohu, vždy si od této značky něco koupím.. Teď jsem uchvácena měsíčkovou vazelínou, kterou používám na tvrdé paty a opravdu, super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my jsme zrovna dnes prijely :-) slaaava! :-) ..jojo taky jsme byly v campu, no aspon vis do ceho jsme sly a az uvidis post o vylete budes jako "doma" .. je vazelinu jsem jeste nikdy nezkusila! :-) diky za super tip

      Vymazat
  12. Ja si Baleu pochvaľujem najmä čo sa vlasovej kozmetiky týka mne sedí(skúste kokoový balzam na vlasy, mňam !) Veľmi rada vyskúšam aj kiwi sprchový gél , vyzerá lákavo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee ten musi krasne vonet, urcite ho zkusime! :-) jojo a fakt ho zkus voni moc sladce!

      Vymazat
  13. Baleu mám ráda, mám masky a různé kůry na vlasy, tělové másla apod. A samozřejmě i pár sprchových gelů. Teď už se chystám na kiwi, navnadily jste mě:-)) Jinak mléko&med jsem zrovna vypotřebovala...celkově si nemůžu stěžovat:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to proste super vynález ta baleeealelalea! :-D ..jojojo kiwika urcite zkus, nebudes litovat!

      Vymazat
  14. Nooo , mám už teda dosť rokov , ale šampón , ktorý dodá vlasom objem som ešte nenašla :)
    V DM-ke nakupujem takmer všetko (fičím na prírodnej kozmetike). Keď sa zaregistruješ , dajú
    sa využiť super zľavy . Čo sa týka BALEY - väčšina výrobkov je fakt dobrá , porovnateľná , ak nie
    lepšia ako u drahých značiek . A malinový sprcháč - to je bomba !!! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee diky za TIP! závidim ti, ze tam můzes vse nakoupit! :-) ...jinak objem je asi jen o náhode a spravne uprave vlasu

      Vymazat
  15. dm mám ráda dřív u nás taky nebývalo,ale na konci minulého léta nám ho tady postavili z čeho mám radost :)
    PS.:Budu moc ráda když navštívíte i můj blog,mám ho pár týdnů a za každého čtenáře budu moc vděčná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee tak to ti zavidim, u nas se tezko neco postavi! :-/ URCITE K TOBE MRKNEM TO SE NEBOJ! :-*

      Vymazat
  16. Zapojte sa prosím do mojej giveaway o kozmetickú tašku od Benefit

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/06/giveaway-o-kozmeticku-tasku-od-benefit.html

    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  17. Výzvy či spíše rozkazy typu RYCHLE UTÍKEJTE A KUPTE nesnáším. Btw chcíply vám rybičky, že už je nechcete nakrmit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No každý vi, že nikdo nikoho nenuti aby si to koupil. To nemusim snad nikomu vysvetlovat. :) je to jen pobidnuti a inspirace. A rybicky jsme oddelaly, mame radsi krecka, ten je ti s nama skoro uz od zacatku. :)

      Vymazat
  18. ja mam doma tiez ten balea šampon na objem ale nejak zeby sa mi haaro zväčšilo som si nevsimla :D takze nic moc no

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: