CHANCE OR FATE?

středa, června 27, 2012

AHOJ VŠEM! Nedávno jsem vyhrála u Terezky giveaway o dva krásné sešity! Včera mi přišly, tak Vám je chci ukázat. Ještě nikdy jsem žádnou giveaway nevyhrála, tentokrát to bylo poprvé a moc mě to potěšilo! :-)  Na to, že jsem vyhrála jsem přišla úplnou náhodou, když jsem zrovna chtěla Terezce (ano, té samé Terezce,  u které jsem vyhrála jí) psát mail, že zrovna ona vyhrála naši giveaway o vlasové produkty. To jsem vážně nečekala! Ale život je jen náhoda, no ne? Jaké je Vaše skóre vyhraných giveaway?


  • NÁHODA NEBO OSUD?




  • MOJE VÝHRA :-)
Sešitky se mi budou náramně hodit v září do školy.
Mají krásný design a moc se mi líbí. 
Ještě jednou děkuji Terezko! :-*



  • ROZHOVOR 
Když Terezka soutěžila o naši giveaway napsala komentář se slovem "ROZHOVOR".
Což znamenalo, že pokud vyhraje, udělá se mnou a Lenny rozhovor. 

No a TADY je !

  • PROBÍHAJÍCÍ GIVEAWAY

No a Vy nezapomínejte na právě probíhající Giveaway ZDE!
Doufáme, že už jste se zúčastnily. :-)
Pokud budete chtít zvýšit svou šanci na výhru,
můžete přidat další komentář s odkazem na naši giveaway na Vašem blogu.




with love DIA

You Might Also Like

35 your comments

  1. jee ty sešitky jsou super:) já jsem na takové věci úplně:Dtakové různé ozdobné sešity dokonce i prupisku nemužu mít obyčejnou musí mít nějaký vzor či obrázek:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉ tak to je ale dobra uchylka ne? :-) aspoň máš samé hezké vecičky! :-)

      Vymazat
  2. Jééé...tak to mám radost, že jsou tady sešítky ode mě a ještě i odkaz na rozhovor. :) Asi už stokrát jsem vám děkovala a děkuji vám zas a zas. :) Jste prostě super!:)♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšení je na naší straně! :-* A už si přestaneme pořád dokola děkovat, jinak bychom se uděkovaly! :-O :-D

      Vymazat
  3. Ty sešity jsou pěkné =) Já jsem nedávno vyhrála u Mii rtěnku, také moje první výhra, mám fakt radost =)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ještě nikdy nevyhrála, ale už by snad mohl nadejít můj čas!:-D

    OdpovědětVymazat
  5. dobrá shoda náhod :D. já zatím vyhrála 2 giveaway (mimochodem jednu u vás :D) a z obou jsem měla nesmírnou radost :). jo a gratuluju k sešitkům :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj moc dobre si to pamatuju, bylo to v nasi uplne prvni giveaway :-)

      Vymazat
  6. To je ale náhoda! Tak jste si alespoň navzájem udělaly radost :-) Já bohužel ještě žádnou giveaway nevyhrála, ale vzhledem k tomu že tady ještě nejsem moc dlouho, tak doufám že se mi někdy v budoucnu také poštěstí.
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj TO JE PRAVDA! :-) ..Tak určitě někdy vyhraješ! ;-)Je to o náhodě! :-)

      Vymazat
  7. Gratuluju, já jsem bohužel ještě nic nevyhrála :/ :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za gratulaci :-) ..Budu Ti fandit do budoucna! :-)

      Vymazat
  8. Ty sešity jsou vážně nádherné. :) Gratuluju. :))

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji, máš štěstí, já také nikdy nic nevyhrála. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to bylo uplně poprvé co jsem měla štěstí! :-) Vsadím se, že za chvilku taky něco vyhrajesš, uvidíš! :-)

      Vymazat
  10. Sešitky jsou krásné, gratuluji. Já vyhrála hned první giveaway, které jsem se zúčastnila, takže už mám štěstí asi vyčerpáno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow no tak to je super, ne? ..treba budes mit stesti vickrat ;-)

      Vymazat
  11. gratulujem, riadna náhoda! :D .. zošity sú krásne!

    OdpovědětVymazat
  12. gratulujem, tie zošity sú krásne, milujem takéto ozdobené veci :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nic podobného zatím nikdy neměla, vždy jen obyč sešit, jako měl každej! :-D ..

      Vymazat
  13. jéééj to je aká skvelá náhoda :)

    a krásne su tie zošity :)

    OdpovědětVymazat
  14. To je náhoda :) Gratuluju vám :)) Já vyhrála už 2x :) A vždycky jsem měla neskutečnou radost.. Jako malá jsem vždycky posílala smsky do soutěží z časopisů a nikdy jsem neměla štěstí :) Asi mi to štěstí přineslo až blogování :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow 3x to je stesti! :-) aha aha takv to ja nikdy neposilala! :-o NO VIDIS TED SE TI TO VRATILO! :-)

      Vymazat
  15. Jů, ty sešity jsou nádherný! Aspoň se díky nim budeš v září těšit do školy ;-). Já teď u Belle Hanelle vyhrála kokosovej olej ;-). Je to vždycky velká radost, když se poštěstí zvítězit.
    Pusu posílá Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je aspon jeden malej duvod, to mas pravdu! :-D ..jee to se máš! DĚKUJEME POSÍLÁME JEDNU ZPĚT :-*

      Vymazat
  16. Jedna, která mi nepřišla :/ Takže ty jsi měla kliku!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: