DEN OTCŮ

neděle, června 17, 2012


Zdravíme Vás všechny! :-* Už jsme Vám chyběly? Konečně už nikde necestujeme a můžeme se věnovat blogu. Tentokrát se příspěvek týká všech tatínků. Den otců se v tomto roce slaví třetí neděli v červnu, letos tedy svátek připadá na datum 17. června 2012, což je dnes! :-)Takže VŠE NEJLEPŠÍ TATI! 


A jak jste potěšili tatínka Vy?

You Might Also Like

22 your comments

  1. to je krásný:))
    můžu se zeptat co se ti stalo, že si měla zavázané ty nohy? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé moc děkuji. Jasně, že můžeš. Nechala jsem si operovat kůstky u malíčku na nohách, měla jsem je posunutý a tlačilo to v botách a podobně. Nikdy v životě mě nebolelo nic tak, jak po té operaci ty nohy. A dnes už tu kůstky mám zase zpátky jako dřív.

      Vymazat
  2. GIVEAWAY!!!!

    http://artjournalstories.blogspot.sk/2012/06/trnava-minute-part-3-international.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tatínka už bohužel nemám ,o( Ale manželovi jako tatínkovi našeho syna jsem naplnila plechový květináč tyčinkami Snickers. Měl velkou radost! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě moc mrzí, ale určitě na něco pořád vzpomínáš a dneska obzvlášť! :-) ..jinak super nápad s tím sladkým v květináči! :-)

      Vymazat
    2. Určitě vzpomínám! :)

      Vymazat
  4. Jéé,to je strašně milé :) Dobrý nápad na dárek :))

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. děkuji moc! Velmi mě to potěšilo :-)*

      Vymazat
  6. Holky děkuju vám za krásnej komentář! :) Tohle video je opravdu krásný, tatínek bude mít radost :)

    OdpovědětVymazat
  7. MÁŠ NEJLEPŠÍHO TAŤKU POD SLUNCEM! JINAK SUPER NÁPAD A PŘIDÁVEJ VÍC PŘÍSPĚVKŮ :)

    tvé záchod. prkno, které umí psát!




    P.S. ten strom miluju, vždycky jsem stál dole a křičel na tebe: "Diooo pojď dolů!"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D oooo déky, dlouho jsi nenapsal! Tak mě to potěšilo po dlouhé době ;-) ..jojojo neboj, už to zu zase povalí ..teď jen nebyl čas :-) ;-) ..TAKY TEN STROM MILUJU! <3

      Vymazat
    2. no dobře příští týden bude smršť komentů! :D

      Vymazat
    3. :-D no to jsem zvědavá..Každopádně se těším! :-)

      Vymazat
    4. :) to já taky :D

      Vymazat
  8. To musel mít taťulda radost!! Nejlepší jsou velikonoce!! :DD

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: