,

DIY - 5 IN 1

čtvrtek, června 21, 2012




Zdravím Vás. Tohle je úplně první DIY příspěvek na našem blogu. Na jaře jsem si z Anglie dovezla super náušnice. Hned když jsem je uviděla, měla jsem v plánu, že řeknu Terkelovi (kámošce) ať mi z nich udělá patery náušnice místo jednich. No a nedávno se tomu tak stalo. Můžete vidět příbor, čtyřlístek, vosičku, mravence a kytičku pěkně zvlášť. Já sama bych to nikdy nedokázala, protože mám levý ruce, obě dvě. No a hlavně se mi nechtělo a neměla jsem u sebe háčky ani kroužky na připevnění. Terezka, klešťová expertka, to měla za 10min bez problému hotový. S výsledkem jsem 100% spokojená! Jste určitě mnohem šikovnější jak já a zvládli byste to levou zadní. No a co vlastně říkáte na moje vypreparované náušnice Vy?


You Might Also Like

29 your comments

  1. Vypadá to hezky. :) Já moc taky zručná nejsem takže by to dopadlo asi špatně.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no jako já bych si to maximálně tak akorát zničila

      Vymazat
  2. náušnice si vyrábím moc ráda a vůbec šperky! je to takový relax a ta radost, když se to povede ;-))
    jsou krásné a zvlášť to asi opravdu bude vypadat líp :-))

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je skvelé diy :) pekné.

    OdpovědětVymazat
  4. toto robievam aj ja, a odkedy sa moje spolužiačky dozvedeli o mojom blogu tak za mnou stále chodia a stým aby som im niečo takto prerobila :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se moc líbí ty s kytičkama, jsou zlaté :**
    jinak taky nejsem zrovna na naušnice :D a kdyz uz je nosim tak takovy ty peckovity, co nevisi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou nejdelší, možná až moc..ale co už! :-D děkuji Ti!
      Aha aha, no to já taky ..nakoupila jsem si jich ted celou sadu!! :-)

      Vymazat
  6. no krásné...kamoška je šikovná a dobrý nápad,ale já bych to asi nechala dohromady...je to takové zvláštnější :) no ale zase jich máš víc že :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no chvilku jsem je nasiila dohromady a ted to mam zase zvlast :-D MUZU TO STRIDAT! :-DD

      Vymazat
  7. Dobrý nápad, ty naušnice se mi líbí =) Sama takhle ráda předělávám věci =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to více než báječně! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký nápad. Já se dopodobných akcí taky raději moc nepouštím:-)

    www.mishastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, no já to taky zkoušela poprvé :-)

      Vymazat
  10. Já jsem na tyhle věci také levá, takže bych asi dopadla ještě hůř :D Náušnice jsou úžasné, hlavně ty vidličky a lžičky jsou roztomile! I když ten mravenec je trochu děsivý :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné věci,jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: