G I V E A W A Y - ťapky do balerínek - UKONČENO

pondělí, června 25, 2012

Dopřejte módní krajku i Vašim nohám a zapojte se naší GIVEAWAY O KRAJKOVÉ PONOŽKY DO BALERÍN. Rozhodly jsme se ji uspořádat předčasně, jako naše díky za to jak se přidáváte, komentujete a jste milé. Vážíme si toho a dělá nám to velkou radost!  Můžete si vybrat hned ze čtyř krásných barev ponožek. Proč nosit silonky v takovém horku, nebo si odírat bosou nohu v botě, když stačí nazout neviditelné ponožky a vyrazit ven. Řekněte sbohem odřené patě a zapocené noze! :-D


CO MUSÍTE: 
VŮBEC NIC!!!
 Do ničeho Vás nenutíme, je jen na Vás jestli se chcete zúčastnit!
Podmínkou NENÍ být našim pravidelným čtenářem přes SÍŤ PŘÁTEL GOOGLE! Ať se přidá jen ten, kdo sám chce :-)

CO MŮŽETE: 

Napsat komentář s Vašim mailem a s číslem označující barvu ponožek.




Doufáme, že se Vám ponožková giveaway líbí a udělaly jsme Vám radost! :-) Vy nám totiž radost děláte pořád!  Čtyři šťastné vítězky vyhlásíme 4.7.1012 !!!



You Might Also Like

106 your comments

  1. Zaboha si nemůžu vybavit, kde jsem poprvé o těchto ponožkách četla. Jestli to bylo u Ceady? Tož je to možné :-)
    Jinak č. 3 by mi pěkně ladilo k červeným a růžovým balerínkám s kytičkou... ;-)
    bebe@ruzovychroust.cz

    OdpovědětVymazat
  2. karamba.lou@gmail.com

    č. 2 nebo 3, nemůžu se rozhodnout. :)

    OdpovědětVymazat
  3. nejíc se mi líbí 1 a 4. Já jsem váš čtenář, váš blog mám moc ráda:) a pěkná giveaway
    veru.konecna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. to je fakt dobrý nápad na giveaway!:))
    líbilo by se mi číslo 3 :)

    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, máme radost, že ještě máme dobré nápady! :-D

      Vymazat
  5. óó, krásne :))

    najviac sa mi páči biela /4/ :))

    email.pre.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé nejhezčí jsou ty černé tak to je asi 3 myslím :) Je pěkné, že člověk nemusí nic dělat když je giveaway, když se pak podívám na ostatní blogy, tak to má jen nesčetně čtenářů, kteří jsou neaktivní :) díky giveaway, neříkám že všechny blogy! :D
    gabriela.hanakova@gnj.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano taky se nám to zdálo jako dobrý nápad :-) jsi hodná, že jsi to napsala! :-)

      Vymazat
  7. Už jsem u vás jednou vyhrála, tak bych ráda dala šanci někomu jinému, ale alespoň chci napsat komentář. :) Ty "neviditelný ponožky" jsou skvělý! :) Mám dvoje doma a už si bez nich nedovedu představit život. :D A ta věta "Řekněte sbohem odřené patě a zapocené noze!" by byla výborným sloganem pro výrobce těchto ponožek. :) Jste skvělý holky! :) A Dio..posílám ti otázky pro tebe i Leny na mail. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé jsi moc milá, ale to přece nevadí..zkus své štěstí klidně znova! :-) ..MOC TI DEKUJEME :-* Jsi nase Terezka :-*

      Vymazat
  8. ja žiadne zatiaľ nemám...takže by sa mi veľmi zišli...keď si môžem vybrať tak by som si vybrala číslo 4...:) aneta.malisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Váš blog neustále sleduji a líbí se mi :) Tahle giveaway je velmi zajímavá :) nejvíc by se mne líbili bílé takže č.4.
    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  10. zejzen@gmail.com
    úúúú 2 nebo 3 :D

    OdpovědětVymazat
  11. určite 4 :)

    lerosep4@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Super napad, sice tapky uz mam a som s nimi nadmieru spokojna, ale nie su taketo krasne cipkovane :) Ja by som chcela tie cierne. Smiem sa spytat, kde take predavaju?
    A mimochodom, super blog, bez ohladu na giveaway sa oplati sledovat! :)
    a.elekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc,moc Ti dekujeme ! :) daji se sehnat treba v Humanicu :) tam maji takovyhle pekny krajkovy a treba i v jinych barvach a jine vzory. :)

      Vymazat
  13. to je parádní praktická výhra:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. S takovýma ponožkama ještě zkušenost nemám, ale již delší dobu mám v plánu si je koupit, takže podle mě je tohle super giveaway. Vybrala bych si buď 3 nebo 4 :)

    darca.mar@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkujeme, třeba se ti poštěstí! :-)

      Vymazat
  15. Je to parádní giveaway.;) Já bych chtěla číslo tři.;)
    veruhajk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná giveaway! Já bych měla zájem o ty první :)
    teri.vickers@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. originální GA :).
    hanka.nav@seznam.cz
    chtěla bych dvojku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jste rády, že ti příjde originální

      Vymazat
  18. Ty jsou super :) Líbily by se mi ty třetí.
    misae3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Super nápad s ponožkama :)
    č.3
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. MRKNĚTE I NA GIVEAWAY SEM : http://liferunsfaster.blogspot.cz/2012/06/giveaway-number-2.html#comment-form :-)

    OdpovědětVymazat
  21. camilla.mal21@gmail.com
    číslo 4

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak co se týče barev, tak si myslím, že na tom nezáležím,jelikož jsou všechny krásné))

      Vymazat
    2. souhlasím! super nápad nedělat to pro čtenáře, tohle je věc, nad kterou jsem strašně dlouho přemýšlela. překvapilo mě to! jinak se mi váš blog líbí, takže sleduji! budu moc ráda, dkyž se podíváte i na ten můj, který právě rozbíhám. barva ponožek se mi líbí nejvíc bílá :-))

      www.blackberrysundae.blogspot.com/ terezagast@email.cz

      Vymazat
    3. 3, happy.lenulka@seznam.cz

      gurmankalenulka.blogspot.com
      zdravejist.blogspot.com

      Vymazat
    4. moc děkujeme Žanetce a Nuffince, že jste holky tak moc hodné a všimnuly jste si toho. :-) Jste moc hodné, že jste napsaly svůj názor, děkujeme!

      Vymazat
    5. No to si piš, že je! :-) MOC SI TOHO VÁŽÍME

      Vymazat
  23. líbí se mi všechny, ale nejvíc asi číslo 3 :))

    klara.blahova.bliss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. KP-blogspot@seznam.cz

    Máte úžasný blog<3 Nejvíc se mi líbí bílé, takže 4:)

    OdpovědětVymazat
  25. To je skvělá giveaway :) žádné podmínky :)) líbí se mi č.2 a č.3 .. Nemohu se rozhodnout :)

    papouch86@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. V té záplavě komentíků se asi ztratím,ale letos jsem si pořídila nové balerínky,tak by se šikly:-)Brala bych 4.miluji bílou!!Michaela(byvicky@centrum.cz)
    P.S.vaše Giveaway jsou pokaždé skvělé,jste moc milé a hodné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc ti dekujeme za senza komentar! :-) jsi tak hodna! :-*

      Vymazat
  27. Líbí se mi 1, takové si chci už dlouho koupit. A váš blog mám moc ráda =)

    anesagill@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Nejvíc se mi líbí černé, takže 3:)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Líbí se mi č.1 :)
    BarUshk4@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. No paráda! Úžasná soutěž, holky zlatý! :-*
    č. 4
    lucinkamala@seznam.cz
    Super úspěšný blog máte a za takovou chviličku!!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  31. baby aké ste zlaté nás tu takto rozmaznávať :D veď kto by sa nezapojil skúšam šťastie !:)

    martina500@post.sk

    S pozdravooom Martina.:)

    OdpovědětVymazat
  32. určitě č.3
    tyhle ponožky sou super :)
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ráda bych vyhrála č. 3 nebo 2
    fx80010@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. White-rebel@seznam.cz

    Určitě č.4 :))))

    OdpovědětVymazat
  35. udělaly by mi radost ponožtičky č. 4:))
    super giveaway, děvčata:)
    Soninka.xxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Jůů, no ty jsou nádherný!:D) Trojku, prosím!

    OdpovědětVymazat
  37. great giveaway!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpovědětVymazat
  38. dominikamurnikova@gmail.com
    c. 3 - ale v podstate mi je to jedno, necham to na vas, lebo su krasne vsetky :)

    OdpovědětVymazat
  39. Davidova.Kristyna@seznam.cz
    č. 4 - vypadají nádherně! :)

    Jinak skvělá giveaway, chválím!! ;)

    OdpovědětVymazat
  40. 2 :) Miluju tu barvu :D

    zizkozuz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. výborná giveway :)
    č.4
    dominika.kasiarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. rozkošné ťapky :) čím dlhšie sledujem tento blog, tým viac sa presviedčam o tom, aké ste milé ;) mne by sa páčili ťapky akejkoľvek farby, ale keď už si musím vybrať, tak asi hnedé (1) :)
    môj mail je soninecka818@azet.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak tento komentář nás velice potěšil! :-) To Ty jsi moc milá, děkujeme ti moc! :-)

      Vymazat
  43. Já bych ráda č.3!
    Jako holky, jste tak milé, fákt! Mě se ty mé černé krajkované nějak rozpáraly už jen při nazutí :(
    teiszz.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. jééj to je zlaté :) Ja takéto ešte žiadne nemám.. hodili by sa mi čierne(3).

    kesulatko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Krásne! Ja by som si vybrala č. 1 (hnedé) :) A kráásny blog! Musím pochváliť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zabudla som napísať email, takže: veronika.zorska@centrum.sk

      Vymazat
  46. 3 a přeju hodně čtenářek s úsměvem ve tváři při čtení vašich článků :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. jéé.. holky, tohle je fakt skvělá a navíc velmi velmi praktická giveway! ;)

    kdyby se mi náááhodou poštěstilo, tak bych ráda č. 3 nebo č. 4 :)
    g.wencelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Jakékoliv :) třeba 3ka :))

    Majdikr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. 4. a fakt se vám povedla...
    kutuntak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Jedno jaké ale možná asi spíš ta 1!!
    Zuzanka.97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. 3,krásna súťaž :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  52. Jé to je moc hezké, vůbec by mě nenapalo dát do giveaway ponožky která jsou moc hezké.
    biskupova.klara@gmail.com
    Moc de mi líbí 3.

    OdpovědětVymazat
  53. michaelagilanova@centrum.sk dobrý nápad:)

    OdpovědětVymazat
  54. už som ich aj videla niekde v obchode, ale ani ma nenapadlo si ich kúpiť, č.3 čierne sú ku všetkému takže tie
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  55. už dlouho si dělám na ně zálusk! :) Nejvíc bych asi využila ty černé, tedy 3. Líbí se mi, že člověk nemusí nic splňovat, to se jen tak někde nevidí :)
    e.kuhnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. máte naozaj krásny blog, veľmi sa mi páči :)
    č.3
    fortova.ivona@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. jéé:) ty třetí jsou božské!
    mon-coeur@email.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Snad není ještě pozdě ale líbí se mi 1. :))

    Ráda bych tě taky pozvala : :)))
    http://sakfashion.blogspot.cz/ ( giveaway)

    OdpovědětVymazat
  59. Tak to je opravdu krásná Giveaway:)
    č. 3
    janienka.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: