,

GRANDMA ..& start of the holiday

pátek, června 29, 2012


Ahoj poupátka, nastal konečně ten vysněný poslední den školy. Na vysvědčení měla Lenny dvě trojky a Dia jednu. Pan profesor třídní nás dvě něčím dost překvapil a potěšil, brzy se Vám s tím tady pochlubíme! Zatím to bude překvapení. Večer se Lenny chystá s přáteli na chatu její babičky, budou tam slavit přijetí jejího přítele na VUT do Brna. Dia jde večer makat s Havana Clubem do parku na akci s názvem STARTUJEME PRÁZDNINY! Obě dvě tedy dneska máme nabitej program a určitě z obou akcí uvidíte fotky. ;-) Dia - No a teď  už se chci dostat k podstatě tohoto příspěvku. Moje babička Miladka měla 19.června narozky, ve stejný den slaví narozky i náš pes ŽERYK :-D - o něm bohužel příspěvek nemám, ale já ho udělám! :-D ..Zase někam odbočuju...no..Přijeli jsme babičce tedy popřát celá rodina, což znamená brácha, mamka a já :-D Proč babička byla v pyžamu, když jsme odpoledne dorazili nikdo neví, možná si dopřávala narozeninovej relax!? :-D Každopádně jsme babičce popřáli, dali jsme jí dárek a povídali si, když  v tom mamku napadlo prohlížet si starý fotografie. Děda radši odjel na nákup do Penny, no prostě se mu asi nechtělo s náma vykecávat . Hned na první fotce uvidíte moji mamku jako malou holčičku. Vlastně celkově je to takový RANDOM fotek co jsem u babičky nafotila. Ráda si pak v komentářích přečtu, jestli se Vám fotky líbily.




BRÁCHA  měl narozeniny dvěma dny. 
Bylo mu 25let.




DĚDA  se moc fotit nechtěl a dlouho se nezdržel,
ale jeho narozeninovej příspěvek najdete ZDE!
Když nic, tak aspoň mám fotku v jeho klobouku.




ZIP mu říkám jenom já, pro ostatní je to Bobík.
Vyfotila jsem asi tu nejvíc smutnou fotku, co existuje.
Chudáček je mi líto, že se s ním nevidím moc často.




BABIČKA   vysmátá jak lečo. 
Ale skoro nikdy se nedívá do objektivu, sranda!
Ještě jednou VŠECHNO NEJ BABÍ! :-*





Snad se Vám RANDOM líbil.
Přejeme Vám krásný začátek prázdnin, hezky ho oslavte!
+nezapomínejte na GIVEAWAY




Na co se můžete výhledově těšit:


  • Sportovní den
  • Rozhovor s Janem Zemánkem
  • Oslava na chatě
  • Rozhovor s votocvohoz.cz
  • Divadelní představení na Hostýně
  • Hromadný rozhovor s Vámi






You Might Also Like

36 your comments

  1. babička v pižamu nebo pyžamu? to je fuk..je prostě nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÁ mám v pyžamu :-D ..no byla to pecka!

      Vymazat
  2. Pěkný článek :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Wau, vy znáte Honzu? :D Svět je opravdu malý! Jsem zvědavá, co vám do rozhovoru poví! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, známe ho moc dobře. Hlavně teda Dia :-) ..no tak se určitě nezapomeň podívat až tu rozhovor bude! :-)

      Vymazat
  4. Skvělé fotky moje milá a babičce tedy vše nejlepší dodatečně. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. jee...to je pěkný příspěvek :)
    já si strašně ráda prohlížím fotky u babičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji Terezko!:-) To já taky, je to senza!

      Vymazat
  6. Babičce všechno nej!:-) Rodinné příspěvky mám ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za babičku! :-) TO MĚ TĚŠÍ!!!

      Vymazat
  7. ty jo, jsi celá maminka podle té první fotky!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D je to možný, nevím! :-D KAŽDOPÁDNĚ DÍKY.. já sama to nevidím

      Vymazat
  8. krásné fotky :) tvé babičce přeji všechno nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti, jsi hodná..babičce to vyřídím! :-)

      Vymazat
  9. jééé, ten článek nemá chybu. Hlavně se povedla fotodokumentace
    A babička má super pyžamo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ceady! :-) To mě těší, že taky někdy mrkneš i k nám na blog! :-) je to pyžamová lejdy! :-D

      Vymazat
  10. Mmm..:) se máš dvě trojky..:)
    www.thedenisse.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám konktrétně jednu z chemie, jinak bych měla vyznamenání :-o

      Vymazat
  11. krásny post :)
    mám jednu otázočku, budem rada ak by si mi odpovedala.
    Ako sa dajú prirobiť tieto hviezdičky čo ti tu "behajú" po poste kade chodí myš?
    Ak chceš kontaktuj ma na mojom blogu, alebo nejak, fakt by som bola strašne raada za odpoved :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, dám Ti vědět na blogu i s návodem jak na to! :-)

      Vymazat
  12. úžasnej post a už se těším na další! sporotvní den - co jsi tam fotila? :D jinak musíme v létě chodit ven a udělat (zažít) mnoho zážitků a tím pádem "výživu" pro tvé posty a tím pádem "krmení" pro čtenáře :D ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D já jsem na sportovním dni nebyla, ale Lenny jo..bude to její post! :-) ..jojo plánuju tu zrcadlovku co nejdiv, tak muzem jit ven neco vyfotit ;-) ..jinak moc diky, ze tak pekne komentujes!

      Vymazat
    2. podporuji své velmi dobré kamarády v jejích koníčcích, to je vše! ;-)

      Vymazat
    3. NO TO JSME RÁDY A JSME TI VDĚČNÉ! ;-)

      Vymazat
  13. babka má perfektné pyžamo :) všetky fotky majú takú peknú atmosféru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D díky to jí vyřídím! ;-D ..JINAK MOC DEKUJI

      Vymazat
  14. Lovely pictures! :)
    Would you like to follow each other? xoxo
    www.bebeautiful-you.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný fotky, máš sympatickou rodinu :) Přeju krásný prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
  16. I got this website from my friend who informed me concerning this site and
    now this time I am visiting this web site and reading very informative posts here.


    Also visit my weblog vakantiewoning frankrijk huren

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: