, ,

GRILOVAČKA

neděle, června 03, 2012


Ahoj čtenářky,
Skoro nikdy tady nevidíte žádný post o jídle, dneškem se to ale změní. V tomhle příspěvku se dozvíte co dobrého jsme si dávali s přítelem při víkendové grilovačce. Všechno to jsou dobroty, které si nemůžu odpustit. A budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete jaké je Vaše oblíbené grilovací menu, ať se můžu taky inspirovat. No ale nejdřív Vy, tak šup! Vyvolávám Vám chutě *-*



  • PŘÍLOHA
Příloha je základ. Jo zní to divně, ale už to takhle prostě je! :-D Miluju totiž zeleninu a ovoce. V tomto případě přílohu tvořily nejmilovanější olivy! + rajčata.. Vím, že dost lidí nesnáší olivy - A CO VY? ..ani Lenny je nemá ráda, ale "pchynutila" jsem ji dát si je aspoň na pizzu a snědla to (a neumřela UF!)




  • MASOVÉ TYČKY
Když se řekne "grilovačka", většinou se všem vybaví právě maso. Já maso teda vyloženě nevyhledávám, ale tohle bylo moc dobrý. Byla to moje premiéra. Přítel se zasloužil o to, abych tyčku měla lehce černější. Asi proto, že je "černý/spalený" to dobrý na krásu! :-D (mrška moje). Ale celkově to byla mňamka a chutilo mi to! UŽ JSTE TO NĚKDY OCHUTNALI?





  • GRILOVANÝ HERMELÍN
Moje další láska. Miluju grilovanej hermelín. Vyzkoušela jsem ho poprvé v loni v létě a celou zimu jsem se na něj těšila a nemohla jsem se dočkat až si na něm zase smlsnu. CHUTNÁ VÁM TAKY? Mé mamce třeba grilovanej sýr vůbec nechutná- No chápete to? Ale naopak můj taťka ho dělá výbornej, tak aspoň vím, pokom jsem! :-D Pokud budete chtít, napíšu Vám sem i receptík. O:-)





  • KŘUPAVÉ PEČIVO
Další grilovací vychytávka je, že nejen maso (nebo sýr) můžete mít z grilu. Ale i pečivo k zakousnutí může být pěkně křupavoučký a teplý jako z pekárny. Určitě to taky zkuste! Dodá to jídlu nový rozměr! :-D





  • "MÁRŠMELOUN"
Moje sladká tečka. Marshmallow museli vyrobit bohové, protože i jeho chuť je božská. Už i přítel jsi zvykl, že mám "máršmelounskou" závislout a potěšil mě náušnicemi (KUK SEM!). Škoda jen, že jsme neměli po ruce pravé bílé opíkací M. Ale i tak to byla lahoda. DOUFÁM, ŽE JSTE TO UŽ ZKOUŠELI OPÉKAT?! (Jestli ne, tak mě asi "raní" :-D)





  • BEER
Přítelova hořká tečka. Nebyl by to chlap, kdyby nepil pivo! :-D ..Ale i já si ho někdy dopřeju, ale trošku jinak! Mám totiž moc ráda sladký piva, frisca. Je to takové holčičí pití, které je nejen na grilovačku jako dělané! NO NE? Jinak tímto moc miloušovi děkuji za super odpoledne :-*






with love your DIA

You Might Also Like

38 your comments

  1. Téda vy si papáte :-)
    Já maso také vyloženě nevyhledávám, když už tak jedině kuřecí, nebo třeba vepřovou panenku - musí to být ale bez těch ošklivostí na mase :) Mnohem víc než maso mám ráda zeleninové salátky a když děláme hermelín a balíme ho tak že se pak dá dobře chytit do ruky ikdyž ho vyndáš z grilu, asi nějak takhle - http://www.toprecepty.cz/fotky_nahled/0028/maxuv-grilovany-hermelin-77862.jpg :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty jseš vyloženě gurmánka! :-D ..

      Vymazat
  2. Proč... jako proč... fakt...
    mrknu k Verunkám, jídlo... mrknu k Mile... jídlo... mrknu sem... baf, jídlo... to je provokace!!! Nestíhám stírat slinty ze stolu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to je schválně proto, aby sis dala něco dobrýho! :-D

      Vymazat
  3. úplně se mi zbýhají sliny na ty masový tyčinky, mám je hrozně ráda, ale taky hrozně dlouho jsem je neměla:) Závidím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jééé tak to si určitě dej, venku je teď sice hnusně, ale vydrž to! :-o

      Vymazat
  4. Hmmm... Miluju olivy, grilovaný hermelín a frisco je skvělé pití na letní grilovačku. :) Jen "máršmelou" jsem neopékala. Už tě ranilo? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NEMĚLA?????????????? :-O Musíš to napravit, ano mám z tebe šok!

      Vymazat
  5. ach mnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam:) sledujeme Vas, pridajte sa tiez ;)

    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. mňam! neznám člověka, který by neměl rád grilovačky! :-)) ty masové tyčky vypadají zajímavě, to neznám, odkud jsou?
    jinak mi nejčastěji grilujeme steaky a k tomu máme jako přílohu zeleninový salát. taky mi moc chutná grilovaná kukuřice a i ten hermelín už jsem zkusila, ale ten váš vypadá luxusně ;-) a pivíčko je ke grilovačce to nejlepší!

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou z penáče, mají tam různě druhy. jj steak je mnohem typičtější. aaa kukuřici teda zase nemusím já! :-D ..jinak jsme na tom stejně koukám :-)*

      Vymazat
  7. Maršmelnouny moi nechutnaj..:) , ale ten hermelín..:-*

    OdpovědětVymazat
  8. No tak ja by som si asi určite pochutila na všetkom. Akurát marshmelous som ešte neskúšala. Čo ale my zvykneme na grilovačko-opekačke robiť, sú špízy ... prekladané mäsko, cibuľka, paprika, slaninka, klobáska ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JEEE ŠPÍZ, ten jsemneměla dlouho, dostala jsem na něj teď chuť!! :-) ..M musíš zkusit!!! 100%! :-)

      Vymazat
  9. Mmmm.. O_o Všechno vypadá naprosto úžasně. Teda.. až na ty olivy, ty já nemám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO TO CHÁPU, DOST LIDÍ JE FAKT NEMUSÍ..ale jsou fakt super! :-)

      Vymazat
  10. Jej, takových dobrot! Olivy mám ráda akorát černé, ale griluji si třeba nasekanou cuketu s paprikou a nějakým mňam kořením:) A Frisco, to je jasný, to by nebylo ani léto bez něj:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo cerný jsem nejlepsi na pizze. ..jojo to taky někdy děláme! :-) ..GO FRISCO GO

      Vymazat
  11. Ogrilovaný hermelín je totálně nejlepší) Taky mam ještě ráda ogrilované papriky plněné sýrem, měla bys to zkusit ,)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, to jsem rada, ze ho mas taky rada! ..jinak ty papriky jsem jest nezkousela, musim to fakt zkusit

      Vymazat
    2. Zkus to, je to fakt skvělý)

      Vymazat
    3. tak dobře, nemáš třeba nějaký recept?

      Vymazat
  12. jsem veganka a z tohoto všeho bych mohla možná tak salát a pivo, přesto se mi pohled na to všechno líbí a váš blog ještě víc :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee ty jsi moc hodná, ráda bych třeba věděla víc co to je veganství! :-)

      Vymazat
  13. olivy miluju a málem jsem si poslintala počítač!:D
    ty tyčinky jsou nejlepší na grilování, ještě mám ráda malé bavorské párečky(ty bílé) :)
    a jinak nikdy jsem nezkoušela grilovat marshmallow :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee to mě tesí! :-) ..joo ty mam taky rada!!! mnamka! dlouho jsem je nemela! ¨
      OKAMŽITĚ TO ZKUS! :-D

      Vymazat
  14. Mám z toho báječného jídla hlad! Mám ráda všechno!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že mám stejný chuťový buňky jako TY! :-)

      Vymazat
  15. všechno to vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky naprosto zbožňuju ovoce a zeleninu, možná jsem s tím doma už i nesnesitelná, protože pořád nakupuju něco čerstvého na snídaně a tak:-))
    Jinak grilovaný Hermelín je nejlepší a Marshmallow...mňam:-))
    Hned bych šla grilovat:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Máršmelou budem grilovat s T v létě, už to je vše domluvený!!! :) :D

    OdpovědětVymazat
  18. maršmelounky mám taky ráda, opékám je nad ohněm. mňam

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: