HELLO SUMMER

středa, června 20, 2012

Léto je tady v plném proudu a já jsem Vám připravila takovou mini ochutnávku prosluněných fotek ze zahrady u přítele. Prostě jsem neodolala, popadla jeho foťák a vyfotila Vám pár "blbostí", které aspoň pro mě symbolizují prázdniny. Jako bonus se můžete mrknout na moje nové sandálky z Deichmannu, které jsem si minulý týden pořídila. Jsou přesně takové, jaké jsem hledala, takže jsem z nich nadšená ! :-)








BOTY DO ROBOTY




Snad jsem Vás trošku navnadila. :-) Zítra a pozítří mě čekají taneční vystoupení, které bude moje Dia moderovat, takže nám prosím držte pěsti, ať to moc nepokazíme! :-) 

with love, Lenny

You Might Also Like

35 your comments

  1. Držím palce a fotečky jsou skvělé náladové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! :-) Přesně to byl cíl, trošku navnadit na prázdniny :-)

      Vymazat
  2. Ty boty jsou krásné.. kde jsi je koupila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) , botky jsou z Deichmannu a stály 549,- :-)

      Vymazat
  3. Držím,držím!
    Tie sandálky som tiež chcela, len mi nesadli, ale nakoniec som spokojená stým čo mám.
    Ale tebe veľmi pristanú! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi moc hodná! :-) Já si tam zkoušela ještě jedny, ale ty zase neseděly mně. Moc díky! :-)

      Vymazat
  4. Heeej, mám úplně stejné sandále!:D Ale souhlasím, jsou boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedívím se :-), dlouho se mi tak moc žádné boty v Deichmannu nelíbily :-)

      Vymazat
  5. mňam maliny 8P
    držím palce 8)

    OdpovědětVymazat
  6. prvá fotka a botky sú najkrajšie ! :) držím palce na vystúpen :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty botky jsou vážně pěkné, mají praktickou barvu =) A ty jahůdky, mňam =) Ať vám to vystoupení dobře vyjde!

    anesagill.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lesní jahůdky jsou nejlepší! :-) Přesně proto, jsem si je zamilovala a moc moc díky :-)

      Vymazat
  8. kráásné sandálky, vypadají strašně pohodlně :) huráá, léto je konečně tu a snad se tu zdrží na celé práázdniny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak.. modlím se, aby bylo jen hezky! :-) Ano jsou moc fajn ..

      Vymazat
  9. Děkuju za pozvání na blog:) Je vážně skvělý! A sandálky jsou krásné:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty sandálky vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  11. ah ake pekne jaro:)
    a dakujem za krasny koment u mna

    OdpovědětVymazat
  12. hezké botky, a mám chuť na ty jahody:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju.. no já taky, jak se tak na tu fotku dívám :-)

      Vymazat
  13. tie sandalky su krásne :) super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já chcíííí jahůdky! Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jahody bych nejraději jedla od rána do večera :-) a moc děkuji :-))

      Vymazat
  15. krásné fotky, hlavně ta první je krásná :)
    a sandálky sis pořídila opravdu krásné, taky jsem na takovými přemýšlela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik pochval :-) Mockrát díky!! ;-) Myslím, že když je koupíš - neprohloupíš, na léto jsou super :-)

      Vymazat
  16. Pěkný blog, taky se přidávám do čtenářů :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. sandale prudko zavidim :D

    krasne letne! :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: