,

KOSMETIKA Z MRTVÉHO MOŘE

neděle, června 10, 2012


ZDRAVÍM VÁS VŠECHNY !
Nedávno mě obdaroval přítel nádhernou kosmetikou z Mrtvého moře. Nevím čím jsem si to zasloužila, ale mám z dárku velkou radost! :-) Tahle kosmetika se v poslední době velmi zdražuje a je méně dostupná, kvůli tomu, že Mrtvé moře pomalu vysychá. Nikdy předtím jsem tuhle kosmetiku nepoužívala, protože jsem ani nevěděla, že existuje.Kosmetika obsahuje původní minerály z Mrtvého moře. Tyhle výrobky jsou přivezené přímo z Izraele a v ČR je zřejmě neseženete. Ale dívala jsem se na netu a dají se koupit podobné produkty od jiné značky.   


  •  SHOWER GEL

Sprchový gel bohatý na minerály důkladně pročišťuje kůži a zanechá ji jemnou a hydratovanou. Velice příjemně voní - připomíná mi to vůni a pocit jako po masáži. Cítíte se znovu svěže a uvolněně. Nezpůsobuje žádné alergie.






  •  BODY LOTION
Toto tělové mléko je přizpůsobeno všem typům pokožky. Rychle je vstřebává, vůbec nemastí. Dokonale hýčká Vaše tělo a zanechává pocit pohodlí. Nanáší se ráno a večer. Já ho používám tedy jen večer a vážně si připadám dokonalá na dotek. Těžko se to vysvětluje, ale je to vážně jako nějaká ozdravná kůra na masáži nebo v lázních. Tohle mi to připomíná. I citlivá pokožka se s ním nemusí ničeho bát.




  • HAND CREAM
Moje nová láska. Luxusně obohacený krém na ruce dodává rukám sametovou hladkost. Při nanášení příjemně chladí. Velice příjemně a decentně voní. Je super malinký, nezabere žádné místo. Nezpůsobuje žádné alergie a citlivé ručky můžou být v klidu.






  • CLEANSING CREAM
Čistící krém na všechny typy pokožky. Delikátní hydratující krémové mýdlo pro každodenní používání. Vmasíruje se do navlhčeného obličeje a opláchne se vodou. Je schválen i pro citlivou pokožku a je hypoalergenní. Vždy zanechá na obličeji krásný pocit a cítím se hýčkaná.





  • SMOOTHING MOISTURIZER
Vyhlazovací zvlhčovač pro normální až suchý obličej. Velmi rychle a dobře se vstřebává do pokožky obličeje. Dodává dlouhodobou hydrataci a může se používat denně. Je to takový malý prďola a stačí ho jen malilinko. Je také hypoalergenní a může se používat i na citlivý obličej.




Ještě nikdy jsem neudělala takovouhle recenzi, při které bych byla 100% spokojená se vším a měla takovou radost. Určitě Vám musím kosmetiku z Mrtvého moře doporučit. Hlavně těm z Vás, které se bojí experimentovat, nebo mají citlivou pokožku. Všechny výrobky jsou alergologicky testovány, nemohou Vám snad nijak ublížit. Jejich vůně Vám připomene relax a uvolnění a budete se cítit krásně odpočatě a čistě. Tak nějak zdravější! :-) Jen doufám, že se Vám moje recenze líbila a trošku jsem Vás k téhle kosmetice navedla. V létě plánuji udělat si celotělovou masku z bahna z Mrtvého moře. Už se těším! :-) A hlavně se těším na Vaše komentáře! 

+ jedna giveaway TADY  a TADY


with love your DIA

You Might Also Like

36 your comments

  1. :) super, ako tu doporučuješ túto kozmetiku ma to navádza vyprosiť od mami aspoň niečo z Mŕtveho mora, aspoň nejakú tú kozmetiku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě doporučuju a držím palce ať přemluvíš mamku! :-)

      Vymazat
  2. Holky, naprostý souhlas! Ahava má jedny z nejlepších věcí, které jsi kdy měla možnost vyzkoušet, měla jsem péči o vlasy, krém na tělo a ruce a byla jsem se vším moc spokojená! Škoda, že nemají žádný kamenný obchůdek, ten eshop toho moc nenabízí...

    GIVEAWAY s LUSH
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee to mám velikou radost, že se mnou souhlasíš! :-) Moc mě to potěšilo! :-) DÍKY ZA KOMENTÁŘ a pozvání na G

      Vymazat
  3. Ok, tedy. Začnu alespoň tím sprcháčem a možná budu pokračovat celou řadou...:-D.

    OdpovědětVymazat
  4. Sestra má také něco podobného z Mrtvého moře, ona má potíže s kůží a po používání je to lepší, takže je to určitě vhodná kosmetika pro každého :)

    Zvu Tebe i všechny ostatní ke mně na Giveaway! :)

    www.unusualfashiondream.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji za pozvání. To je dobře, že to sestře pomáhá! :-)

      Vymazat
  5. Ty jo,nádherně si to popsala! :-OO Uplně jak z reklamy na NIVEU :D Nádherně píšeš.A ty prodkuty pak vypadají strašně lákavě.Jelikož jsem dost silná alergička a skoro žádný přípravek mi nepomáhá a nikdy se necítím "hýčkaná" a "hladká" tak je těžké něčemu takovému uvěřit.Ale tohle vypadá docela věrohodně :D Já si teda všechno dělám z domácích potřeb.Podle babičky.Aspoń se nemusím bát nějakých chemických látek,po kterých mi naskáče vyrážka jak hovado..:( Ale tohle si určitě najdu na internetu a vyzkouším.Za zkoušku nic nedám,že.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DDD prej z reklamy na niveu! :-D to jsi mě pobavila. Mockrát děkuji! :-) budu se červenat! Asi jak jsem se do tech produktu zamilovala, tak jsem psala od srdce. :-) .. No to mě mrzi, ze Ti nic nepomaha! :-/ To musí bejt pekne na prd! ...No to delas dobre, aspon vis, co to más za presny slozeni a ze ti to neublizi! ...no JAKO TU VYRAZKU TI NEZAVIDIM!!!! ..No bylo by super kdyby Ti sedla takhle kosmetika, aspon bys mela klid. :-) DEKUJI ZA KOMENTÁŘ! :-*

      Vymazat
  6. S kosmetikou z mrtvého moře mám skvělé zkušenosti, ale jen od značky Manufaktura. Pořídila jsem si šampon na vlasy a nedám na něj dopustit :-)...jinak moc pěkný blog :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj MANUFAKTURA je hodně známá a kvalitní značka! :-) moc děkuji za pochvalu blogu, jsi moc milá! :-)

      Vymazat
  7. Skvělý článek, povedl se ti! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc ti děkuji! :-) MOC JSI MĚ POTĚŠILA

      Vymazat
  8. No tak to vypadá velmi dobře, nic podobného jsem zatím neviděla:)

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký článek a kosmetika je to opravdu dobrá. Líbí se mi, jak to máte bezvadně popsané do detailu. Když tam někdo z mých známých letí, tak vždycky něco dovezou, a to je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mám radost, že se článek líbí! :-)

      Vymazat
  10. woou :) asi si si ju zaslúžila :) inak moc pekne ďakujem :* a to telové mlieko by som určite brala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji moc ..no asi jsem hodna holka! :-D ;-)

      Vymazat
  11. tak to jsi byla asi hodně hodná :) mě by se hodil ten krém čistící na obličej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no ani nevím čím jsem si to zasloužila fakt, ale udělalo mi to velkou radost! :-) zkus mrknout na net, treba tam bude neco podobneho

      Vymazat
  12. vyskúšala by som kebyže je dostupnejšia 8)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahava je nejlepsi, jinak uzasna recenze) Mam od Ahavy kremy, masky, sampony vsechno mozny.)

    souvenirspourtoujours.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc moc děkuji za pochvalu! ..JÉ TO JSEM RÁDA, ŽE JSME NAŠLA STEJNOU DUŠI! :-)

      Vymazat
  14. Vypadá dost dobře! Od Ahavy jsem tea ještě nic neměla ale si zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  15. slyším o této značce poprvé :) mrknu po tom :)

    OdpovědětVymazat
  16. Právě o této značce nám říkala profesorka ze zeměpisu :D Škoda že není k dostání u nás, prý je vážně super a hlavně účinná :) Kolik tak zhruba stojí? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow to jsem ráda, že o ní ví aji Vaše učitelka zeměpisu! :-D ..no to opravdu nevím, byl to dárek od přítele a on mi cenu neřekl

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: