,

LÍBÁŠ JAKO ĎÁBEL

sobota, června 09, 2012


Všechny vás zdraví Lenny! :-)
Prší. Teda aspoň u nás. A tak mě napadlo, udělat takový malý filmový post, protože co jiného se dá dělat, když je ošklivě, něž se koukat na filmy. S přítelem jsem před 14 dny byli v kině na české komedii Líbáš jako ďábel. Nikdy moc české filmy nemusel, ale já ho přesvědčila, že nejsou o nic horší než ty jeho oblíbené americké. A ani teď nebyl zklamaný, hodně jsme se nasmáli a vycházeli z kina s dobrou náladou. Nejvíce se nám líbilo, že se film natáčel nejen u nás, ale i v zahraničí. O to byl zajímavější. Myslím, že tento film účel splnil, diváci se smáli a o tom přece komedie je. 



Hodnocení z ČESKO-SLOVENSKÉ FILMOVÉ DATABÁZE:  51%
MOJE HODNOCENÍ:  85%


Dneska se opět chystáme do kina, ale tentokrát na americký film Sněhurka a lovec, na který mě zlákal můj milý. Docela se těším, ale vůbec netuším, co mám očekávat. Hrají v něm samé hvězdy jako Charlize Theron a Kristen Stewart, kterou znám ze Stmívání. Určitě napíšu, jak se mi tahle "pohádka" líbila. 



Hodnocení z ČESKO-SLOVENSKÉ FILMOVÉ DATABÁZE:  72%


with love Lenny 

You Might Also Like

21 your comments

  1. Podle mě Sněhurka a lovec bude uplně super!)) A u Líbáš jako Bůh jsme se s mamkou nejvíc nasmály, takže se těšim i na ten další film;D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že Libáš jako ďábel je lepší než jednička :-)) Tak snad se ti bude taky líbit.

      Vymazat
  2. líbáš jako dábel bych chtěla vidět, ten první díl "líbáš jako bůh" se mi moc líbil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to určitě mrkni, nebudeš zklamaná :-)

      Vymazat
  3. Budu chtít vidět :)
    Zvu tebe i všechny ostatní ke mně na Giveaway! :)

    www.unusualfashiondream.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na ně podívej :-) a moc díky za pozvání :-))

      Vymazat
  4. Na oba dva filmy jsem viděla ukázky, podle mě budou skvělé,)moc je chci vidět a těším se na ně)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem taky zvědavá,jaký bude ten druhý. :-)) a Líbáš jako ďábel vřele doporučuji :-)

      Vymazat
  5. Tohle jsem ještě neviděla,ale podle mojí mamky je to pecka :D :) Tak se na to asi taky podívám.Jinak u nás taky prší...pfff....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás už naštěstí přestalo.. :-) tak dej na mamku a mkrni :-))

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. :-) taky jsme moc zvědavá na Sněhurka a lovec a Líbáš jako ďábel můžu jen doporučit :-)

      Vymazat
  7. ani jedno jsem neviděla, ale vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. Byla jsem na LJD a neskutečně jsem se nasmála :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my také :-) vlastně celé kino se smálo :-)) povedená komedie

      Vymazat
  9. Sněhurka a lovec bude hodně temný film ;))

    OdpovědětVymazat
  10. na tom filme boli v pondelok sesternice :) a vraveli že bol užasný ! tak si ho pojdem asi stiahnuť ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je :-) to je nejlepší pěkně doma v klidu :-)

      Vymazat
  11. bude ma veľmi zaujímať názor na tú snehulienku, aj ja som rozmýšlala,že pôjdem na to do kina :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: