MARRY ME?

pondělí, června 11, 2012




Zdravíme Vás všechny, dnes obzvlášť holky.
Narazila jsem nedávno na video které vidíte hned nahoře. V každém případě si ho pusťtě a rozplývejte se a záviďte! Určitě se Vám to bude líbit, mě osobně to úplně dojalo! :-) Ještě rychle připomenu, že jsem přidala nové věci na VOTOČVOHOZ  <-- klik a hlavně nezapomeňte na probíhající  GIVEAWAY  <-- klik .Nejsem žádná svatbou posedlá holka, ale originalita se mi prostě líbí. Jak byste si představovaly vy, že Vás Váš milý požádá o ruku? Chcete mít bílé šaty, nebo něco netradičního? Chcete se vůbec vdávat? Jsem zvědavá co napíšete a už teď se těším na komentáře! :-)







with love your Dia

You Might Also Like

28 your comments

  1. to video už jsem viděla, je to opravdu dojemné :-) víc se mi ale líbila žádost o ruku v kině, jak pro ni přítel natočil rádoby upoutávku na film :-)
    vždycky jsem hrozně svatbu chtěla a různě jsem o tom přemýšlela, teď už tolik ne, tak uvidíme, co si pro mě osud přichystá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé to může bejt taky senzační, já bych byla dojatá snad ze všeho! :-)

      Vymazat
  2. už jsem ho viděla kolovat po Fb a je skvělé .))

    OdpovědětVymazat
  3. já už jsem tohle video viděla před časem a naprosto me dostalo...ale kdyby mi to udelal pritel(coz se urcite nestane :)) asi bych ho zabila :D protože mě dojímá skoro všechno a ikdyž nejsem velký romantik rozbrečela bych se hned na začátku a asi utekla :)) jeste musim napsat,že muj sen je se vdavat na plazi ve světle béžových letních šatech,nejlépe krajkových...přítel by měl mít jen polokošili,plátěné kalhoty a klobouk :) ale nakonec se bojím,že stejně skončíme na radnici :D jestli vůbec...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho sjíždím už delší dobu a zamilovala jsem se do toho videa uplně totalne! :-) ..máš to krásně vymyšlený a uplně to vidim!!! NÁDHERNÝ PLÁNY!

      Vymazat
  4. Video je hezké, originální nápad. :)
    Mně je asi celkem jedno, jak by mě dotyčný žádal o ruku (ať už je to prsten v šampaňském nebo cokoliv), ale byla bych ráda, kdybych to doopravdy vůbec v tu chvíli nečekala.
    A vdávat klidně, ale nic velkého. Šaty žádná pompézní šlehačka, ale nějaké hezké vzdušné, ani nemusí být bílé, a takový ten veliký bílý klobouk... :)
    A jakkoliv nejsem zrovna velký romantik, tak prostě v tohle tak trochu doufám stále. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufej dál, určitě to jednou bude senza! :-) Já v to budu věřit s tebou! :-) ---Musí to bejt senzační pocit...uvidíme časem ;-)

      Vymazat
  5. Tak to video je hodně dobré!:) Já bych se někdy určitě chtěla vdát, ale spíše až v tom pozdějším věku, prostě až budu mít z čeho živit třeba děti, které bych taky určitě chtěla. Chtěla bych spíše nějaký tradiční styl, ale uvidíme, jak třeba bude šílený můj nastávající, třeba vymyslí něco, na co oba do konce života nezapomeneme :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No máš to dobře vymyšlené, já mám z budoucnosti trošku strach, nic si totiž neplánuju a ani nevím jestli se vdávat chci

      Vymazat
  6. To video je krásné :D Uplně mě to dojalo :D Se i diví,že sem brečela :D :D Nebyla sem nikdy taková citlivka :D Vdávat se ale nechci.Teda spíš po tom netoužím,ale kdyby mě taký fajn chlap požádal o ruku,klidně normálně jak to bývá (hlavně ne prstýnek v jídle,nechci se udusit :D ) tak by sem třeba to ano řekla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako je to i pro necitlivky dost silnný kafčo! :-)

      Vymazat
  7. to video jsem viděla v TV a je skvělé:'). takové originállní:)) mimochodem zrovna je na mém blogu giveaway o galaxy prstýnek.)

    OdpovědětVymazat
  8. Ach jo, to video je úžasný, normálně mám slzy v očích :D

    OdpovědětVymazat
  9. To video je naprosto úžasný :) Teď jsem ho viděla snad všude a že bych litovala spuštění a shlédnutí, to vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  10. Holky, tomuhle říkám já originální žádost o ruku: http://www.youtube.com/watch?v=Rt190ZRqGaw už jsem to viděla asi 3x a pořád se u toho rozplývám .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo to jsem videla je to obrovský, ale vic se mi libi treba tohle, je to roztomilejší

      Vymazat
  11. takéto požiadanie o ruku by som si nepriala 8D skôr niečo súkromnejšie, ale je to naozaj skvelý nápad a holka bola evidentne strašne šťastná a ja som pri tom videu plakala 8D
    je to krásne video 8D a kebyže mňa takto chlap požiada o ruku tiež by som bola dojatá 8_) ale svoje súkromie si chránim, takže by ma potešilo skôr niečo nie tak verejné 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako taky jsem byla dojatá, ale bez slz. Ale i tak moc!!! :-) ..no jako já bych tohle brala soukromí nesoukromí, je to jak na mě dělané, mám ráda hudbu a scénky a divadlo, představení a tohle je prostě senza

      Vymazat
  12. ROMANTIKA, skvělé, ale ne příliš sladké a přehnané, moc milé....hlavně je vidět, že ženich měl dobré přátele tedy kromě rodičů, kteří to s ním spáchali. Prostě dobrá partie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to teda ..je na světě málo mužů, kteří jsou tak aktivné a originální!

      Vymazat
  13. Tak toto bola riadna originalita :) Užasné romantické :) Aj jeho priatelia a rodina boli skvelí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Viem, že šatám sa hodí heels, ale ja by som k tomu dala radšej conversky nízke. :)
    Jo a chcela by som niečo cool. :)
    Super video. Zaslúži si potlesk ten muž. Muselo ho to stáť vela námahy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no urcite mas taky ráda originalitu, to chapu! :-)
      Ano super tedy je a urcite silene moc namahy a to je na tom to krasny! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: