GRILL outfit

sobota, června 02, 2012


HI  EVERYBODY!
Jak si užíváte víkend?  Mám tady takovou ukázku jak si ho užívám já a hlavně v jakém oblečení. Na odpolední grilovačku není třeba moc outfit řešit, takže jsem zvolila jen pohodlné kalhoty na gumu (Takko), které nikde netlačí a nepotřebujete pásek, prostě pohodlíčko. ;-) Vždyť to znáte! Nahodila jsem delší zelené tílko (Tally Weijl) na ně jsem přetáhla nejpohodlnější,volné, bíle tričko (H&M). Když už se blížil večer a bylo chladněji oblékla jsem si ještě černý svetr na knoflíky (Takko), je asi neuniverzálnější a hodí se ke všemu. Outfit jsem doplnila většími náušnicemi s pavím vzorem (Philip Russel) a silikonovými hodinkami. Na nožky jsem nazula oblíbené kytičkované balerínky (CCC) a šla jsem si užívat pohodičky u grilování a dobrého jídla! 




with love DIA

You Might Also Like

62 your comments

  1. NAprosto skvělé pozadí ty kameny a staré dveře:). Miluju takové:). A ty botičky jsem si taky chtěla koupit^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za komentář! :-) ..moc se mi líbily ty dveře, tak jsem je musela využít! :-)

      Vymazat
  2. Sluší, zajímavé fotky, taky dneska grilujeme :))

    OdpovědětVymazat
  3. mám rada takéto jednoduché pohodové outfity, veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, myslím, že je to nejlepší

      Vymazat
  4. Jednoduché, ale pohodlné to je moje! :) Sekne ti to! :) A jo dostala sem obrovskou chut na grilované maso! :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PŘEŠNĚ TAK! :-) ..moc ti děkuji! ..NO bude ještě příspěvek, co se grilovalo, to těš dostane úplně!

      Vymazat
  5. vydarene fotky :) uz len zaramovat ;) (sledujeme Vas:))

    OdpovědětVymazat
  6. Jé :) Nádhera, jsi sktrašně krásná :) Nádherný outfitek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. takovou chválu jsem dlouho neslyšela, děkuji moc! :-**

      Vymazat
  8. dokonalý outfit a fotky!!
    jinak děkuju moc, že mě sledujete, udělalo mi to obrovskou radost!!:)

    OdpovědětVymazat
  9. outfit jednoduchý, ale hezký :) A fotky taktéž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc! :-) Takhle jsem to přesně chtěla v jednoduchosti je krása

      Vymazat
  10. ty náušnice a to prostředí! nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný outfit.;) Nejspíš mám stejné kalhoty, jsou opravdu pohodlné.;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se nedivím, že je má víc holek, když jsou tak fajn!

      Vymazat
  12. Krásný outfit. Ty boty jsou odkud ? Už dlouho takové sháním :)

    OdpovědětVymazat
  13. krásna. super oblečenie a tie náušnice a topánky :DD sss aj ja chcem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D nebyly vubec drahe! :-) muzes je mit taky :-))

      Vymazat
  14. Uplne užasny outfit !! hlavne mam take obdovbie kvetinkove že všetko musim mať čo sa tyka kvetinkovych vzorov! a ked vidim tie baleriny och ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no tak to máme asi stejné období! :-*

      Vymazat
  15. Moc ti to sluší, krásný outfit, a úžasný boty)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Jste nádherné! a ty boty jsou úžasné))
    http://handbagforladies.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Mám ráda tyhle jednoduché outfity. A ty překrásné botičky má i moje ségra =) Jen lituji, že jsem si je nekoupila taky.

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D tak si je musíte půjčovat! :-) mam radost, ze se libi

      Vymazat
  18. Odpovědi
    1. děkuji moc! To mě dlouho takhle nikdo nepotěšil!

      Vymazat
  19. velmi pekná a páčia sa mi strašne tie topánočky na poslednej foto (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, máme tady už víc fanynek topánečkovejch

      Vymazat
  20. Mě se hrozně líbí zase ty vlasy. Úžasnej střih, kterého bych taky chtěla docílit. Moc sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Odpovědi
    1. dekuji jsi moc hodna!! a super ID fotka! :-)

      Vymazat
  22. Ty balerínky jsou naprosto parádní. Vypadají pohodlně, uvolněně, ale přitom romanticky. Super ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee dekuji za takovou pochvalu bot, vsichni se tady do nich zamilovali vcetne tebe! :D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: