,

RYOR - ANO NEBO NE?

čtvrtek, června 07, 2012

Zdravím Vás milé čtenářky a čtenáři! 
Jak si "užíváte" posledních dnů školy? Máte taky takový blázinec a hromady učení jako my?
Dnes pro vás mám slíbenou recenzi na kosmetiku od Ryoru, kterou jsem si pořídila před dvěma měsíci. Snažila jsem se sepsat všechny klady a zápory. Třeba vám to pomůže, až si jednou budete chtít něco od této značky pořídit. 

  • ČISTÍCÍ PĚNA
+ praktické dávkování pumpičkou, pleť je méně mastná a přitom ji nevysušuje, jemná vůně
- je určena pro problematickou pleť, ale příliš nepomáhá


75%


  • PLEŤOVÉ TONIKUM PRO SUCHOU A CITLIVOU PLEŤ
+ levné, nedráždí pokožku, příjemná vůně


100%


  • TYČINKA AKNESTOP
+ opravdu pomáhá, praktické
- trošku dráždí pleť, po nanesení chvilku štípe


80%


  • AKNESTOP PLEŤOVÝ KRÉM S FYTOSFINGOSINEM
+ hydratuje, příjemná vůně, nevysušuje, super pod make-up
- příliš nezlepšuje, ale ani nezhoršuje stav pleti


90%




with love your LENNY

You Might Also Like

43 your comments

  1. Od Ryoru jsem si chtěla koupit něco na pleť, ale asi se na to vybodnu a koupím si od něco od značek, se kterými mám už zkušenosti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to bude asi nejlepší! Nač experimentovat :-)

      Vymazat
  2. čístící pěna je pro mě velký propadák, ale toniky mají dobré :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,ano..taky jsem do ní čekala víc.. Toniky jsou strašně fajn, tohle je asi nejlepší,jaký jsem kdy měla :-)

      Vymazat
  3. tú tyčinku už dlho chcem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ji teď dáme do giveaway :-) tak můžeš zkusit štěstí :-)

      Vymazat
  4. ty tyčinku mám a je to taková rychlá pomoc!:) jinak na těch výrobcích se mi líbí, že to nejsou jakoby léky, ale má to přírodní základ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, proto mi to taky moje paní kosmetička doporučila. Chemie už jsem vyzkoušela až až :-)

      Vymazat
  5. Čistící pěnu jsem kdysi požívala :D
    Mám docela problémy s pletí, ale nejvíce mi pomohla kosmetika od Garnieru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jakej máš na ni názor? :-) Určitě něco vyzkouším :-)

      Vymazat
  6. tu čistící pěnu mám ráda, pleť opravdu hezky vyčistí a je příjemná, ale máš pravdu- nijak extra nepomáhá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, mám na ni stejný názor. Nemůžu říct, že by byla špatná, ale že by to byl zázrak, také ne.

      Vymazat
  7. Ryor jedině ano! :) A pokud vím, tak ta tyčinka štípat má. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Jsem spíš pro šetrnější odstraňování pupínků, takže proto :-)

      Vymazat
  8. som nova sledovatelka:) slečny ste skvele!
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.sk/ pozyvam vás ku mne mam velku giveaway o kozmetiku a penaženku od Paula:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, tak to jsi nás potěšila! moc ti děkujeme :-))

      Vymazat
  9. Od Ryoru jsem ještě nic nezkoušela, ale po tomhle článku to mám v plánu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to mě moc potěšilo :-) určitě vyzkoušej :-)

      Vymazat
  10. O ty tyčince aknestop jsem už taky uvažovala, takže díky za recenzy)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že na pleť, na které se sem tam objeví pupínek je to super volba :-) ale na léčení problematické pleti to není.. :-) Tak zvaž a kup, je docela levná :-)

      Vymazat
  11. To jsem teda ráda,že se vám u mě líbí,ale nic zajímavého tam nemám :D Ale krásný blog máte holky.A o těhle věcích slyším (čtu) prvně.:-O Asi vyzkouším,protože akné-to mě právě teď a v tuto chvíli trápí nejvíce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý blog má svoje kouzlo a o tom to je :-) my moc děkujeme :-)) No to máme stejný problém..:-( ne a ne se ho zbavit (Lenn)

      Vymazat
  12. ja mam kosmetiku Ryor strasne rada, pamatuji si, kdyz mi ji jako mensi kupovala babicka a ja se nad ni osklibala.. za to bych si ted dala facku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je super :-) Že tě k tomu takhle vedla babička :-)

      Vymazat
  13. Já mám ten krém Aknestop, není špatný. Mně se nejlépe osvědčil Tea tree oil a přírodní masti od Dr.Popova =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tea tree olej jsem taky zkoušela :-) ale mně už snad nepomůže nic.. a díky za tip na tu mast :-))

      Vymazat
  14. Ryor mám ráda a už se těším, až vyzkouším nové tonikum - i díky tvé recenzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tonikum určitě vyzkoušej, jsem s ním naprosto spokojená! :-))

      Vymazat
  15. dobrá recenze !:) když potkám tak koupím a vyzkouším zaujalo mě to :))..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že to splnilo účel :-))

      Vymazat
  16. chcela som si kúpiť tú čistiacu penu ale asi si niečo iné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi taky vyzkouším ru čistící pěnu, ale od jiné značky :-)

      Vymazat
  17. Já jsem si nedávno koupila od Ryoru noční krém s mořskými řasami, ale ještě jsem ho nezkoušela, teprve čeká na svoje první vyzkoušení, tak jsem zvědavá jaký bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten jsem se taky dívala:-) Tak pak napiš jaký je :-))

      Vymazat
  18. upravovala jsem html -přesněji px na nula
    posílám přesně upravenou část :)... Dejte pak vědět, jak se to povedlo

    border: 0px solid $(image.border.color);

    -moz-box-shadow: 0px 0px 0px rgba(0, 0, 0, .1);
    -webkit-box-shadow: 0px 0px 0px rgba(0, 0, 0, .1);
    box-shadow: 0px 0px 0px rgba(0, 0, 0, .1);

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ti ..teď už vím jak na to! :-)

      Vymazat
  19. skvelá recenzia!! :) určite vyskúšam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc :-) vyzkoušej, vyzkoušej :-)

      Vymazat
  20. vyzeraju byť kvalitné tie prípravky ! určite vyskúšam:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: