SCHOOL TRIP

neděle, června 17, 2012

AHOJ VŠEM ČTENÁŘKÁM I ČTENÁŘŮM!
Za nulovou aktivitu z minulého týdne může třídenní, školní výlet na Vysočinu. "Zakempili" jsme to v Borové u Poličky, ale ještě před tím jsme se po cestě stavili na Bowling. Počasí bylo nic moc, ale to nás nepřekvapilo. Čekali jsme, že to bude horší. Odpoledne se většina rozhodla, že půjde do venkovního vyhřívaného bazénu. Byla to strašná sranda, všichni jsme se pořádně vyřádili a vyblbli. Nesmím zapomenout upozornit na otřesný sprchy, umývárny a záchody..BYL TO FAKT HNUS! Druhý den jsme vyrazili na pěší výlet na rozhlednu Terezka. K večeru jsme si s Lenny "vyrazily z kopýtka" a hned nás pomlouvala půlka třídy, no v takových chvilkách aspoň poznáte falešné přátele. Snad to neznáte. Večer se pořezal spolužák hluboko do prstu, ale naštěstí to nebylo na šití. Poslední noc se k nám do chatky vloupali cigáni když jsme spaly. Ukradli spolužačce peněženku, kterou měla hned u dveří na poličce. Můžeme bejt rády, že nám nic neudělali. Přes to všechno "na nic" jsme nafotily dost fotek a máme tu pro Vás výletovej random. Tak snad se Vám fotky budou líbit. Mějte se krásně a rada na závěr - Všude se zamykejte!




You Might Also Like

37 your comments

  1. Znám to až moc dobře, moje milá. :(
    Fotky jsou krásné a hlavní je že jste se měly fajn! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak jako to je nám líto, je to otřesný! :-/ ...JÉÉ děkujeme za takovou chválu, jsi nejhodnější jako vždy! :-*

      Vymazat
  2. Perfektní random :) Jinak ti cigáni, to je teda síla :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé moc děkujeme za pochvalu :-) ..no jako fakt můžeme bejt rády, že nám nic neudělali!

      Vymazat
  3. wow, tak to bylo teda dobrodrůžo :-)) já bych tam teda nezamčená nespala, z tohohle mám hrůzu!
    jinak vám to moc sluší a bazén vypadá luxusně, ááá ;-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda byla jízda smrti tenhle výlet! :-D ..moc děkujeme a bazen byl senza

      Vymazat
  4. koukám že jste si to skvěle užili ;) krásný fotky

    OdpovědětVymazat
  5. No to si piš, že takové situace, kdy tě pomlouvá půlka třídy, znám. Snad každej den :DD Ale fakt neřeším. To s těma cikánama muselo bejt hrozný, pokud je to možný, tak si skoro nic nevybaluju a na poličky nedávám. A hnusný umývárny, to je snad všude :DD Za týden jedeme my na výlet, zatím se ani neví kam, tak jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak víš o čem je řeč! A jako nezávidím Ti to ! :-! ...No cigány jsme zaspaly a tak to hrozný tak nebylo...LEPŠÍ O TOM NEPŘEMÝŠLET.. :-) No ty záchody byly na poblití, musím to takhle napsat, protože to byl fakt humus! :-D :-! ..Předem přejeme super výlet, ať se povede počasí!

      Vymazat
  6. beautiful photographs, love the simple style.

    http://dallianceswithsuitsandskirts.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky =) Líbí se mi ten potok. A moc vám to sluší, holky =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc,
      potok byl super..dokonce jsem do něj málem spadla! :-)

      Vymazat
  8. Moc pěkné fotky,hlavně ty u potoku.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee moc děkujeme, to už vylezlo sluníčko a fotilo se hezky :-)

      Vymazat
  9. krásné fotky,moc :)
    a taky moc děkuju že sledujete můj blog :)

    OdpovědětVymazat
  10. to s tím pomlouváním ve třídě bohužel znám, ale to nejspíš všude no.. krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... JE TO STRAŠNÝ ALE.. Už ať jsou prázdniny! :-) ;-)

      Vymazat
  11. První a poslední dvě fotky jsou naprostá bomba! :)

    Andy

    OdpovědětVymazat
  12. Moc vám to sluší! A ten bazén, ten mě taky okouzlil. Mít ho tak doma na zahradě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Ti... no to by byla velká parádička!:-)

      Vymazat
  13. Nezamknout se na noc a vystavit peněženku na polici může jen blbec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si to stejné! ..Já jsem usla dřív a svoje věci jsme měla schované. Potom přišly holky do chatky, ale já jsem prostě už spala a nenapadlo mě, že nezamknou. Kamarádka si tedy nezamkla a nechala peněženku vystavenou A DOPLATILA SI NA SVOJI HLOUPOST

      Vymazat
  14. krásne fotky :) ste zlaté :) a ten bázen och skočila by som si v takomto neznesitelnom teple ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to věřím, já bych skocila hned za Tebou !! :-D

      Vymazat
  15. Uzastny fotky...a Miluju koupaky a bazenky:)

    OdpovědětVymazat
  16. Jako vypadá to moc hezky! Ale s těmi sprchami,,. a krádeží je mi to líto!! Hlavní je, že jste přežily! :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: