,

SHOWER GEL

sobota, června 23, 2012





Blogu zdar! :-)*
Na obrázcích vidíte můj nej-nej-nej-oblíbenější sprchový gel co mám! Přesněji je to hydratační jogurtový sprchový gel s jahodou a guavou z Avonu. Dopřeje Vašemu tělu každodenní svěžest a čistotu v jogurtové konzistenci. Jeho vůně je tak nádherná, že je mi až líto ho ze sebe ve sprše oplachovat! :-D Vážně mi neskutečně moc voní a mám ho strašně moc ráda! Když jdu večer spát cítím jak zanechává na mé pokožce dlouhotrvající a krásnou vůni. Chci Vás tím inspirovat a také by mě zajímalo jestli máte taky svého oblíbence do sprchy?! 

Líbila se Vám recenzička? / Máte s tímhle výrobkem zkušenost? / Co naoplátku radíte Vy mně? / 




with love your DIA 

You Might Also Like

34 your comments

  1. J8 mám sprchový krém od Palmolive s květinou vůní, řekla bych že je to růže. Je skvělý, perfektně hydratuje a ta vůně je neodolatelná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jenom to balení voní po jahodách. Je fakt, že Avon opravdu nadchne vůněma!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, avon má super ještě třeba vanilkový vůně

      Vymazat
  3. Presne tento mám doma a som na ňom celkom závislá! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé našla jsem stejného maniaka jako jsem já! :-D

      Vymazat
  4. mám také isté, a absolútne s tebou súhlasím, je geniálny! :)

    moonlightdreams-miadra.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeeeeeee to jsem rada, aspon vidis ze nekecas!

      Vymazat
  5. Mám doma malinový.:) Teda,ne úplně tohle,ale malinovou sadu na vlasy.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee vim o cem mluvis, strasne krasne voni!

      Vymazat
  6. vypadá dobře.Já od naturals miluju tělové parfémy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo ty jsem jeste nikdy nezkusila! Díky za tip!

      Vymazat
  7. Znám ho jako tělové mléko, voní nádherně :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musim si ho koupit jako to telove mleko!

      Vymazat
  8. Jahůdková vůně to je krása. Já mám nyní v oblibě Adidas daily scrub-růžový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee tak ten neznam, napisu si ho do poradniku co musim vyzkouset! ..diky za tip

      Vymazat
  9. krásny blog...čudujem sa, že ešte nie som Vaša sledovateľka...nuž ale to sa dá rýchlo napraviť...:)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, ségra má stejný krém na ruce, ráda si ho půjčuju, protože božsky voní =)

    anesagill.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to věřím, to musí bejt kráásná vůně!

      Vymazat
  11. Zrovna mi došel jahodový body basic sprchový gel, takže tenhle nejspíš co nevidět vyzkouším:-))

    OdpovědětVymazat
  12. mi sprcháče chýbaju. Ja milujem od Bourjois. Ale pred rokom som kvoli strasne suchej pokozke prestala pouzivat akekolvek sprcháce a uprimne, vobec mi to nechyba. pytala som sa okolia, ci nahodou s tym u mna nie je problem, co sa tyka vone mojej koze ale nikto sa nestauje

    http://saschanitra.blogspot.de/2012/06/parfem-john-galliano-parlez-moi-damour.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha tak to je nakonec dobry, ze ti to nechybi a tak urcite pouzivas neco jinyho tobe blizsiho :)

      Vymazat
  13. Ten úplně zbožňuju! :) A ta vůně.. :) je boží :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;) obe teda vime o cem je rec a ze je falt senza! :)

      Vymazat
  14. Ten vypadá skvělé, tak toho jsem v avonu už hodně propásla:( Zase si budu moct objednávat až v záři:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevadí, já taky čekám na září na tělový sprej s jahodou a bílou čokoládou!:)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: