,

SPORTOVNÍ DEN

sobota, června 30, 2012

Všem přeji krásný 1. prázdninový den! 

Nevím jak, vy, ale já si pořád nepřipouštím, že už začaly prázdniny. Dokonce mám pořád pocit, že v pondělí zase musí do školy (asi už mi hrabe). Před chvilkou jsem se vrátila z chaty, kde jsme včera grilovali (bude příspěvek) a bylo to fakt supr! A teď už k názvu. Každý rok naše škola pořádá na konci června, když už se neučí "Sportovní den" a tak tomu bylo i letos. Náš třídní je milovník tenisu, takže nás vzal na kurty, půjčil rakety a šlo se na věc. Já jsem tenis hrávala před pár lety docela často, takže jsem byla ráda, že jsem si to mohla zase připomenout. :-)



                                Užívejte si sluníčka (pokud u vás svítí) a hodně pijte, ať vás nebolí hlavičky! :-) 


                         Lenny

You Might Also Like

10 your comments

  1. My jsme měli taky sportovní den,v pondělí,ale já jsem na něm nabyla....

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. my mávame športové dni tiež na konci školského roka, síce posledné 2 roky nám ich skrátili iba na 2 dni ( bývali 3 dni pôvodne :-D) ale bohužiaľ tennis sa tam nehrá :-//

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My ho máme jen na dopoledne, ale ve třeťáku bývají "turisťáky" a ty jsou na týden :-)

      Vymazat
  3. Taky si pořád nepřipouštím, že už jsou prázdniny :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, kdy mě ten pocit přejde..

      Vymazat
  4. Tenis mám moc v oblibě, ráda bych si zahrála :)

    OdpovědětVymazat
  5. jé tak to muselo být super, p. Veselka má dobrý nápady! jinak já jsem se k tenisu stále ještě nedokopal, pořád ho chci zkusit, naučit se pořádně pravidla, ale ... však to znáš :D. jinak Lenny chválím aktivitu ;)

    M.

    OdpovědětVymazat
  6. great pics,would you like to follow each other? visit mine tell me and i will followed back!

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: