THEATER

pátek, června 22, 2012

ŠALOM! Konečně jsme se dočkali fotek z premiéry naší divadelní hry. Jedná se o komedii z židovského prostředím plnou židovských slovíček a zvyků. Dia hraje židovskou matku a Lenny židovskou dohazovačku. Příští týden hrajeme představení úplně naposledy. Hrály jsme to teda zatím 5x. Uplně poprvé na studentském divadelním festivalu. Od tam jsme si za tuhle hru odnesli ocenění za kostým a za scénář, který napsala naše kreativní učitelka. Pak jsme obráželi okolní vesničky. No a naposledy jsme se s naší hrou vydali na víc jak 109km dlouhou cestu na Hostýn, kde se konal církevní festival a my jsme si zahráli na otevřeném prostranství, jako nikdy předtím. Bylo tam naprosto nádherně, ubytování jsme byli přímo luxusně ..No ale o tom až v jiném příspěvku, který už se pomalu rychle chystá! ..Teď se jen mrkněte na pár vybraných fotek z představení a přibližte si atmosféru staré doby. Budeme moc rády, když nám napíšete, jestli také chodíte hrát a prkna pro Vás znamenají svět?! :-)

P.S Poznáte nás vůbec? :-D



You Might Also Like

19 your comments

  1. miluju divadlo! jak hraní tak jako divák ;-) u nás je divadelní soubor tradice, poprvé jsem stála na prknech, co znamenají svět v devíti a od té doby mi divadlo přirostlo k srdci! navíc máme nádherné lesní divadlo a ta atmosféra tam je neskutečná! :-) http://www.divadlorevnice.cz/
    přijeďte se podívat :-))

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee to zní strasne hezky ! Chtěla bych to vidět. :)

      Vymazat
  2. Já jsem taky kdysi hrávala divadlo. Chodila jsem do dětského klubu, a bylo to moc fajn, ráda na to vzpomínám =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že už nehraješ ;-) ..ale je dobrý, že na to vzpomínáš..určitě to bylo fajn! :-)

      Vymazat
  3. Určitě to musí být super představení.Já jsem byla zrovna dneska v divadle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha, to je dobrá náhodička a na čem jsi byla? :-)

      Vymazat
  4. Jak ráda bych si teď zahrála divadlo :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti věříme, tak třeba najdeš příležitost ! :-)

      Vymazat
  5. uplně koukám holky...co vy neumíte...já miluji divadlo,ale samozrejme jen jako divak :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OOO díky to jsi nás otěšila! :-) ..Divadlo musí přece milovat každý ;-) :-)

      Vymazat
  6. Skvělé fotky:-) Já do divadla chodím pouze jako divák:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme moc za pochvalu fotek, to jsi nás moc potěšila :-) ..jinak taky ráda chodím jen jako divák :-)

      Vymazat
  7. Jé to je super nápad! Já mám divadlo moc ráda, ale většinou není moc času. Ty kostýmky jsou bezva :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D díky dostaly jsme za ně oceneniiii

      Vymazat
  8. Hraju, hraju. :) Zrovna ve středu se přidám do Pozdního sběru na severu Čech i se svou troškou (židovskou povídku Romeo).
    Takže se mi vaše téma hodně líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na Hostýn?? Proč to nevím?!?!?

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: