TRAFALGAR SQUARE

neděle, června 03, 2012

Pěkný den Vám všem, 
Dneska to je malá donáška fotek z Trafalgarského náměstí v Londýně. V centru náměstí stojí Nelsonův sloup, obklopen fontánami a čtyřmi obrovskými bronzovými sochami lvů. Uvádí se, že kov použitý na jejich výrobu prý pochází z děl francouzských lodí. Na vrcholu sloupu stojí socha lorda Nelsonaadmirála, který velel britskému námořnictvu v Bitvě u Trafalgaru. My jsme na náměstí dorazili v ranních hodinách, takže tam nebyla skoro ani noha a vypadalo to tak moc krásně a čistě. Vůbec jsem si nemyslela, že to tam bude vypadat takhle! Ve skutečnosti to tam není ani moc velké, ale prostě to je světová legenda a turistická atrakce. Počasí nám přálo a díky tomu mohly vzniknout tyhle príma sluníčkový fotky.
P.S Omluvte prosím moji těhotnou bundu a škleb místo úsměvu.  



with love DIA

You Might Also Like

39 your comments

  1. jéé, jer to tam strašne krásne :D a nevyzeráš v tej bunde ako tehotná to snáď každý pochopí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D moc díky, mela jsem pod bundou mikinu s klokani kapsou a byla jsem jak balon! :-D

      Vymazat
  2. krásné fotky :-))

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC DEKUJI! :-) to mě vždy moc potěší

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky ! :) A moc ti to na nich sluší :) Jinak na Trafalgarském náměstí jsem taky byla a bylo to tam super ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je to tam moc pekný, hlavně bylo super, že jsme tam byli v dobu, kdy tam nikdo nebyl !:-)

      Vymazat
  4. wow!Londýn!tam sem vždycky chtěla jet, nádherný fotky, sluší vám to)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. jee moc děkuji za pochvalu fotek, jsou to fotky kamarádu, spoluzaku! :-)

      Vymazat
  6. To je krása, povedené fotky, chci do Londýna moc :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za takovou velkou chválu, jsi moc hodná! ..Určitě se tam taky jednou podíváš! :-)

      Vymazat
  7. Holky, super fotky, taky bych se tam ráda podívala:-)

    Zvu Vás na VOŇAVOU GIVEAWAY S LUSH:
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    OdpovědětVymazat
  8. krásné fotky :) Ta poslední mě pobavila :)

    OdpovědětVymazat
  9. pěkné fotky :) Londýn je super :)

    OdpovědětVymazat
  10. tvoje fotky sa mi páčia .. je mojim snom ist raz do Anglicka (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsi moc milá, no určitě se Ti sen splní! :-)

      Vymazat
  11. můj sen! :)
    asi byla zima, jinak by jsi bundu nepotřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nemůžu z tvého příspěvku "grill outfit". Jsi prostě jednoduše krásná. A ještě bych se chtěla zeptat, fotili jste se u fotografa Zemánka, byly jeho fotky pěkné? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee ty jsi tak hodná! :-* ..To dělají jen ty fotky, ve skutečnosti to taková sláva nebude, nemysli si! :-P ..jojo fotily jsme se můžu ti i poslat odkaz s fotkama :-)

      Vymazat
  13. A taky jsem objevila, že jste z Jevíčka. Asi nejbližší bloggerky a moje nejoblíbenější. :) Já jsem z Boskovic. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeeeeeeeeee TO JE SUPER! MUSIME SI SPOLEČNĚ BLOGOVAT ČASTĚJI A PAK DÁT NĚJAKÝ SRAZÍK!

      Vymazat
  14. Ano, to bych byla moc ráda, kdybychom se v budoucnu poznali třeba i osobně. :)

    OdpovědětVymazat
  15. To muselo být úžasné :) A si kecka, na fotkách ti to moc sluší :) A ta bunda fakt není těhotná :D .. Máš hezký úsměv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D díky že jsi mi to pochválila, moc jsi mě potěšila, jsi nejhodnejsi!

      Vymazat
  16. Londýn by som aj ja rada navštívila :) krásne obrázky!

    OdpovědětVymazat
  17. Drsné, jak tam nikdo nikde nejní :O :))

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: