WALES

úterý, června 05, 2012

Vítejte v propršeném článku,
Když jsem se ráno probudila a podívala se z okna, tak mě pohled na zataženou oblohu opravdu nepotěšil. Nejsem milovnicí deště ani větru. Vlastně snad nikoho tohle nemůže těšit, nebo jo? ..Když jsem se vracela odpoledne ze školy musela jsem vyndat svůj nový červený deštník z Anglie. Stál jednu libru, takže jsem se nemohla divit, že se po jednom silnějším fouknutí větru otočil a přelámala se mu celá konstrukce. Tyhle předem prohrané zápasy s deštníkem zná snad každý. No a tak se dostáváme k tomu hlavnímu, protože v UK je takovéhle počasí běžná záležitost. Při návštěvě zbořeniny hradu ve Walesu jsem to už prostě vzdala. Počasí mě tak štvalo, že jsem si na hlavu narazila čepku a bylo mi vše jedno - krize, že vypadám jako dement mi byla jedno. Hrad jsem si dokonale prohlídla a viděla jsem spoustu zajímavých věcí. Z věže byl moc krásný rozhled na okolí, dokonce tak krásný, že jsme z výšky viděli nedaleké obchodní centrum a šlo se nakupovat. No a hledka bylo po starostech o počasí. :-P





+ NEZAPOMÍNEJTE NA PROBÍHAJÍCÍ GIVEAWAY !

with love your DIA *-*

You Might Also Like

41 your comments

  1. To je vážně nádhera, Dianko. A jako dement vypadat nikdy nebudeš, jsi krásná. Já mám déšť moc ráda když mi nekazí plány. A miluju bouřky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) JSEŠ NEJHODNĚJŠÍ! :-* ..jeee tak to já se bouřek bojím!

      Vymazat
  2. Tak to mě déšť nevadí :) Ráda se v něm procházím a ráda u něj usínám.. a protože chci žít v Anglii, tak je mi tohle počasí prostě milé :) Ne že by muselo být pořád, ale pro mě je to určitě lepší než parné léto, protože mívám sluneční vyrážku a to je fakt hnus. :/ ale jinak moc hezké fotky z Walesu a nevypadáš v té čepce jak dement, vypadáš roztomile :)

    http://sunnyym.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jmenuješ se SUNNY ale opak je pravdou! :-D ...ale máš to dobře vymyšlený Anglie je pro tebe jak dělaná! :-) já mam taky vyrážku :-/ ..DĚKUJI JSI MOC HODNÁ!

      Vymazat
    2. Sunny je možná proto, že mi každý říká, že se pořád usmívám jako sluníčko :D není zač :)

      Vymazat
    3. tak to je dobře, že se pořád usmíváš! :-)

      Vymazat
  3. wow! tam to musí být jak v pohádce :-))
    copak déšť, ale ta zima jaká je dnes venku :-(

    OdpovědětVymazat
  4. páááni, to vypadá naprosto dokonale :) taky bych se tam hned vydala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to takovej pohádkovej hrádek jak píše Mar nad náma! :-)

      Vymazat
  5. Nádherný fotky, já chci do Anglie!!)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. No jasně, nákupy vše vyřeší! Dnes mám stejný pocit :D

    OdpovědětVymazat
  7. Čapka ti sluší! Fotky jsou krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no díky, ale nesluší ..nemám čepice ráda,,:-D ..jsi moc hodná, díky za pochvalu fotek

      Vymazat
  8. Fotky jsou jako vždycky nádherný. A ta čepice je dobrá ;) A řešení problému nákupy je dobrý řešení :D

    OdpovědětVymazat
  9. Prý jak dement! Vypadáš roztomile! :) Jé chtěla bych znova do Anglie. Jinak u nás to taky není žádná sláva. Vyšla sem ráno z baráku a bum takový vítr...a nečekaně na mě něco leze.. :D Hrozný je to počasí! :):X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D nee to tě jen nějak klame, fakt v jsem v cepce jako dement :-d ..NO JAKO TAK KDYŽ JE ČLOVĚK NEMOCNÝ MÁ VÍC ČASU NA BLOG! :-DDD ..pokud to teda neni nic vážnýho samozrejme to byla jen sranda :-)

      Vymazat
  10. Nádherné fotky, vypadáš na nich úžasně- žádný "dement" :) Hrad je úžasný, hned bych se šla podívat :) Máš štěstí ;)

    OdpovědětVymazat
  11. haha, marshmallow mě pobavily. :D my s kámoškou zkoušely opíkat, ale vůbec to nešlo, jak to děláte, že to máš tak krásné? nás se to vždycky všelijak rozteklo, jakou mají ty tvoje konzitenci po opečení? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jseš trhlá :-D no musí to mít kčupavou kůrku a vevnitř teplý a tekutý

      Vymazat
  12. super místo, kde to to přesně je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no musím říct, že jsem zapomněla kde to přesně je. Musela bych zapátrat

      Vymazat
  13. Ah, to je nádhera. Má to svoje kouzlo i v tom dešti. A taky mě zajímá jako Mooru - kde to přesně je:-)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no asi to počasí k tomu prostě patří! :-) no to nevím abych pravdu řekla, jsem to zapomněla!

      Vymazat
  14. miluju propršené články :)
    Ty fotky jsou úžasné a ten hrad vypadá jako vytvořený z papíru :)... :) Vážně krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé moc díky ceady, jsi mě moc potěšila komentářem! :-)

      Vymazat
  15. tam mi déšť nevadí, miluji ho, tady ano ! :D :D :) nádherné fotky, nádherné místo! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky mi to počasí vadí :( Teď jsem byla venku a všechno, co jsem měla na sobě se bude pěkně dlouho sušit :/ :D

    OdpovědětVymazat
  17. napriek tomu počasiu to vyzerá ako v rozprávke,... pekné foto :)

    OdpovědětVymazat
  18. teleportujte ma tam ! :D úžasné fotky

    OdpovědětVymazat
  19. Hh.. déšť. Jak neobvyklé. To je první,co mě napadne,když se řekne "Anglie" :D hned po tom mě napadne hnusný jídlo a pak Big Ben.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: