,

YOUR HAIR

úterý, června 19, 2012



 SALUT LES FILLES! 

Jak se mají Vaše vlasy? Dáváte jim zabrat? FÉÉÉNUJETE JE? ..Mám tu pro Vás malou radu jak vlasům ulevit. Jestli jste jako já a mokrou hlavu si vždy musíte vyfénovat, tak tohle bude skvělý tip přesně pro Vás! Značka PANTENE PRO-V našla řešení jak odstranit problém zničených vlasů při féénování a úpravě vlasů. Vytvořila:

LESK VE SPREJI na ochranu vlasů před horkým vzduchem.
-  Pomáhá chránit Vaše vlasy před poškozením.
-  Zvyšuje jejich lesk
-  Nanáší se na umyté, mokré vlasy 

 24-HODINOVÉ LEHKÉ PĚNOVÉ SÉRUM s praktickým nulovým zatížením vlasů po celý den.
-  Odolnost vůči poškození úpravou účesu
-  Je neoplachový, nanesete od kořínků po konečky
-  Účes Vám vytvaruje jako obvykle 







V poslední době jsem si tuhle vlasovou kosmetiku docela oblíbila. TADY vidíte co používám od stejné značky a můžu říct, že jsem s výrobky jsem moc spokojená. Používáte tuhle značku taky? Jaký máte názor na tuhle recenzi? Potěší mě každý komentář!




 Mějte se krásně! 




with love your DIA

You Might Also Like

22 your comments

  1. možná jsi o tom mohla napsat trochu víc:) ale o teto radě jsem neslyšela, tak děkuju za inspiraci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tohla byla jen taková malá rada, nic detailního :-) Ráda jsem Tě inspirovala :-)

      Vymazat
  2. Pantene je moje oblíbená značka, já se snažím o své vlasy pečovat co nejvíce)
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluju sprej na vlasy od Pantene :-) To děláš dobře, jde to na Tvých vlasech poznat! :-)

      Vymazat
  3. jo, ten sprej jsem koušela je suprovej!! zkusím snad i tu pěnu!! děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, to jsem ráda, že tady nejsem sama, kdo už ho zkusil

      Vymazat
  4. jééé na to jsem tedka koukala v Tescu a nevzala :) asi se vrátím :P

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. :-) to jsem ráda, že Tě to zaujalo! :-)

      Vymazat
  6. vypadá to skvěle, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky já používám lesk na vlasy od Avonu nebo sérum na roztřepené konečky vlasů od stejné firmy-zkuste to,je to přímo dokonalý tip!!!Používám ho již léta a nedám na něj dopustit:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉ moc děkujeme za tip. Musíme to zkusit! :-)

      Vymazat
  8. pantene občas používam, ale iba šampóny a rozmýšlala som že si kupim aj niečo ine z vlasovej kozmetiky :) vlasy si dosť žehlím a mám ich dlhšie takže možno vyskúšam :P

    OdpovědětVymazat
  9. páni to je pěkný! nejspíš to zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé moc díky! :-) Zkusíš a uvidíš! :-)

      Vymazat
  10. S Pantene zkušenost nemám. Já vlasy fénuju jen občas, když mám málo času, někdy žehlím. Nejvíc se mi osvědčily tekuté krystaly Black, je to super výrobek!

    anesagill.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: