BEUTY (new in)

středa, července 18, 2012


ZDRAVÍČKO!
Už jsem doma z  krásné prohlídky nedalekého zámku a než stáhnu fotky do notebooku, tak mám pro Vás připravený malý NEW IN post. Neuvidíte ale žádné nové oblečení, nebo doplňky. Dneska to bude jen a jen o kosmetice, kterou jsem si koupila včera. Ani nevím z čeho mám největší radost, asi ze všeho. Možná taky za čas udělám recenzi na nějaký z těchto produktů. Jaká by se Vám nejvíc líbila? A co nového jste si v poslední době pořídili z kosmetiky?

  1. Osvěžující sprej s malinou a ibiškem na jemné nebo mastné vlasy
  2. Chladivý sprej na nohy s vůní melounu
  3. Sérum na sudé konečky vlasů
  4. Výživový doplněk BIOSIL (vlasy, pleť, nehty)
  5. Řasenka pro větší objem řas
  6. Výživný lak pro zpevnění nehtů
  7. Holítka se zvlhčujícím páskem





with love DIA

You Might Also Like

58 your comments

  1. Sprej na vlasy i nohy chci taky musí hezky vonět obojí a to sérum mám je dobré:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ na ty vlasy to voní fakt moc pěkně a to na nohy taky! :-)
      Sérum musím pořádně ozkoušet, ale teď jsem byla u kadeřnice, takže roztřepený konečky tolik nemám. :)

      Vymazat
  2. spreje od Avonu miluju mám doma snad všechny vůně,mám jak ty na tělo tak na vlasy a jsou vážně skvělé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně jsem na ty spreje úplně ujetá! Ted se chystam objednat si jahodovej sprej! :-)

      Vymazat
  3. pěkný new in, těším se na recenze ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuji, dobre budu se snazit jich delat vic :)

      Vymazat
  4. Super new in :) Chtěla bych se zeptat jestli ti ten Biosil funguje :)... Ale to se počítám mdozvím až v recezi co ?? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) nee klidne Ti to napisu hned! ;)
      Pouzivam ho uz dlouho a myslim, ze i funguje, ale musis ho pouzivat delsi dobu. :-)

      Vymazat
    2. A můžu se zeptat kolik stojí ?? :) A kde ho seženu :) Děkuju :)

      Vymazat
    3. Seženeš to v lékarně za 65Kč :-)

      Vymazat
  5. Ten sprej na vlasy musím zkusit :) teda jestli tam mají něco i na oslabené, lámavé a suché vlasy :D

    http://sunnyym.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. kozmetika z avonu je skvelá :) :) to musím súhlasiť! (a krásne vonia!) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no v poslední době jsem si ji taky moc oblíbila. :)

      Vymazat
  7. Ten sprej na vlasy si musím kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten BIOSIL by mě docela zajímal! Pak sem dej recenzi.
    Moje vlasy a nehty by potřebovaly posílit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No moje taky práve, a nevim jako jestli to pomuze ale zkusit se to musi

      Vymazat
  9. Také mě zajímá Biosil, něco podobného bych potřebovala, ale aby to
    opravdu fungovalo:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi to bude na kazdeho fungovat jinak :-)
      tak uvidime :-)

      Vymazat
  10. veci vyzerajú superne ! určite niečo vyskúšam:)

    OdpovědětVymazat
  11. Sprej na nohy mám objednaný, takže se moc těším, až mi dorazí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj tes se, je fajn ..ja mam doma hned 3 spreje na nohy od avunu. Levandule, meloun a pak myslim mata

      Vymazat
  12. Jsem zvědavá na účinky Biosilu a taky jak bude fungovat řasenka :) Pěkně jsi se rozšoupla :P Předem už utrácíš penízky za brigošu ? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no musela jsem si po case udelat radost! :-D ..rasenka je dobra, aspon me se libi jak řasenkuje ;-)
      A biosil jsem pouzivala driv a jako nevim jestli se to zlepsiho, tak to zkusim znova ;-)

      Vymazat
  13. Mně se líbí všechno, ale kdybych měla něco vyzkoušet, tak bych určitě brala sérum na suché konečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je dobra volba! :-) doufam, ze to bude fungovati, hodne se to vychvaluje, tak snad jo :)

      Vymazat
  14. Biosil je úžasný, a to stojí pár korun. Ještě lepší je rybí olej v tobolkách, můžu jen doporučit =) Určitě by mě zajímala recenze na ty věci od Avonu =)

    OdpovědětVymazat
  15. Tenn sprej na nohy a sérum na vlasy vypadá moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě těší, snad jsem dobře vybrala

      Vymazat
  16. ten sprej na nohy môže byť super :) aj sérum na vlasy. ten prvý sprej máme, ale citrónový a je super.
    topánky stáli 20€:)

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuju za tipy :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Biosil je super, mě hrozně pomáhá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? ..no to je dobre, snad pomuze i mně ;-)

      Vymazat
  19. Ten sprej na vlasy mám spolu i s šamponem a kondicionérem, voní nádherně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj videla jsem tu celou sadu, ale zalibil se mi nejvic ten sprej :)

      Vymazat
  20. Pěkný kousky! :) Těším se na recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahojky holky, jen jsem vám chtěla říct, že mi přišly ponožky! :-) Moc děkuju, jsou super:-) Budu se těšit na další super giveaway! :-)))))) Snad už taky brzo nějakou udělám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AHOJ, TO JE SUPER! :-)
      prave probiha jina giveaway, doufáme, ze ses zapojila ;-)

      Vymazat
  22. ten sprej jak vidím bych docela potřebovala :) těším se na recenze !

    OdpovědětVymazat
  23. ten spej mám a doporučujem ho! no nie ja ho milujem, pekné nákupy ;)

    OdpovědětVymazat
  24. biosil žeru asi tři týdny.. :D ale jako nějaký zázrak mi to fakt nepřijde.. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to musis zraat 3 mesice a pak u vidis :-D

      Vymazat
  25. tie spreje som už skúšala a voňajú božsky ♥ a na sérum by si možno mohla urobiť aj recenziu, pretože suché a rozštiepené končeky mám vkuse.. a ešte k tomu mám kučeravé vlasy :D tak by ma potom zaujímalo, ako pomáha :)

    ináč, predávam dva foťáčiky, nemala by si záujem? alebo možno niekto z tvojich sledovateľov? nemohla by si mi možno trošku pomôcť? už vopred sa ospravedlňujem, že takto spamujem :) ďakujem :)

    http://agirlwithlight.blogspot.sk/2012/07/something-what-i-sell.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda voni, mám rada ovocne vune! .) ..tak dobre, zkusim to serum nejak poresit :)
      mrknu se, zrovna fotak kupuju :)

      Vymazat
  26. Spray na vlasy od Avonu som si teraz objednala a som zvedavá, aký bude :O Bolo by super, keby si o ňom napísala, aby som bola v obraze :D PS : Super blog :*

    OdpovědětVymazat
  27. Jak tu máš ten sprej, tak mám doma šampon a miluju jeho vůni a prostě všechno na něm:D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: