CRAZY IN THE POOL

pondělí, července 16, 2012








Není nad to se pořádně vyblbnout, co myslíte?! 



WITH LOVE DIA

You Might Also Like

72 your comments

  1. Odpovědi
    1. haha, jsem ráda, že se líbí! :-D

      Vymazat
  2. Vtipné:-D A máš pravdu..není nad to se pořádně vyblbnout!:-D

    OdpovědětVymazat
  3. ty jo u té třetí animace jsem myslela, že ti to nevyšlo a praštila ses hlavou o kraj.. moc asi nechybělo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to máš vlastně pravdu, ale nebouchla jsem se nastesti!

      Vymazat
  4. určitě, kdybys v bazénu viděla mě, nemohla bys smíchy popadnout dech :D, animace jsou skvělé a povedené, škoda, že u nás na koupání není počasí)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no jako sama vidis, ze ja vypadam jako exot! :-D:-D
      No tyhle animace jsou uz taky trosku starsiho data. U nas je tady tedka na nic pocasi :-/

      Vymazat
  5. Super animácie, si šikovná ;)))

    OdpovědětVymazat
  6. jééé tak to je úžasný:DD

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D díky, těší mě, že se to zalíbilo :)

      Vymazat
  7. :D super animace ! :) KDyby bylo takhle hezky, tenhle tejden tak by to bylo super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky bych si prala aby bylo tak 30°C ! :-D

      Vymazat
  8. Vypadá to super :D Nejlepší je ta, kde vypadáš jako Samara co se vynořila ze studny, nejlepší :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. skvele :) povedene

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Supr animace!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Hahaha, super!

    http://klaraspoint.blogspot.be/
    http://klaraspoint.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat
  12. jůůů, já chci taky takový bazén, tam bych se vyřáádila:-D

    OdpovědětVymazat
  13. Haha! Se někdo má! Já si leda tak můžu skočit do vany! :D Ještě aby to počasí se zlepšilo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D i vana je dobra ;) ..no jako nesnasim prazdniny za hnusnyho pocasi!

      Vymazat
  14. Jééj tieto animácie sú super ! Aj ja chcem bazéén ♥ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc díky, to mě potesilo :-) ..no popravde se ti nedivim ;)

      Vymazat
  15. Parádní fotky a super nápad dát to jako animace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee nám radost, ze jsi to ocenila :)

      Vymazat
  16. Odpovědi
    1. Děkuji, dlouho tady nebylp nic strestenyho :)

      Vymazat
  17. PARÁDA, jedním slovem :D Tyhle animace mě strašně baví a rozesmívají :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, byl to účel ! :);)

      Vymazat
  18. ty máš bazén doma? závidím...ja mám len nafukovací :/ a pozývam ťa na giveaway :) http://julieknowshow.blogspot.sk/2012/07/giveaway_16.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj mám :-)..na zahrade ;P ..moc díky za pozváni Jůlinko

      Vymazat
  19. mať taký bazén :O fotky s animačkami sú super :D

    OdpovědětVymazat
  20. Opäť skvelý článok! Hrozne sa mi to páči, a veľmi ma to rozosmialo. Museli ste sa mať úžasne v tomto bazéniku, taktiež ti ho závidím :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak takový bazén bych si také nechala líbit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se nedivim, v horku je to nejlepsi osvezeni :-)

      Vymazat
  22. super animace, pobavilo me to
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to stojí za to :D hodně povedené:D:)

    OdpovědětVymazat
  24. dalsi pozvani na giveaway u Julci http://julieknowshow.blogspot.sk/2012/07/giveaway_16.html

    OdpovědětVymazat
  25. Ty poslední dvě jsou nej :D Umírám smíchem, a to jako fakt!!! Nezamočili jste si při tom foťák? :D

    OdpovědětVymazat
  26. :-DD se na vás někdy přijdu kouknout, protože toto ... :-D to se musí vidět!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: