Darujete mi srdíčko?

úterý, července 17, 2012

AHOJ AHOJ!
Mohla bych Vás poprosit o   ?
Stačí kliknout na fotku a potom na srdíčko.

Děkuji předem! :-*

You Might Also Like

16 your comments

  1. ja som klikla, ale je to nejake slozite. samozrejme to nie je tvoja vina, ale vina vyvojara..
    tak neviem, ci si to srdiecko nakoniec odo mna dostala... hm..
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevadí, tím se netrap ;-) :-*

      Vymazat
  2. dala bych ráda,ale nemám FB....a píše mi to že ho mít musím...

    OdpovědětVymazat
  3. Když mi řekneš, k čemu je to dobré, tak dám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to soutěž,..můžes si to přečíst na votočvohozáckejch stránkách :)

      Vymazat
    2. Proč si to mám číst já? Když ty něco chceš, tak mi to máš vysvětlit sama, ne že budu číst zdlouhavá pravidla. Nebo víš co, kašli na to, na takovouhle komunikaci nemám trpělivost.

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: