DÁVKA VLÁKNINY

úterý, července 24, 2012

HELLO DARLINGS
Možná Vás trošku zmátne nadpis článku, ale nečekejte žádný recept na zdravé jídlo s obsahem vlákniny. Jediné co nakrmím budou Vaše hladové oči. Můžete se totiž nabažit kupou fotek co na Vás čekají hned pod textem. Fotilo se v obilí, proto taky ten nadpis (no haha), v mém nevímpročdlouhonenošeném námořnickém tričku a v bílém cardiganu z Top Shopu. Na uších mám teď asi nejoblíbenější náušnice (jsou to malé vosy s kamínkem) z Anglie, ale nevyfotila jsem jejich detail, takže Vám je ukážu někdy jindy. Moc se těším co řeknete na sladění barev a také jak se Vám líbí kontrast s prostředím ve kterém se fotilo. Příjde mi, že jsem na sobě šíleně dlouho neměla modrou barvu. Kterou barvu v šatníku nechtíc/chtíc opomíjíte Vy? 
P.S Jsem ostříhaná, všiml si někdo, že to mám kratší?


You Might Also Like

85 your comments

  1. krásné fotky :) moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to mě moc potěšilo! :-* :)

      Vymazat
  2. Krásné, moc ti to sluší a fotky jsou super ;) Já se snažím nosit barvičky. Jediné dvě, co moc nemusím jsou žlutá a oranžová. Ty mi fakt nejdou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobre, dokud jsme mlade nemusime se prevlikat jako stary hajtry :-D ..já ani nevim ktery barvy mi nejdou! :-D

      Vymazat
  3. Sluší ti to :)) Barva toho trička je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna včera jsem stála před polem s obilím, držela jsem v ruce zrcadlovku a příteli říkala aby mě vyfotil, ale jemu se nechtělo :D tak snad to do žní stihnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D urcite to stihnes, achjo to je lenoch ..ja jsem rada, ze ten muj mel zrovna chut fotit ! :-)

      Vymazat
  5. super fotky, moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty seš takovej ňuňááááánek :**:D:D

    OdpovědětVymazat
  7. na těhle fotkách ti to moc sluší:-)Ale přiznávám že jsem si nevšimla kratších vlasů...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D je to kratsi jen malo, aspon jsi poctiva a priznala ses! :DD

      Vymazat
  8. Moc ti to sluší :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. To sú nádherné fotky,veľmi ti to priszane

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se moc dobre cte, dekuji Ti moc a moc :-)*

      Vymazat
  10. Veľmi vydarené fotky :) A vlasy sú super :)

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, to mě potesilo..aspon mi to neni lito, ze to mam kratsi ;-ú
      )

      Vymazat
  11. Dokonalý název článku! :) Jsi neskutečně nádherná, úplnej ňuňík, jak bylo psáno v komentářích nahoře, souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahaa komentuju zpetne odzadu a nevsimla jsem si, ze se Ti taky název libi! CHICHI ..to jsem rada :-DD ..a děkuji za toho ňuníka :-D

      Vymazat
  12. Děkuju moc za milý komentář :* blog není můj, máme ho s holkama rozdělenej ;) můj osobní blog je na adrese maladominika.blogspot.cz, tak jestli chceš,tak tam mě můžeš taky sledovat ;)
    Tenhle článek je moc super, hlavně ten název :D fotky jsou dokonalé, jen mě mrzí, že na žádné fotce nejsou vidět ty naušnice :(
    Jo a taky tě sleduju :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš přece vůbec zac, poteseni je na me strane! :-) ..uz jsem s epripojila i k druhemu blogu..take je moc krasny! :-) ..MOC DÍKY, JAKO JEDINÁ JSI OCENILA TEN NÁZEV! :DDD asi si budeme rozumět! ;) ..náušnice budou. budou! :-)

      Vymazat
  13. Už jsem ti to psala asi stokrát, ale já prostě miluju ty tvoje fotky! :D Staršně ti to sluší, jako vždy. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jses totiz nejhodnejsi, a moc pekne se to cte! ♥ díky ti

      Vymazat
  14. Kratších vlásků jsem si sice nevšimla, ale pořád musím obdivovat Tvůj sestřih - vzdušný, lehce navlněný (a přitom nekrepatý) a přesně k obličeji padnoucí. Takového se taky snažím čas od času docílit, ale mám příliš jemné vlasy...:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jses moc hodná a asi jedina, ktere se moje vlasy fakt libi! :-D :) ..MOC TI DEKUJI, TO ME MOC TESI :-) ..ja svoje vlasy taky nemam rada..urcite mas lepsi jak ja ;-)

      Vymazat
  15. Tak to je vlákniny pro celou rotu :o)! krásné fotky, Dio!
    Děkuji za milou návštěvu mého blogu, jsi kdykoliv vítaná!
    Pohodový den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D ..moc děkuji Helčo
      Mo děkuji, to ráda slyším! :-)

      Vymazat
  16. Moc krásné fotky. :) Tak jsem tady a už jsem tu jednou byla a Tvůj blog se mi moc líbí :) Takže se také stávám pravidelnou čtenářkou ;) A moc děkuji za hezký komentář :o*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee mam radost, ze se muj bolg nekomu libi :-) (lalalaaa) MOC DĚKUJI, TOHO SI MOC VÁŽÍM :-)
      Rádo se stalo! :-)

      Vymazat
  17. Strašně ti děkuju za ty komenty na mém blogu a na oplátku se taky stávám pravidelním čtenářem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neděkuj! :-) to já moc děkuji :-) chich

      Vymazat
  18. To jsou naprosto perfektní fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  19. To je úplně boží outfit, k tomu poli to neskutečně sedne, fakt :)
    Jinak děkuji, už jsem i já tvá (pravidelná) čtenářka :)
    A nový sestřih je krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JEEE TAK TO MOCKRAT DEKUJI, takovou pochvalu jsem necekala! :-O :-*
      To mě moc a moc tesi, dekuji Ti mockrat! :-)

      Vymazat
  20. hej Tobě to hrozně sluší jak jsi ostříhaná, nech to tak a neměň! jinak fotky - opět 1*!!! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jako ostrihani na prvni pohled nejde videt a na druhy je to silene kratky! :-) ..moc díky, moc jsi mě potěšil jako vždy ;-)

      Vymazat
  21. Krásné fotky ... MOC ! :)

    Byla jsi má pravidelná čtenářka , ale musela jsem blog přestěhovat. Pokud budeš chtít, budu moc ráda když navštívíš můj nový blog :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. pekna praca :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  23. Já to říkám pořád že nejhezčí fotky jsou z obilí! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Moc ti to sluší :) Můžu se zeptat, jaký máš foťák? Nějaký obyčejný, nebo zrcadlovku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi kdyz mrkneš nahoře do menu ( konkretne do slozky ME) ..tak tam to uvidis..je to focene zrcadlovkou :-)

      Vymazat
  25. Myslím, že tohle prostředí na fotky je úplně super, sluší ti to :) Jinak já teda co se týče barev, tak jsem nad tím zrovna včera přemýšlela a nemám skoro nic fialového...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslim to stejne..to mam radost, ze mame stejny nazor :-) ..no vidis, fialovou taky nevedu! :-D

      Vymazat
  26. tie vlasy máš stále super :) a strašne pekné fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a doufám, ze mi brzo zase dorostou a nikdy se nezastaví! :)

      Vymazat
  27. Jsi krásná! :)
    http://o-i-a-m.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. jééééj veľmi ti to pristane :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc Ti dekuji, komentar me moc potesil :)

      Vymazat
  29. fotky jsou krásné!!!v obilí to prostě vypadá dobře :))

    OdpovědětVymazat
  30. Krásné fotky, moc Ti to sluší! :)
    Btw - máš moc sympatický úsměv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji, to mi jeste nikod nerekl (nenapsal) :-)*

      Vymazat
  31. ta třetí fotka je úplně dokonalááá, nádhera :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, to moc dekuji ..vzdycky se milibi, ze kazda z Vas komentatorek si najdete svoji oblibenou fotku, ktera se Vam zalibi :-)

      Vymazat
  32. krásne fotky:)
    veľmi ti to pristane..

    OdpovědětVymazat
  33. Děkuju, už sem to našla. Fotíš krásně! :) A u toho hledání jsem objevila, že máš narozky v den mého svátku! To je ale náhodička :D ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, takže budeme slavit ve stejný den! :-)
      A MOC DĚKUJI ZA POCHVALU, VĚTŠINU FOTEK FOTÍ PŘÍTEL

      Vymazat
  34. Děkuju za návštěvu a milý komentář u mě na blogu.Moc krásné fotky :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  35. Krásne fotky..si strašne zlatá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé moc a moc děkuji! :-) To mě moc potesiloo ;)

      Vymazat
  36. Wow these photos are gorgeous! You look amazing. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. You are so kind, thank you so much! :-)

      Vymazat
  37. páni ta třetí fotka je úžasná!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to mám radoost, že sis našla svoji oblíbenou! :-)

      Vymazat
  38. Odpovědi
    1. Děkuji Ti jako vždy jsi napsala moc mily komentar! :-)**

      Vymazat
  39. Máš pěkné tričko:) poslední fotka je nejlepší

    OdpovědětVymazat
  40. To triko je drsný :P A jdi se už konečně najest!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: