HOSTÝN

sobota, července 21, 2012

ZDRAVÍM VŠECHNY MILÉ ČTENÁŘKY A ČTENÁŘE  

Dnes jsem připravila tak trošku "flashback" příspěvek. A proto, protože jsem fotky z "akce" nezískala dřív než teď. Ale to vůbec nevadí, takový zpětný záběr tady dlouho nebyl. Moc jsem se těšila až konečně tenhle článek příjde na svět. No a o co vlastně půjde? Užnevímkolikátýho.6.2012 se konal první ročník festivalu amatérských divadel na Svatém Hostýně a soubor ve kterým hraji byl jeho součástí. Jestli chcete vědět víc, čtěte dál! :)

  • ZMÍNILI SE V TELCE
Stačí pouze kliknout na obrázky a spustí se Vám videa z akce.
Na prvním videu je náš soubor k vidění hned na začátku.
Ve druhém jsem poskytla krátký rozhovor TV Noe. (PŘETOČTE SI NA 7:30!)



  • VE VYSOKÉ TRÁVĚ
Hned ráno po příjezdu na nejkrásnější místo jménem SOLA GRATIA (-jméno hotelu) jsme se ubytovali 
a s Lenny jsme si půjčily zrcadlovku (Nikon D3100) od kamarádky Kači a udělaly pár fotek.
Absolutně jsem nečekala, že jedu na tak krásný místo v ČR. 





  • SVATÝ HOSTÝN
Znáte ho vůbec? Je to obří kopec v Hostýnských vrších na kterém se nachází poutní místo.
Já tedy věřící nejsem a do kostela nechodím, ale nádherná bazilika na mě udělala velký dojem.
Tohle místo by měl navštívil nejen správný křesťan, je to tam moc krásné.




  • ZJEVové
Už asi 100x jsem na blogu zmiňovala, že už roky navštěvuji dramatický kroužek.
Je to moje největší záliba a kdyby se mi povedlo stát herečkou byla bych nejvíc šťastná.
Náš soubor se jmenuje ZJEV, protože jsme Z JEVíčka. Trošku trapas!



  • KROJOVANÍ
Na festivalových slavnostech vystupovalo mnoho různých představení.
V hlavních rolích byli krojovaní, ať už staří tanečníci, nebo zpívající kluci,
tak i tihle moji nejoblíbenější prcky. BRALA BYCH TAKY KROJ!




  • NAJDI ZAJÍCE
Ve volné chvilce se šlo zase fotit.
Počasí nám ohromně přálo, dokonce i vyrážka ze slunce se dostavila
a sesmahlej xicht taktéž. Juch!
Fotky jsou pořízené ale naštěstí ještě před tím, než jsem se stala rudou královnou.





  • ULÍTLÉ PŘEDSTAVENÍ
Naši hru s židovskou tématikou jsme hráli venku úplně poprvé.
Byla to taková trošku improvizace. Nikdy nemáme dva  mikrofony na stranách.
Taky jsme neměli zákulisí a taky foukal tak "super" větřík,
že jsme věcem jako ubrus na stole, pěkný účes a držící kulisy mohli říct SBOHEM!
Ale zkušenosti jsou k nezaplacení a celkově naše představení mělo úspěch.



  • AFTER PARTY
Po představení, asi v době kdy jsem chytala úpal, se většina z nám odebrala do marketu,
kde jsme si nakoupili něco dobrýho na večer.
V největších bouřích smíchu na nás vletěla "rejža" a byl sekec mazec. (Podrobnosti si radši nechám pro sebe).
Musím říct, že jsme to fakt přehnali a víckrát se to nestane.  
+jo a vidíte fotky ZJEVŮ v okolí rozhledny.



You Might Also Like

38 your comments

  1. veľmi pekný post kukla som video riadne dobre si to zahrala ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsi mrkla i na video! :-)

      Vymazat
  2. opět výborný post a krásně jsi to mluvila na kameru, ale na mě nemáš! :-D
    jo a ten králík mě fakt hodně pobavil, nevím jestli se směju víc tomu králíkovi anebo bráchovi jak se směje on! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mluvila jsem trošku jako debil! :-D NA TEBE FAKT NEMÁM, TO JE FAKT! :-)
      :-D to jsem ráda, že králík pobavil..i G říkal, že se tomu smál..to jsem nečekala!
      A brácha se smál taky králíkovi, nebo Tobě? :-)

      Vymazat
  3. to musí být krásný koníček a super zážitek:) já bych hrát nemohla, jsem stydlivá a před lidmi okamžitě rudnu:D takže pro tebe palec nahoru:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj budu na to vzpominat dlouho :-) ..moc dekuji!

      Vymazat
  4. Pěkný článek :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já na svatý Hostýn jezdím každoročně :) A ti krojovaní ze Skoronic, to je vesnička asi deset kilometrů od vesnice, kde bydlím já :D Svět je fakt malej :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný článek! Zuby mě taky moc pobavily :D Jinak na ten výlet taky moc ráda vzpomínám...bylo to tam úžasný :) N. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D děkuji moc za pochvalu článku a "zubů" ..komentář mě moc potěšil! :-)

      Vymazat
  7. Krásný článeček :) Obdivuji Tě, že dokážeš něco zahrát, to já bych se propadla :D ..Máš super zubyy! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D haha zuby..MOC DĚKUJI, určitě mě nemáš proč obdivovat! :-)

      Vymazat
  8. Skvělý článek! A musím teda říct, že si na kameru mluvila skvěle a i skvěle si hrála! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, takovou pochvalu jsem necekala, prijde mi, ze jsem mluvila jako blba! :-D

      Vymazat
  9. Honey, moje milá ♥ děkuju za milý komentář.
    Hned jak budu na svém PC se zvukem (:D) tak si video pustím!!:))) Fotky jsou skvělé, vypadá to na parádní výlet. A pozdravuj Lenny:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to ani nemusis! :-DDD ..jasne, budu ;-)

      Vymazat
  10. Mám nový blog a asi víš, jak je těžké mít nové členy, budu ti moc vděčná za podporu a třeba i pravidelného čtenáře! Měj se hezky a ahoj! :)
    PS. Moc pěkný článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky určitě mrknu na tvůj blog! :)

      Vymazat
  11. Ahoj zvu tě na moji giveaway, kde můžeš vyhrát 4 odstíny krémových stínů Maybelline color tattoo :)

    OdpovědětVymazat
  12. krasne fotky, podarena je aj ta "lavickova"

    OdpovědětVymazat
  13. moc pěkný článek:) i fotky! na Hostýně jsem byla už několikrát a musím říct že je to tam opravdu pěkné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) moc díky, jsem ráda, ze to tam zná tolik lidi z blogu :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: