ICE DREAM ..+I'm happy I won

úterý, července 03, 2012




A jaký je Váš lék na zahánění horka?




Včera jsem vyhrála u pricezny ZUZANKY nádhernou GIVEAWAY! Mám strašně velkou radost!

 MOC DĚKUJI!
Zítra se dozvíte, kdo vyhrál v naší ponožkové giveaway! 



with love DIA

You Might Also Like

60 your comments

  1. Výherkyni gratulji!!:) Zmrzlina nej lék na horko!!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé ty jseš tak hodná, že nám to tady komentíš! :-* Díky moc!

      Vymazat
  2. Máš teď nějaký štěstí...:) A mám kvůli tobě strašnou chuť na zmrzku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi nějaké super výherní období, mám z toho velkou radost! :-* ..TAK TO JE DOBŘE, ŽE TĚ ZMRZKA NAVNADILA!

      Vymazat
  3. Haha, Vaše boží ponožková giveaway) Já zaháním horko bazénekem, frappuccinkem a KARAMELOVOU zmrzkou!;D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow karamelová zmrzka musí bejt nejsladsi na svete! :-D ..no zitra se dozvíme/me kdo tu boží giveaway vyhraje!!!

      Vymazat
  4. gratulujem :) a ja milujem melón v lete ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JEE MELOUN JSEM JESTE PORADNE LETOS ANI NEMELA! díky, žes mi to pripomnela! :-D

      Vymazat
  5. já taky měla úplně prázdné gumy :D
    v létě na mě platí jenom sprcha :D a domácí ledový čaj ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. domácí ledový čaj musí bejt super, já jsem včera s přítelem delala domací zmrzku MÍŠA! :-) ukážu vám to co nejřív, musitew to taky zkusit

      Vymazat
  6. Gratuluju k výhře!:-) já mám od Manhattanu nejraději malinovou zmrzku!!!

    www.mishastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta musi bejt moc dobra, strašně sladká

      Vymazat
  7. mňam hned by som si dala tu zmzkuu!

    OdpovědětVymazat
  8. ja mam najradsej Haagen Dazs.. som an nej zavisla..dokonca viem rozpoznavat vsetky nazvy a chute:DD inak to horko zavidim.. my tu mame 20 a prsi :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fáááákt Vám prší? tak to kecáš? ..nechtěla bych, ale určitě se to zlepší uvidíš! :-) tady jsou taky sem tam bouřky! :-O ..JINAK JSEŠ TEDA DOBRÁ, ŽE TO UMÍŠ TAKHLE ROZPOZNÁVAT, bež s tím někam do soutěže! :-D

      Vymazat
  9. Gratulujéém!
    Prajem dobrú chuť. :)))

    OdpovědětVymazat
  10. holky vy jste mi udělaly takovou chuť :) já snad budu muset skočit do obchodu :D

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluju k výhře a na zmrzce si smlsni :)

    OdpovědětVymazat
  12. Taaa zmrzka!!! :) gratulujem! Noo mna dokaze ochladit ventilator :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ventilátor? :-D no to je dost dobrý! ;-) a moc ti děkuuji!

      Vymazat
  13. Můj lék na vedro ... jednoduše se naložit do bazénu a zůstat tam až do večera :D JInak mi děláš hrozný chutě :D A moc gratuluju k výhře ! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je dobrej lék! :-D asi zabírá nejlíp! TO BYL ÚČEL, TAK TO JSEM RÁDA! a moc děkuji za gratulaci!

      Vymazat
  14. wrrrr..že teraz slintám keď vidím tu zmrzku!

    OdpovědětVymazat
  15. môj liek je ľadová drť !! <3 gratulujem k víťazke :)

    http://sandrasblondeblog.blogspot.sk/
    rozbieham blog . budem rada ak sa pripojíš
    dakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libi se mi, jak kazda z Vas miluje neco jineho! Ja jsem mockrat trist nemela, treba bych ji taky pak prisla na chut! ..jasne, ze se moc rady pripojime!

      Vymazat
  16. jů, vyhrála jsi krásnou giveaway, gratuluji! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zejoo, taky si myslim, ze je to senza vyhra! :) DIKY TI

      Vymazat
  17. Gratuluji ti k vítězství :) :) :) Krásná výhra ;)!

    OdpovědětVymazat
  18. mnam zmrzlina :) , gratuluju je to super cena:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo je moc mnam mnam! moc diky je to fakt super cena

      Vymazat
  19. GRATULACE! můj lék je napsat Ti a votravovat, že je mi vedro! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hodne dobrej lek, ja ti nikdy nenapisu at uz nevotravujes! :D..kdo jinej by me pak asi otravoval? ..;)

      Vymazat
  20. Odpovědi
    1. To jsme dve! :);) je nejsladsii i i i :-P

      Vymazat
  21. mňam zmrzlina, ale lepší liek na teplo je asi bazén :)

    OdpovědětVymazat
  22. Gratuluju :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. mmm dala bych sii.jinak moc gratulujuu :))) Máš moc pěkný blog zasloužíš si to:)

    petulabook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee Peti, krasnej jsi to napsala! Moc dekuji, jses hodna! :)

      Vymazat
  24. Thanks for the comment,i followed back!

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Gratuluji!
    No já zmrzku neměla už dlouho,teď jsem spíš závislá ne ledových koktejlích...:-)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. moc děkuji! No to taky není špatný, vůbec ne!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: