VÝLET KE KOSTELÍČKU

pondělí, července 30, 2012

KRÁSNÝ DEN VÁM PŘEJI!
Po obědě se chystáme s Lenny obejít secondhandy, ale ještě před tím tu mám pro Vás vzpomínkové fotky z procházky, která směřovala k nedalekému kostelíčku. Už dlouho jsem tam nebyla a to se muselo napravit. Nejenže tam okolní prostředí působí šíleně relaxačně, ale celkově je to tam velice fotogenické a parádní. Kromě kostelíčku je tak k vidění například rybník plný ryb, které pořád skáčou ven. Kam se podíváte, všude samá příroda. Z tohoto místa jste už mohli vidět fotky v obilí, pro připomenutí mrkněte SEM. Třeba na Vás fotky zapůsobí klidným dojmem, vybrala jsem jen ty, na kterých se nedívám do objektivu. Působí to víc oddechově. + Opět připomínám hlasování vlevo ve sloupci, díky moc!




You Might Also Like

42 your comments

  1. Moc krásné fotky :) a obě si užijte nakupování v sekáčích :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme, snad tam něco objevíme ;-)

      Vymazat
  2. Krásné fotky! Ohromně mě baví tvoje články z různých výletů! Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to moc děkuji!
      To mě těší, já zas ráda tvořím příspěvky se spoustou fotek! :-)

      Vymazat
  3. krásný fotky , hodně štěstí na lovu v sekáči! :D

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné fotky! :) jsi na nich prostě kouzelná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kouzelné fotky ! :) Musí to být krásné místo. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tam moc pěkný fakt a děkuji Ti! :)

      Vymazat
  6. Skvělé fotky, moc Ti to sluší! Nejvíce se mi líbí ta čtvrtá. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta se mi taky zrovna líbí, díky moc! :-)

      Vymazat
  7. Opravdu to musí být super místo na vyčištění hlavy a pro relax a navíc jsou to nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zase jsi okouzlující, nechápu, jak to děláš. :) Nádherný fotky, fakt. :) A v sekáči nakupte něco pěknýho, taky jsem dneska byla a jsem nadšená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee uz jsme ze sekace zpet a mame super ulovky!
      Mam radost! :)
      A MOC TI DEKUJI :**

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc, je to moje oblíbené tričko! :-)

      Vymazat
  10. Krásné fotky, ta první je nejlepší a nekrásnější! :)

    OdpovědětVymazat
  11. krásne fotečkyy, a parádny kostolík:)


    littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, no jéé jediná jsi ho tady pochválila! :-);)

      Vymazat
  12. krásne fotky :) si strašne fotogenická :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc dekuji, to si ale myslis jen Ty! :-D
      mám hodne fotek, kde vypadám jako megor! ;)

      Vymazat
  13. Místečko vypadá pěkně!!..tobě to velice sluši!A miluju tvoji kvalitu fotek!!..ach ach!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé ty jseš hodná, že mi vždycky pochválíš fotky! :-)
      To mě moc potěší! :)

      Vymazat
  14. No jistě, červená prostě k ženám patří. Hned je rozzáří a udělá z nich střed dění.
    Mám takový ošklivý dotaz..jakpak se dělají ty křížky padající z kurzoru? :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ..jasně, mám ale nějak málo červených věci..budu to muset napravit :)
      Napíšu Ti to potom na blog..už si to nepamatuju ..:)

      Vymazat
  15. Krásne fotky! To miesto vyzerá vážne pekne ... všade okolo príroda, raj na Zemi :) a máš veľmi pekné vlasy ! ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Ti moc za tak pozitivní komentar! :-)
      To me moc potesilo! :);)

      Vymazat
  16. moc pěkné fotky!! :) trochu mi to připomnělo jedno místo, které mám ráda. Ale tam není rybník...

    jump and twirl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, to je pekny, ze ti to neco pripomnela :)
      To se mi liiibi :);)

      Vymazat
  17. na 4. fotce ti to strašně moc sluší ! ))

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: