KRMENÍ CHAMELEONA..

pátek, července 27, 2012


AHOJ VŠICHNI MOJI MILÝ SLEDOVATELÉ! 
Na fotkách jste viděli malý foto příběh, jak jsme s přítelem krmili  jeho chameleona. Já Vám teď napíšu, jak takové krmení chameleona vlastně funguje v reálu. Bude to trošku netradiční příspěvek, ale snad se Vám zalíbí. Veřte nebo ne, je to super story!
  1. Nejprve se Vás Váš přítel zeptá, jestli nepůjdete společně za barák chytat  (holýma rukama) sarančata pro chameleona. 
  2. Vy jste hodná a řeknete, že budete tak maximálně držet vysokou skleněnou zavařovačku, kam on bude cvrčky/kobylky/sarančata (či co) dávat.
  3. Pak vyslechnete, jak ty "sviňky" neumí lézt po skle a nemusíte si vzít víčko od flašky.
  4. Cestou na louku se Vám lepidlo z tiketu od flašky nalepí na tričko, ale to neva, protože je stejně přítelovo.
  5. Na louce máte jedno velké poslání, navigovat kde co cvrká/bzučí/syči/ a nemyslet si, že je to had. 
  6. Hned jakmile přítel chytne první saranče zacpete úníkovej otvor rukou a čekáte na dalšího saraňčaňáka, v tom se ale Vaší ruky dotkne něco pěkně nechutnýho a vy zaječíte.
  7. Jde se domů pro víčko...
  8. Nastane sehraná týmová práce, kdy Vy se naučíte vrcholově rychle zavírat zavařovačky.
  9. V návalu adrenalinu si zkusíte chytit vlastní saranče. Když ho ulovíte, začnete zase ječet a skákat, že se to v té ruce hejbe a chcete okamžitě vidět otevřenou zavařovačku.
  10. Chytíte ještě jednoho, ten už sebou nemrská a cítite se TAKTO.
  11. Jdete domů s cílem nakrmit chameleona a UMÝT SI RUCE.
  12. Držíte foťak, ale chameleon nechce přijít blíž.
  13. Chameleon příjde blíž, ale foťak nezaostřuje.
  14. Fotky jak střílí chameleon jazykem jste nestihli. Chameleon se začne zlostí nafukovat a žrát nechce.
  15. Zavřete terárko, schováte foťak a uděláte sarančatům dírky do víčka a JDETE DĚLAT COKOLIV JINÝHO.
Velká gratulace, jestli jste dočetli až sem! Doufám, že Vám těchto patnáct kroků všechno ujasnilo a pomohlo v tom, že teď už víte, jak se vlastně všechno dělá a co se přitom odehrává. Snad jste se i trošku pobavili! Já už se zase těším, až půjdu na další chytačku. Takže LOVU ZDAR a pevný nervy! ;-)

You Might Also Like

44 your comments

  1. Dobrý :D , dostal mě bod tričko je stejne přítelovo :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no ale fakt jsem měla zrovna přítelovo! :-D

      Vymazat
  2. Super! Mě stačí, když si naše kočka přinese domů (teda jen do kotelny-ale i to stačí) ulovenou myš, ptáka či cokoli jiného a ječím taky. Ještě chytat sarančata...brrrr:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nevím, my jsme jako malí chytali sarančata celkem normálně, tak mi to jako nic příšerného nepřipadá... :D Ale já to mám tak, i pavouky vyhazuju, protože přítel se jich bojí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ty jses nejaka moc drsna, sakra! :-dd

      Vymazat
  4. Haha, to jste měli povedenou akci! Já bych je asi chytat nemohla a představa, jak tu plechovku ucpu vlastní rukou brrr..:-D
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  5. chameleon :D Tak toho bych nakrmit nezvládla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to me pobavilo, jak jsi to hezky napsala!

      Vymazat
  6. Zrovna včera večer jsem doma chytala něco podobného asi tak čtyřcentimetrového, živé jsem to vyhodila ven. Bohužel chameleona nemáme a do školky pro agamu se mi to schovávat fakt nechtělo. Jsem hrdinka, ne?

    OdpovědětVymazat
  7. ooú. :D To bol skvelý článok! Naozaj si celú situáciu dokonale vystihla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juu moc me tesi, ze se Ti libi! dík :)

      Vymazat
  8. Diinko, mám prosbičku. Poradila by si mi, jak dát na blog tu nabídku na votocvohoz? Jsem strašný antitalent a nemůžu to nikde najít :D Napiš mi prosím na blog :)

    OdpovědětVymazat
  9. hahaha, já zas mívala žábu, je to dost podobné, co se krmení týká :)

    http://theblondetime.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Musím říct, že mě pobavilo: LIKE A BOSS. :DDDD

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. ♥ děkuji za uznání, udelalo mi to velkou radost!
      Jsem potesena!

      Vymazat
  12. :-D :-D :-D fakt jsi mě pobavila, úplně se vidim!!! takhle mi naposledy přinesl táta do pokoje v kyblíku užovku s tím, že by nám v rybníčku sežrala čolky, ať ji odnesu na druhý konec města do parku. po kyblíku prý nevyleze! pak na ní dvakrát fouknul, užovka se nasrala, vztyčila se uprostřed kyblíku, já začala ječet... :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to jsem uprimne moc rada, ze se Ti clanek libi! :-)
      A jako super story, já bych urcite taky ječela jak se znam! :-D

      Vymazat
  13. Nic takovýho venku nechytám, mě stačí když musím z rohožky vyklepávat vnitřnosti z nějké myšky, co přinesl náš kocour :D. Ten chameleon je boží, ale krmit by se mi to nechtělo :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no nechtela bych ani zadny mysky, to je fakt!
      No ale i on musi papat, aby byl velkej krasnej chameleon Jerry

      Vymazat
  14. neviem čo sú sarančata,ale asi by som sa toho nedotkla :D a viem si predstaviť ten hrozný pocit,keď si rukou prikryla ten pohár

    OdpovědětVymazat
  15. Tohle mě docela pobavilo =) Skvělý článek =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsi moc hodná, děkuji..ani nevíš jak me to potesilo :-))
      Aspon vim, ze to tady nepisu pro srandu kralikum! :-DD

      Vymazat
  16. tak tohle mě dostalo :D krásnej článek :D výborně pobavil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D CHACHÁ, tak jsem jsem moc ráda!

      Vymazat
  17. Odpovědi
    1. Znám teda i roztomilejší zvířátka! :-D

      Vymazat
  18. Moc jsem se pobavila :D Chameleonek je úžasný, také bych chtěla, takový ňuňík! :)* ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ňuňík je tvoje oblíbené slovo, že ano? :-D
      Moc děkuji, jsem ráda, že to pobavilo, ani jsem to teda necekala :-)

      Vymazat
  19. My tak chytáme pro pavouky :D

    OdpovědětVymazat
  20. Odpovědi
    1. CHACHÁ! :-D
      To jsem ráda, to byl účel!

      Vymazat
  21. Vážně luxusní článek :D Občas to chce oživit i nějakým článkem mimo hlavní téma :D Já osobně bych na tohle neměla nervy, protože se můžu zbláznit když mi skočí na nohu nějaká kobylka nebo něco podobného. Nejhorší jsou pak ta obrovská sarančata..no fujky, raději o tom ani nebudu mluvit, protože z toho pak budu mít noční můry. Máš můj obdiv :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to moc a moc děkuji, ráda jsem pobavila. Dlouho tady nic takového nebylo..vlastně nikdy! :-D
      JSEM RÁDA, ŽE JSEM SI ZÍSKALA OBDIV! :-DDD

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: