LETNÍ KALHOTY (outfit)

středa, srpna 01, 2012

HOLA HEJ, MOJI DRAZÍ SLEDOVATELÉ!
Celý týden na blogu probíhala anketa ve které jsem se měla já dozvědět, jaké články by Vám v budoucnu nejvíc přišly vhod. Na výběr byly kosmetické recenze, fotkové příspěvky a nebo outfitové příspěvky. Se 48%  vyhrály outfitové příspěvky. Hned v závěsu se 40% fotkové posty a na posledním místě byly kosmetické recenze s 12%. No a Vaše přání byla vyslyšena a máme tu outfit. Snad se Vám bude líbit. Na letní večery a nebo na posezení v pizzerii jsem na sebe nahodila toto:



  • černý top/tílko zdobený krajkou a knoflíčky Bershka 1. varianta
  • úplně obyčejný bíly top/tílko New Yorker 2. varianta
  • vzdušné harémky s vysokým pasem na gumu New Yorker
  • na boty jsem zapomněla! :-D
DOPLŇKY:
  • netypické sluneční brýle from England
  • dlouhý řetízek s přívěškem E.věže from France
  • malé béžové náušnice ve tvaru kytiček from Poland
  • perlové korálky na ruku ???


Obyčejně tyhle kalhoty moc nenosím, ale jsou vážně velmi pohodlné a vzdušné. Možná je začnu nosit trošku víc, uvidíme. Jinak prosím omluvte moje háro, zrovna jsem vylezla z bazénu a nebyl čas se namalovat, natož hledat hřeben. :-D Zítra, nebo co nejdřív Vám ukážu moje úlovky v secondhandu, mám z nich radost. 
No a jaký je Váš názor na celkový outfit?



With love Dia

You Might Also Like

59 your comments

  1. Odpovědi
    1. Moc díky V, to mě moc potesilo! :)

      Vymazat
  2. Líbí se mi obě varianty :) A s úlovkama nás nenapínej a ukaž je co nejdřív, ať můžem závidět ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no není to zas tak žhavý, ale i tak mě úlovky potěšily! :-)

      Vymazat
  3. Jůů ! Líbí se mi víc ta kombinace s bílým tílkem. Vypadá to úžasně ! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to mě fakt potesilo, nevedela jsem jestli to bily tilko se bude nekomu libit.
      Ale vidim, ze ano..tak mam radost :-)

      Vymazat
  4. Moc pěkný. Ty harémky nemají chybu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji, jsem ráda, že se líbí..ale jak říkám (pisu) moc je nenosim :)

      Vymazat
  5. Paráda myslím, že bys ty kalhoty měla vytahovat častěji :) Barva ti moc sluší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, asi dam na Tvoji rada a oblecu se do nich casteji! :)

      Vymazat
  6. Ty kalhoty jsou super, sháním podobné :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu kalhot, mám je čím dál tím víc radši :-)

      Vymazat
  7. Skvělý outfit, kalhoty jsou parádní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No néé, tak to mockrát dík! :)

      Vymazat
  8. Moc se mi tenhle outfit líbí =) Lepší mi přijde varianta s černým tílkem. Já mám podobné kalhoty, ale džínové. Nakonec je nosím spíš doma =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jj taky se mi líbí asi víc to s černým :)
      Díky za názor a komentář! :)

      Vymazat
  9. Hele, nesedí ti procenta :D Úplně mě to zmátlo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za připomínku, opravila jsem to už ;) překlep

      Vymazat
  10. Tyto kalhoty miluji :-) vždy se hodí ke všemu.
    Chválím,celý outfit s doplňky !:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. WOW od Tebe to moc potesi, dekuji! :-)<3

      Vymazat
  11. Pekný outfit, skvelé gate :) Veľmi sa mi páčia aj tie naušničky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DEKUJI MOC , mam takovzch malzch pecicek do usi tedka hodne :)

      Vymazat
  12. Víc se mi líbí varianta s bílým tílkem. Jak ho máš zastrčené, tak harémky líp vyniknou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, aspon jdou cele videt! :) dekuji za nazor!

      Vymazat
  13. veľmi ti to svedčí v oboboch variantoch..ale asi viacej s tým bielym tielkom:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem Ti padla do noty! :)

      Vymazat
  14. Ou, nádherné nohavice :) a krásnučké naušničky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, moc ti dekuji!
      potesilo me to !

      Vymazat
  15. Ty letní kalhoty mám hrozně ráda jsou lehké,krásné a tobě hrozně sluší ':)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji, presne tak, jsou strasne pohodlny a skvele se nosi ;-)

      Vymazat
  16. Vypadáš více než báječně kočko! :) Ty kalhoty ti hrozně seknou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ani necakala takovou pochvalu!
      Moc dik! :-)

      Vymazat
  17. vyzeráš super, krásny outfit, brala by som ho :)

    OdpovědětVymazat
  18. super, tohle se mi moc líbí !! :-) A taky ti to moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Mně se moc líbí :) Kalhoty mají super barvu a jsou určitě moc pohodlné a vzdušné. Mimochodem, jde z tebe strašně pozitivní energie! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj nikde netlačí ani neškrtí a jsou fakt vzdušný :)
      Dekuji, to mi nikdo nikdy nerek :-O

      Vymazat
  20. Ty vlasy jsou nejlepší!:D Krásný, nezatěžkaný, přirozený ;)
    Kurnik a ty kalhoty jsou super:)! Takový bych chtěla:)
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jsou strasne a ty kecas! :-D
      moc děkuji ty ptáčátko ;)

      Vymazat
    2. ne...jsou právě, že úplně krásný:D!!!

      Vymazat
  21. Tie nohavice ti veľmi pristanú :) Skvelý strih a fakt sú parádne :) Dobrý výber :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc ,už jsou moje oblíbené! :-D

      Vymazat
  22. tie nohavice sú úplne že super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jses moc hodna Julinko, to me potesilo!
      Kalhoty sklidily uuuspech,huuu! :)

      Vymazat
  23. Do restaurace fakt geniální ;) takový hezky působící a neomezující

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hnedka mě to napadlo ta restaurace, takze natom neco bude! :-D ;)
      Přesně jsi to vystihla! :)

      Vymazat
  24. love your style, looks so naturally!
    poorly you don´t write in english, so i can´t read your text to it :/

    OdpovědětVymazat
  25. Velmi pekne letne nohavice :) pristanu ti!

    OdpovědětVymazat
  26. Ty kalhoty jsou úžasné :) Závidím :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, co si pamatuji tak byly levne ;-)
      Zkus mrknout v New Yorkeru

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: