MAKOVEC

neděle, července 01, 2012


+ opět připomínáme GIVEAWAY



Jak se Vám líbí včerejší fotky nás dvou makovic v makovém poli? 
Doufáme, že taky blbnete venku a užíváte si teplo!


WITH LOVE DIA


You Might Also Like

53 your comments

  1. Sluší vám to :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky :) :) :) Makovicové pole máme nedaleko také ;)

    Určitě dneska vyrazím k vodě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám moc rády vlčí máky ..i moje mamka je zbožňuje! ;-) ..JINAK MOC DÍKY ZA POCHVALU FOTEK!

      Vymazat
  3. fotky su skvele! pristane vam to velmi :)

    OdpovědětVymazat
  4. krasne fotky! sekne vam to! :)

    thisisworldofzoe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo tolik chvály jsem teda nečekala ..MOC DÍKY! :-)*

      Vymazat
  5. NĚCO PRO VÁS HOLKY!! ...Pozývam ťa na giveaway http://she-is-the-1.blogspot.com/2012/06/giveaway-i.html

    OdpovědětVymazat
  6. Moc sa mi páčia tvoje kraťase! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ti moc, jsou z H&M v Praze v Palladiu ;)

      Vymazat
  7. prenádherné fotky! máš krásne vlásky. (nevycucali ste si nejaké alkaloidy z toho bieleho maku siateho? ;) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DDDDD tak to mě rozesmálo ..No já nevím, ale je to možný! :-D ..jinak moc díky --(A VLASY MÁM ŠÍLENÝ, MUSÍM S NĚMA NĚCO DĚLAT!

      Vymazat
  8. tie fotky sú veľmi vydarené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že se Ti líbí! :-)

      Vymazat
  9. Krásné fotky na krásném blogu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jééé to my ti krásně děkujeme! :-)*

      Vymazat
  10. To sú tak nádherné fotky! To prostredie,krása :))

    OdpovědětVymazat
  11. dokonalé fotky ! A máš krásne kraťasky♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, oo díky ,,mám je taky moc ráda!

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. mockrát Ti děkuji, to mě vážně potěšilo! :-) Jseš zlato

      Vymazat
  13. achjooo :) vy dvě jste tak boží! :)

    OdpovědětVymazat
  14. jsou boží, hlavně ten zajíc! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D zajíc je pecka, můj nápad to ale nebyl! :-D ;-)

      Vymazat
    2. ohh?! překvapivě! ale je úžasnej! :-)

      Vymazat
    3. :-D sranda kdykoliv se podívám!

      Vymazat
  15. Olalala, sluší vám to moc spolu :) A ty jsi nádherná, kochám se nad fotkami, asi si tě nechám zarámovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-O jee Ty jseš tak hodná, musím se při čtení tomu komentáře (toho tvýho samozřejmě) usmívat! :-D ..to jsi mě moc potěšila! Škoda, že nemůžem mít společnou fotku, tu bychom jsme si fakt zaramovaly! :-) ;-)

      Vymazat
  16. jé přesně moje slova! ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Gorgeous blog dear!!!Did not know about it!!! what about following eachother? I'm following you now...

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Super fotky, nejhezčí je 3 zespoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem se musela podivat kterou myslis, tak moc dekuji! :-) Mám radost, že fotky mají úspěch! O:-)

      Vymazat
  19. nevím jestli jsi namalovaná nebo ne (já bych řekla, že ne) a musím říct, že jsi nejkrásněji vypadající holka bez make-upu, kterou jsem kdy viděla. Fakt smekám ;) kéž bych tak dobře vypadala i já :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ty fotky jsou moc povedené, jste krásné makovice :D

      Vymazat
    2. :-D tak to si delas srandu!!!!! PRÁVĚŽE VŮBEC NEJSEM NAMALOVANÁ! nemám ani řasenku, nic! :-D a nemám snad ani jednu řasu! :-D to už můj přítel vypadá, že je víc namalovany! :-D ..jako to jsi me teda prekvapila A TAKOVOU POKLONU JSEM TEDA NEČEKALA V ŽÁDNÝM PŘÍPADĚ! ..právě všechny bloggerky nejhežčí líčení a já naběhnu do pole uplně nenamalovaná! :-D JSEŠ NEJHODNĚJŠÍ!

      Vymazat
  20. Tie fotky sú úžasné, vtipné, plné života :) no a na makové pole sa podľa mňa žiaden mejkap ani nehodí, vyzeralo by to neprirodzene a ja teda závidím úplne :D vyzeráš fantasticky a páči sa mi veľmi sukňa, odkiaľ je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je moc děkuji, přesně tak jsem chtěla aby fotky pusobily! :-D ..tak mě to moc těší! ..nemáš co závidět, vážně! :-) ..to není sukně, ale kraťasy na jedné fotce to jen vypadá jako sukně :-D ..a jsou z H&M :-)

      Vymazat
  21. kde jste nasli to heroinove pole? :DDD
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  22. Budu se opakovat, ale jste vážně krásný pár. :))) A poslední fotka nejlepší!! :DDD :)

    OdpovědětVymazat
  23. G je topstááár!! :D Jinak blečím, taky chci :(

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: