MARSHMALLOWS (my obsession)

úterý, července 31, 2012

Zdravím Vás, dnes již podruhé!
Dneska přicházím totiž ještě s jedním příspěvkem, který Vám na rozdíl od toho prvního náladu zlepší. Vlastně nejen náladu, ale i chuť! :) Na fotkách uvidíte proces přípravy mé nejoblíbenější sladkosti, což je MARSHMALLOWS! Mohla bych ho jíst od rána do večera, od večera do rána, pořád dokola! :-D





Máte M taky rádi? / Jaké je Vaše oblíbená sladkost? / Opékali jsme už někdy M?

You Might Also Like

36 your comments

  1. Mám to rada ako sladkosť :) Opekať som si to ešte neopekala, ale už som sa raz na to aj chystala, že si to kúpim,no nejak to nevyšlo, ale určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite to fakt zkus, nebudes snad litovat, ja to fakt doporucuji! :)

      Vymazat
  2. Mňam, ja ich zbožňujem! :) ale opekať som ich ešte neopekala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jestli je milujes jen tak, budes je zboznovat mnohem vic na ohni! To mi ver! :)

      Vymazat
  3. Mám je ráda, ale z pečení nemám úplně ten nejlepší zážitek! Pekli jsme je v Německu na fotbalovém kempu a parádně se mi přilepili k prstům, takže jsem si nepochutnala a ještě k tomu nešli mco sundat :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha, no je to kumšt po spravne pripravit to jooo. MOzna jste meli spatny M a nebo jste to jen blbe sundavali, stane se..ale skoda..jinak jsou fakt bombasticky!

      Vymazat
  4. Vždycky mě zajímalo, jak to chutná, ale nikdy jsem to nevyzkoušela. :) Bojím se, že když mi to nebude chutnat, přestanou mi chutnat i normálně a to nechci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ, tak to určitě vyzkousej!
      Jsou bombasticky, je to fakt mnamka! ..Neboj se urcite Ti to bude chutnat, je to jeste lepsi, nez neopeceny!

      Vymazat
  5. Mne to teda moc nechutí,je to dosť sladké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OPEČENÝ to není tak moc..ale chápu, každy ma rad neco jinyho..aspon bys mi neujidala :-DDDD

      Vymazat
  6. Milujem ich..Minulý týžden v Tatrách som ich mala takmer každý deň :) Pozývam ža ku mne na giveaway: http://dajdala.blogspot.sk/2012/07/giveaway-ahojte.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc za pozvani, uz jsem se zucastnila! :)
      Jinak Ti zavidim, já je ted nemela nejakou chvilku. (no tak týden :-D )

      Vymazat
  7. Já jim M pouze syrové, protože když jsem M jednou grilovala, strašně se mi roztekly! :) Jak dlouho to "pečeš" ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no oni se negrilujou, jenom opékaj nad ohnem. :-D
      A musíš mit vzdycky jen tyhle opravdovy bílý AMERICKÝ! Né žádný růzovobily JOJO, nebo ty vrtule z Penny, jinak se Ti to nikdy nepovede a bude to rozblemcany! ..Musis zajit do Lídlu, až budou mít AMERICKEJ TÝDEN a tam je sezenes v pohode. Potom je jen napichnes na klacik a nad ohnem M porad otacis aby se ti neprismahl a za chvilku uvidis jak karamelizuje a NAFOUKNE SE! Az bude mit dostatecnou kurcicku a bude nafouknej opatrne ho sundas (oon pomalu sklouzne) a vterinku pockat a pochutnas si. Bude mit krasne krupavou kuricku a vevnitr bude uplne teplej a tekutej. MŇAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      P.S Nelekni se toho komentáře, jsem fakt na M ujetá! :-D

      Vymazat
    2. Dio, moc ti děkuji za návod! Tak snad už se mi příště M povedou! :) Ať už mají teda v Lidlu americkej týden! :) Děkuju!

      Vymazat
    3. Určitě si Ti povedou! ;) Určitě dej pak zase vedet ty mně, jak se M povedly! ;)

      Vymazat
  8. Jsou výborné, chutnají mi jak "syrové", tak upečené. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NÁDOPOBNĚ! Mám radost, že jsme cukrové spojenkyne!

      Vymazat
  9. Ahoj, v životě jsem toho nejedla ale určitě americky týden v Lidlu bude brzo tak to zkusim :) Ja nemužu žit bez čokolady, nejlip mlečne ale pokud žadna není tak hořka take muže být. Anebo rozinky, miluji! Vydržela jsem ted 3 týdne bez sladkosti ale dal to už nejde :) Mej se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus, je to vážně hodně sladký..ale na ohni to je mnohem lepší! Mňam!
      No jako já bych taky bez sladkostí nevydržela, ale tak co, cukr potřebujeme! CHIHCI ;)

      Vymazat
  10. jéé, mňam! Joo opékala!:)
    máš hezký blogspot ;)
    dnes jsem tu písničku poslouchala! ,DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš rada M
      Opékala si M
      Poslouchala si song

      ...Nejsi moje tajné dvojče? :-)

      Vymazat
  11. Aaa...mňaaam!!!:-)
    Jakmile s nimi začnu, tak nevím kdy přestat:-))

    OdpovědětVymazat
  12. mňám, já to chci už dlouho zkusit, ale vždycky to zapomenu koupit :D. kde se vůbec prodávají tyhle speciální přímo na opékání ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návod už jsem psala výš Terce, tak se tam určo mrkni ;-) ..Vše se tam dozvíš!!! ;)

      Vymazat
  13. Mňam Marshmallow milujem a určite to skúsim aj opečené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jestli ho milujes, neni co resit! :D

      Vymazat
  14. Mňam Marshmallow mám rada ale ešte som neskúšala opečené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mužů Ti to jen dopprucit zkusit ;)

      Vymazat
  15. Masrshmallow opékám často a ráda. Je to nezbytná součást posezení u ohně s kamarády :)
    Já opékám i ty JOJO a vždycky se mi to podařilo hezky s křupavou krustou a tekutým vniřkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak, plne s teobu souhlasim! :-) ..tak to jsi tedy dobra, ze se Ti to povedlo! :)

      Vymazat
  16. toto som este nikdy nechutnala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je veliká škoda, třeba by Ti to chutnalo, já věřím, že ANO! :)

      Vymazat
  17. Největší mňaminka na ohni!♥

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: