MRTVÁK

úterý, července 10, 2012


Ahoj ahoj! Doufám, že ještě nejste přehlcené letními fotkami u vody. Nebojte se, tenhle příspěvek nebude až tak moc žhavý a navíc černobílé fotky to celkově všechno zchladí. Ukážu Vám senza místo, na kterém já sama byla poprvé. S přítelem jsme si zajeli na docela klidné místečko na koupání. Jmenuje se to tam "MRTVÁK" a je to zatopený lom. Už dlouho jsem o mrtváku slýchávala od kamarádů, ale až nedávno jsem se odhodlala tam jet. Mamka a spol. mě vždycky strašili, že v takových lomech jsou vodní víry, mrtví lidi na dně, lidožravé ryby a  kdo ví co ještě. Ale i tak jsem to tam chtěla aspoň jednou vidět. K lomu se jde pěšky, nedá se tam nikde pořádně zaparkovat. Příroda okolo je opravdu ohromná, ten klid a čisto působí magicky. Vzala jsem si tentokrát plavky, které mi Lenny dala k minulým narozeninám. U lomu jsme strávili celý odpoledne a k večeru už se tam začalo hromadit víc a víc lidí. Nedivím se, je to tam opravdu moc super. Nebuďte strašpytlíci a určitě si taky někdy do zatopeného lomu zajeďte! :-) 




with love DIA

You Might Also Like

82 your comments

  1. Ty plavky jsou super a sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  2. muselo to tam být krásné a plavky ti moc sluší :-)

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj bylo to jako v pohádce nějaké :-)
      Moc děkuji, jsou strašně pohodlný!

      Vymazat
  3. máš krásnou postabu a plavky Ti moc sluší ;)
    já bych do zatopeného lomu asi nikdy nevlezla.. nemám ráda vodu kde nevidím pod sebe a nevím přesně jakou hloubku pod sebou mám. Kvůli tomu jezdím jen na koupaliště :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda nemám, zase kecáš! :-D
      Jo můj přítel taky nemá rád vodu, kde nevidí na dno.
      No vlastně hodně lidí to nemá rádo, ale mě to lákalo! :-D

      Vymazat
  4. Přidám se k ostatním, krásné plavky :) Já taky ty přírodní koupaliště moc neoblibuju kvůli tomu, že nevím co mám pod sebou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji za pochvalu plavek, je to zásluha Lenny. :-) ..no jako to Tě chápu, ale i tak jsem to prostě musela vyzkoušet, jsem trošku magor :-D

      Vymazat
  5. Je to tam krásné. My jsme nedávno byli u podobného "jezera" =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji, fotil je přítel. :-) ..Tak to muselo být taky moc fajn.

      Vymazat
  6. Černobílé fotky mám ráda, má to něco do sebe. Líbí se mi to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj taky je mám rada, čas od času je to lepší než barevné fotky :-)

      Vymazat
  7. pěkné fotky, muselo to tam být opravdu super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc za pochvalu fotek! :-)* ..jj byla to fajn změna, zkusit zase něco jinýho

      Vymazat
  8. Ty brýle jsou šílené :D

    OdpovědětVymazat
  9. plavky su krasne-jednoducho si kočka, a ten lom nadherny, taky pokoj odtial citit.. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé díky, mám radost, že maj plavky úspěch :-) sice jsem v nich plochá jak žehlicí prkno, ale nenadělám nic :-D ..jojo bylo to extra super klidne misto

      Vymazat
    2. vobec v nich nie si plocha, vyzeras super, zavidenia-hodne ! :)

      Vymazat
    3. jeee ty jses tak hodna :-* ANI JSEM NEČEKALA, ŽE ODEPÍŠEŠ! :-O ..

      Vymazat
    4. nie som "hodna"..len konstatujem, co vidim :) prajem pekny den :)

      Vymazat
  10. Fotkama od vody nejsem přehlcená. :) Jen tiše koukám na tvou neuvěřitelnou postavu. :) sluší ti to hubeňoure. :) A když jsem viděla název toho článku, celkem jsem se lekla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, mám nachystanej i článek a animacema s vodou! TAK SNAD SE BUDE LÍBIT! :-) ..nejsem žádnej hubeňour prosímtě! :-D jseš kecka! :-) ..no jako jmenuje se to tam MRTVÁK a existuje i jeho brácha KAČÁK! :-D

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem ráda, že se líbí! :-)

      Vymazat
  12. Páči sa mi tá konbinácia čiernobiele a farebné fotky, je to viacej zaímavejšie. :)
    + plavky ti k tomu luxusne sedia je to také viacej strašidelnejšie. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsis toho všimla, měla to bejt taková příjemná změna pro oči :-)
      JOJO trošku mi to tam připomínalo nějakej horor :-D ..jako fakt!

      Vymazat
  13. Já v zatopeném lomu pracuji :-D

    Jinak nádherné brýle..!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D pracuješ jako na dně, nebo na hladině? :-D ..vážně se Ti líbí, nebo kecáš? :-D ..mám tady totiž koment od "anonyma" jak jsou ty brýle šílený! :-O ..jsou z Gate a nestály ani stovku :-)

      Vymazat
  14. veľmi pekné plavky, vyzeráš super! :)

    www.beautybytimej.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC DĚKUJI, Lenny ví co mi má koupit :-)

      Vymazat
  15. Moc ti to sluší! :)

    My máme za městem taky jeden lom, ale tam chodí tolik lidí, že se to nedá :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady to právě není až tak natlakovaný, tak je to dobrý! :-) A MOC DĚKUJI

      Vymazat
  16. Odpovědi
    1. :-D ja nevím, co znamená to "hodí vrkoč" :-D ..ale jestli to znamená něco jako sluší Ti drdol tak to beru :-DD ..DÍKY ;)

      Vymazat
    2. ano presne to to znamená :D :)

      Vymazat
  17. Lenny se opravdu trefila , ty plavky ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  18. nádherné miesto tam by som sa chcela ísť niekedy pozrieť :) a krásne plavky máš pristanú ti veľmi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě by se Ti tam moc líbilo Jůlinko! :-) jo a moc Ti děkuji :-*

      Vymazat
  19. Ahoj, není to náhodou tenhle lom? :D http://mapy.cz/#x=16.609911&y=49.656138&z=13&d=user_16.596254%2C49.658809%2C49%C2%B039'31.713%22N%2C%2016%C2%B035'46.514%22E~Zatopen%C3%BD%20lom%20B%C5%99ezinka_1&t=s

    Ve čtvrtek se tam s kamarádama na pár dní chystáme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasně! :-) Ty to tam znáš? :)

      Vymazat
    2. Už jsem tam jednou byla, minulý rok. Podle fotek jsem to hned poznala.
      Je to krásný místo!!
      Taky tam plánuju něco nafotit a určitě to hodím na blog.

      Vymazat
    3. WOW WOW WOW!
      Svět je malý! :-)
      To teda je, mně se tam fakt moc líbilo!
      Tak to se budu těšit!
      P.S Kde bydlíš? :)

      Vymazat
    4. V Moravské Třebové :) takže to je docela kousek.
      Teď tu řeším závažný problém, tvoje odpovědi mi nechodí na mail a nevím proč. vždy se sem musím podívat, jestli jsi mi odpověděla. achjo.. :D

      A mimochodem máš krásnou postavu!!!

      Vymazat
    5. :-D TO JE SRANDA!
      Do Moravské jedu v pátek! :-D (jinak Můj taťka dělá v Moravské)
      Jako mě nikdy nechodí žádné upozornění! :-O
      achjo!
      MOC TI DĚKUJI! :-) jseš hodná

      Vymazat
    6. Dřív mi právě upozornění hodily. Divné.

      No, svět je opravdu malej! :D

      Vymazat
    7. Tak třeba někdy dáme nějaký sraz! :-)

      Vymazat
    8. Určitě můžeme! Jenže v srpnu se za školou stěhuju do Prahy, takže budu v MT málo. Ale v Praze by to bylo fajn. Přespání by u mě nebyl žádný problém. :)

      Vymazat
  20. Vyzerá to tam nádherne, také pokojné, pekné :) A páčia sa mi veľmi tvoje plavky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, tolik z Vás mi pochválilo plavky, MOC DĚKUJI! :-)*
      A bylo to tak fakt super, všude klídek, pohodička..žádnej stres;-)

      Vymazat
  21. Opět naprosto krásné fotky :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÉÉ tak to jsi mě moc potěšila díky, to je chvála nad všechny chvály! :-)

      Vymazat
  22. strasne krasny fotky! moc ti to slusi v tech plavkach, a vubec, musel to byt supr vylet s pritelem:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé takový milý komentář, děkuji Ti moc! Byl to super výlet a chtěla bych ho v budoucnu zopakovat

      Vymazat
  23. Sluší ti to tu :) Ta poslední fotka je fakt krásná. To místo vypadá hezky, docela mě to láká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC SI VÁŽÍM TVÉ CHVÁLY! :-)
      Jestli máš poblíž nějakou vodu v přírodě a určitě neváhej a dopřej si relax! :-)

      Vymazat
  24. Ty máš tak nádhernou postavu! :) A já už v takovém lomu byla nespočetněkrát a je to to nejlepší místo na koupání! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak a červenám se! :-D :-O ..supér, jseš úplná lomařka! :-D

      Vymazat
  25. Tady se to někomu sakra dobře vykládá, když má takhle skvělou postavu :P. Fotky jsou skvělé a zatopený lom zní lákavě ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D haha ..nepřeháněj :-P ..děkuji moc! :-)

      Vymazat
  26. stejně se po tam tom furt bojím jít k lomu :-/, ale příspěvek se mi moc líbí jako vždy! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako nedivím se! ..:-/ ,,ale jinak moc díky! :-)

      Vymazat
  27. Jste čarovné! :D
    Haha, moc vám to sluší! Užívejte si léto :)

    OdpovědětVymazat
  28. máš hezký plavky, to mi připomíná, že bych si nějaký taky měla pořídit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc dekuji, to já taky nikdy jich neni dost!

      Vymazat
  29. na místo s takovým názvem by mě nedostali ani párem volů :-D
    hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
  30. Dekuji moc ..od Tebe to je zase moc pekny komentář!

    OdpovědětVymazat
  31. Tam musíme zajet! Už jenom kvůli těm fotogenickým záběrům, které se tma dají pořídit :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: