, ,

MY FAVOURITE CLOTHES (outfit)

neděle, července 15, 2012

Zdravíčko ladies  
U nás stojí počasí pěkně za prd, na koupání nebo opalování venku to vážně není. Tak ze své pomyslné kabelky vytáhnu aspoň trošku prosluněný a vyletněný post. Každá z Vás má určitě svůj oblíbený kousek oblečení v šatníku. Já jsem pro Vám nafotila svoje nejoblíbenější kousky oblečení v jednom  letním outfitu. Co mám tedy vlastně na sobě?
  • bílé tričko s jemnými vzory Tally Weijl
  • plísňové riflové kraťásky New Yorker
  • lehký hadřík přes hlavu s potiskem Gate
  • hnědé balerínky s tkaničkou Humanic
  • lehké perleťové náušnice Takko
  • hnědou tašku do ruky/přes rameno Takko

Uvidíte spoustu fotek z procházky v lese s přítelem. Cílem výletu bylo navštívit krasnou lesní studánku s ledovou, čistou vodou a  pořádně se osvěžit. Cestou tam jsme si natrhali nejsladší lesní jahůdky a maliny. Doufám, že se Vám budou fotky líbit a oceníte tu krásnou přírodu okolo. Mě tedy absolutně očarovala. No a taky jsem moc zvědavá co budete říkat na můj outfit. Ráda se dozvím, který kousek se Vám líbí nejvíc a naopak. 
+ Miláček Jojss mě oslovila jestli bych jí neodpověděla na pár otázek
a hotový ROZHOVOR NAJDETE TADY





No a co vlastně nosíte nejradši Vy? / Na co nedáte dopustit? / Máte svůj nejoblíbenější hadřík?

with love your Dia

You Might Also Like

84 your comments

  1. Jééj Dia krásny outfit ! A tie modré kraťase mám aj ja ♥

    Inak už je uverejený ten rozhovor. Tu : :))
    http://jojaslife.blogspot.sk/2012/07/interview-s-diou-z-blogu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhovor je nejvíc super! :-) ..tyjo svet je malej, no tak nás aspon spojuji kratase! :)

      Vymazat
  2. máš úplne úžasné vlasy! a tie botičky♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ted jsem si je nechala ostrihat, ale ne zas tak moc !:-D ..TO DOROSTE! ;-)
      a moc díky za botky, ale uz jsou to stařečci

      Vymazat
  3. Krásně sladěno.. a ta kabelka - ta je více než krásná :)!

    A co nosím nejradši? :-D To je těžké :-D Ale mám ráda jednoduchá bavlnění tílka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky jsem se az pak divila jak jsem to sladila ! :-D

      Díky za kabelku, ale stejne potrebuju novou!

      P.S Tílka jsou moc fajn ;-)

      Vymazat
  4. Opravdu krasne fotky,ta priroda musela byt ve skutecnosti jeste krasnejsi:) ja nejradsi kombinuju biĺa tricka s barevnymi doplnky;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, ze sis toho vsimla, to me potesilo! :-) ..taky mám moc rada bilou ;)

      Vymazat
  5. krásný outfit ♥ fantastické fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. to tričko je úžasné, na na fotkách ti to moc sluší:))

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovy miloucky komentar, dekuji pekne! :-)

      Vymazat
  7. Krásné prostředí opět....no jo , co je víc jak přiroda???....
    Tak mám pár kousku který nosím častěji než ty ostatní:D....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za povsimnuti! :-) NO nic! ;)
      To je dobre, aspon v tom nejsem sama ;)

      Vymazat
  8. krásný outfit! To tričko i kabelka mě dostaly :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásko!*Nejlepšíí fotky, ta kabelka je nádherná)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oujee jses moc hodna! :-)
      Nemyslela jsem si, ze se vubec bude nekomu libit :-D

      Vymazat
  10. Opět ti to moc sluší! Jsi fakt nádherná! ;) A outfit samozřejmě nemá chybu!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já Ti opet moc dekuji! :-)
      JSES MOC HODNA! ;)

      Vymazat
  11. moc ti to sluší. jak si děláš ty nádherné vlnky?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc. Prijdou Ti nadherny? :-)
      NO normalne kulmou a jinak mam samovolne kudrnaty vlasy..ale ted to mam trosku ostrihany :-)

      Vymazat
  12. Si veľmi fotogenická :)
    Rada pozerám tvoje fotky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né nejsem, jsem věčně nespokojená se svejma fotkama! :-D
      ALE VÁŽÍM SI TOHO, ŽE JSI TAK HODNÁ! :)
      moc dekuji!

      Vymazat
  13. Jsi moc nádherná a outfit je báječný , nejvíc se mi líbí ty šortky jak mají peace

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC A MOC TI DEKUJI, takový komentár jsem si ani nesnila ;)
      JOJO to se mi na nich taky moc libi! :-D

      Vymazat
  14. Moc hezký outfit ! :) Sluší ti to ! Nejvíc se mi líbí to tričko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, taky se mi moc líbí! :-) JSEŠ MOC HODNÁ, DÍK DÍK!

      Vymazat
  15. obě dvě trička jsou moc pěkný))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děěěěkuji od Tebe to moc potesi! :-)

      Vymazat
  16. všetky veci sú krásne :) som taká doslova že maniačka kabeliek na tie nedopustím ! haha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aaa taky bych chtela novou kabelku! :-) ..a moc ti dekuji! ;)

      Vymazat
  17. hezký outfit! obyčejné,krásné a jednoduché.. styl:)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc ti to sluší, všechny ty kousky jsou krásné :) a fotky taky super :) sama se chystám nejbližší době do lesa, miluju tu pohádkovou atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsi velmi hodná a nechala jsi mi tu moc mily komentar! :-) A máš pravdu s tou úžasnou atmosferou :-)

      Vymazat
  19. Kraťásky jsou super!!!Já nejraději také takové,jen k nim tílečko a žabky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, už je mám druhý rok ;-)
      přesně, jen pěkná pohodička!

      Vymazat
  20. u nás je tiež škaredé počasie a tak ma tvoj letný článok potešil :) ďakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO JAKO TO POČASÍ JE HUMUS ! ..prázdniny jsou na nic, když je hnusně :-/ ..NEMÁTE ZAČ! :-*

      Vymazat
  21. Mo ti to sluší, jsi nádherná :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee! :-) Jsi moc milá, to mě moc těší A DĚKUJI TI :-*

      Vymazat
  22. Odpovědi
    1. no vidíš a já ji moc ráda nemám :-D ..NEBO MÁM, ale chtela bych treba i jinou

      Vymazat
  23. veľmi ti to svedčí. krásne veci



    zvem ťa k sebe na blog: littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mco díky za pochvaleni veci, moc me to potesilo :-)
      dekuji za pozvani ;)

      Vymazat
  24. Miluju svoje boty na klínku, kočičí brýle a všechny pletený svetry po prababičce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mám jeden svetr po babicce a mam ho moc rada ;)

      Vymazat
  25. bože, to ti strašně sluší!! :)
    já ani nevím ty jo! ale tohle léto/neléto nosím pořád nějaké sandálky a k nim ohrnuté kalhoty/džíny + tričko/košili zastrčenou jen vepředu :) :D

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc rada, dekuji! :-)
      To zní moc dobře! ;)

      Vymazat
  26. To tričko je naprosto originální ( s tou panenkou) moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc dekuji, mám ho asi nejradši..:-)

      Vymazat
  27. Krásné fotky :)

    Zvu na Sheinside Giveaway !

    OdpovědětVymazat
  28. fotky mě naprosto okouzlily!vypadáš tam fakt skvěle:)* a máš úžasné vlasy!
    outfit je taky moc pěkný,nejvíc se mi líbi ta taška♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti mockrat dekuji, moc me to potesilo! :-)
      Moje vlasy nemam rada :-O :-D
      a dekuju za pochvulu taksy ;)

      Vymazat
  29. Krásná lesní žíňka! Tedy moderní víla ve stylovém oblečení.

    OdpovědětVymazat
  30. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" is made of thousend of blogs from 135 countries. If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  31. Sekne ti to! :) Na co já nedám dopustit jsou klasické džíny a bílá trička. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DÍKY MOC :) ..aha aha, ten styl se mi taky moc libi! ;)

      Vymazat
  32. Fotky sú bombové! A každý jeden kúsok oblečenia čo máš sa mi veľmi páči, tebe to hrozne moc pristane! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mi tu vzdycky nechas tak moc hezky komentar, to si ani nezasloozim! :-O
      moc ti dekuji! :-*

      Vymazat
  33. Holky zkuste GIVEAWAY tady! ... http://in-love-deni.blogspot.cz/2012/06/1giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  34. Ta hnědá kabelka je krásná:) Jinak všechny fotky jsou nádherný, už z fotek jde vidět, že je ta příroda opravdu krásná:)

    OdpovědětVymazat
  35. sekne ti to :) a tie kraťásky :) žeriem ich

    OdpovědětVymazat
  36. klásná Dianka! ;-)

    OdpovědětVymazat
  37. Taky se mi moc líbí ty kraťásky :)
    Btw máš nového čtenáře :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: