, , ,

NA GRILU

úterý, července 17, 2012

ZDRAVÍM VÁS VŠECHNY  
Taky je u Vás taky tak škaredé počasí? U nás zrovna teď prší. Nedá se pořádně nic dělat, tak jsme se s mamkou rozhodly, že si zítra uděláme výlet na nějaký pěkný zámek v okolí. Prohlídka bude uvnitř, takže ať bude venku jak chce, nás to nerozhází a prostě si uděláme pěkný den. Teď jsem ráda, že mám v záloze jeden příspěvek z nedávného grilování u nás na zahradě. Bude to takový malý random. Na fotkách uvidíte například našeho pejska Žeryka a co dobrého jsme si dávali do nosu (do pusy) :-D . Tak snad se Vám budou fotky líbit a vzbudí ve Vás chutě a taky si půjdete něco dobrého udělat. Pokud tedy u Vás taky neprší. Grilování a léto mi k sobě neodmyslitelně patří. Je to tak i u Vás?


with love Dia

You Might Also Like

32 your comments

  1. pěkné fotky,u nás teď taky bohužel prší a co je ještě horší je děsná zima...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za pochvalu fotek! :-)no tady je taky zima je to nezvyk nosit jeden den bundu a druhej jen tílko! WTF?!?!

      Vymazat
  2. nádherne fotečky..aj u nas nieje teda veľmi pekne....a fakt sa mi nechce nosiť bundy svetre a tenisky a dlho nohavice..je to hrozne.veď je leto...aaa..cele zléé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc! :-) ..no já jen doufám, že to brzo bude pryč a bude zas hezky!

      Vymazat
  3. super fotky :)
    jojojo, pro mě skoro léto= = grilování! :D ale teď to počasí? TO JE HNUUUS. Furt se to střídá a deštník mi akorát zabírá místo v kabelce, už ať to jde do háje!

    OdpovědětVymazat
  4. Grilovaný hermelín a grepovýho staropramena miluju.

    OdpovědětVymazat
  5. mňaaam grilovaný hermelín. dala by som si nejakú menšiu grilovačku, škoda tej zimy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo já bych grilovanej hermelín mohla jest pořád! :-)

      Vymazat
  6. zlaty pejsek :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  7. Grilovanie ♥♥ U nás prší stále a už mi to lezie na nervy :/
    Inak pekné fotky :))

    OdpovědětVymazat
  8. skvělé fotky :)
    http://michallka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky :-)

    U nás bylo hnusně celý den ale teď na večer se úplně vyjasnilo. My s mamkou zase když je škaredě tak chodíme plavat, nejlepší je to přes poledne, to máme bazén skoro samy pro sebe :-) Ale na zámky chodím moc ráda, užijte si to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tady se to pocasi taky porad strida. :-)
      MOC DEKUJEM! :-)

      Vymazat
  10. Hezké fotky :)
    Mě to počasí u nás tak štve :/

    OdpovědětVymazat
  11. krasne fotky, hlavne tie so psikom, nema chybu :))) ja grilovanie milujem a drzim sa myslienky, ze najlepsie maso je opecene na grile :))) ale aj zelenina a grilovany syr nemaju chybu! :)))mnam.. narobila si mi chute.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no jako já sobe same taky, porád bych jedla syr z grilu! :-D
      díky moc za koment :)

      Vymazat
  12. Mňam, já bych šla grilovat hned! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak koukám, holky, že tady se paří, griluje, koupe, no zkrátka užívá léta plnými doušky :) Jen tak dál ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;) Evčo dlouho jsi tady nebyla. ;) ..ale jojo máš pravdu

      Vymazat
  14. Samé mňamky, miluju gambrimus už je dokonce i v lahvi to jsem ještě neviděla:)

    OdpovědětVymazat
  15. Dobré fotky. Mňam. Ten Žeryk je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D díky, je to náš psí miláček

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: