,

NA NÁVŠTĚVĚ U KONÍ

sobota, července 07, 2012



Pokud právě tohle teď čtete, určitě jste si také prohlédly fotky. S přítelem jsme vyrazili na výlet z města, zajeli jsme se koupat do zatopeného lomu (brzy ukážu fotky) a cestou domů jsme se na chviličku zastavili  u koní. Vzali jsme si s sebou tašku s tvrdým pečivem na svačinku pro koníky a dali jsme ji paní, která se o ně stará. Potom už jsme se jen dívali, jak se hezky pasou a vyfotili pár fotek, našli jsme malinky malinký maliny a  jeli jsme domů. Bohužel jsme si koníky nemohli ani pohladit po čumáku, protože byli daleko a bylo šílené vedro a čekat by se nevyplatilo. Ale i tak jsme rádi, že jsme po dlouhé době mohli zase vidět tak krásná zvířata. Určitě pojedeme zas! A jestli máte možnost i Vy určitě koníky běžte taky pozdravit! 




 with love DIA

You Might Also Like

44 your comments

  1. včera bylo hrozný horko to jo :/ ale ty fotky jsou skvělý! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pořád je strašný horko na umření! :-O :-D ..pro ty koně to musí bejt daleko víc nesnesitelný, chudáci..prej taky hned pak utíkají zpátky do stájí, protože to dlouho na pastvě nevydrží a to tam chodí až k večeru. :-) a moc dekuji za pochvalu fotek, nejsou kdovijake, ale me se libi! :-)

      Vymazat
    2. u nás je teď ale docela zima zase :D to je hrozný, ještě večer vedro k padnutí a teď tady mam husí kůži z tý zimy :D chudáčci :( mě je vždycky zvířat strašně líto :( co máš za foťák? :)

      Vymazat
    3. no vlastne jsem zapomnela, že u nas dnes v noci byla velka bourka a ochladilo s taky trosku to je fakt! :-O ..ale jako litim tady v tilku a je mi porad teplo! :-D ..jinak to fotil pritel, jak jinak na tohle http://www.letsgodigital.org/html/review/konica_minolta/dynax/images/dynax_5D_01.jpg

      Vymazat
  2. Jéj krásne fotky a chúdence koníky. Musí im byť teplo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě jim muselo bejt fakt dost vedro, nezaviděla jsem jim ani minutu

      Vymazat
  3. absolutně dokonalé fotky! :) mám ráda koně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo tak to jsem ráda, ze jsem ti timhle prispevkem padla do noty! :-) ..ja mam z koni trosku strach, asi proto, ze s nima nemam zadnou zkusenost poradnou

      Vymazat
  4. Super fotky :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Dianko, ty jsi hrozně krásná holčina :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neee to se ti jenom zda, protoze jsi az moc hodna a já si takovou chvalu vubec nezaslouzim, ale Ty si zaslouzis velke DIKY!!! :-**

      Vymazat
  6. děkuju mockrát, si zlatá :))

    já rýži miluju!!! :D
    skvělé fotky, na všech ti to moc sluší :) koně mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nee to ty jsi zlata! ;-)
      já miluju rýžovy nudle! :-D KOMPROMIS!
      Jsem ráda, ze jsem Vám konarkam udelala radost!

      Vymazat
  7. to jsou nádherné fotky, koně miluji, ale mám z nich respekt:) jsi krásná! a děkuji za povzbuzení, vážím si toho:):-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já z nich mám spíš i strach trošku! :-) MOC DEKUJI ZA POCHVALU FOTEK ,VZDY ME TO STRASNE POTESI! ..je dekuji, jsi tak milá,,to jsem si ani nezaslouzila! ..poteseni je na me strane!

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. aspon jsem se ti trefila do noty, mám rada holky co maji rady kone a jezdi na nic ha tak, to já nikdy nebyla a asi nebudu žádná jezdkyne! :-)

      Vymazat
  9. jůů moc pěkné fotky! a ty jseš na nicj (jako vždycky) moc hezká:))

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to abych se začala červenat! :-[ jsi moc milá, děkuji Ti! ♥

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. JSEŠ NEJHODNĚJŠÍ, moc děkujeme, že tak hezky sleduješ náš blog, moc nás to těší! :-*

      Vymazat
  11. skvělý článek, moc ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to moc děkuji, jsem potěšena! ;-)

      Vymazat
  12. Krásné fotky, přímo romantický výlet.

    Díky za komentáře na mém blogu během mé dovolené.
    www.elegant40.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. romantika nesmi chybet ;-)
      nemáš vůbec zač, moc se mi příspěvky líbily!

      Vymazat
  13. Máte úžasný blog! a ty fotky .. krásné♥
    Jsem novým členem a byla bych ráda, kdyby jste navštívily i ten můj:) Znovu začínám..

    http://lost-in-closet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC SI TOHO VÁŽÍME, DÍKY! :-*
      určitě navštívíme, toho se neboj!!

      Vymazat
  14. Jé to jsou krásné fotky! Já miluji koníčky a vlastně všechny zvířátka! :) Nejradši bych doma měla malou Zoo, ale máme malý byt, tak mám jen malého pejska. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee dekuji Ti mockrát! :-) my máme taky jen malinkýho pejska ;-) ..ale treba muj pritel mel doma peknej zverinec, kočku s kotatama, chameleon, fretka, venku ovce, predtim krysy, svaby, cvrcky,..a co ja vim! :-O

      Vymazat
  15. Dokonalé fotky holčiny :) moc sluší :) Jinak jsem vám chtěla hrozně moc poděkovat za krásný komentář, který jste mina blogu nechali :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promímtě vždyť nemáš za co děkovat! POTĚŠENÍ JE NA NAŠÍ STRANĚ! :-) A moc Ti musíme poděkovat ! :-* ..

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: