NEW START...

čtvrtek, července 12, 2012

Zdravím všechny pravidelné čtenáře blogu, AHOJ!
Pokud to tu sledujete pravidelně určitě jste si všimli jedné změny. Tohle už není blog dvou nejlepších kamarádek, ale jen můj blog, Dianin blog. Už delší dobu přidávám příspěvky pouze já a Lenny jen opravdu vyjímečně. Lenny už to tolik nebavilo a zrovna teď se ani moc nevidíme a taky nemá pořádně čím fotit. To je jen hrstka důvodů proč si chtěla dát s blogováním pauzu. Tak jsme se rozhodly, že to tu povedu už jen já sama. Mrzí mě to, ale určitě Lenny chápu. Já každopádně nechci s blogem přestat, aspoň zatím ne. Baví mě to tu a blogování se stalo za posledních sedm měsíců mým velkým koníčkem. Nebudu tedy moc smutná a půjdu dál. Budu ráda, když mě budete dál tak hezky podporovat, přidávat se a komentovat. Vy jste totiž důvod, proč s blogem neskončit! MÁM VÁS MOC RÁDA! Snad i Vám se tady líbí a máte to tu rádi...Brzy plánuji designové změny a dám blogu trošku jiný kabátek. Koncem příspěvku přidávám optimistické fotky ze zahrady, které atmosféru snad trošku nadnesou. Nejsem na nich namalovaná, tak se třeba aspoň zasmějete! :-D


 ..Kdo ví, třeba se Lenny zase někdy vrátí..






With love Dia

You Might Also Like

70 your comments

  1. jé tak to je škoda, obě jste hrozně sympatické a hrozně se mi líbilo to, že jste takové dobré kamarádky. asi i proto, že já takovou tu nejlepší kamarádku nikdy neměla. tak alespoň ty jsi zůstala. určitě to zvládneš i sama a Lenny se třeba časem zase přidá, třeba je to jen nějaká malá krize

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to taky moc líbilo, to mi věř ;-) :-) ..ale tak třeba zrovna teď najdeš svoji nejlepší kámošku, kdo ví! ;-) ..MOC DĚKUJI ZA POVZBUZUJÍCÍ KOMENTÁŘ! :-) ..taky doufám, ze to je jen docasny období

      Vymazat
  2. přeji Ti mnoho čtenářů, komentářů a toho všeho dalšího, co Tě dělá šťastnou! nadále budu komentovat, protože tě chci jako svoji velkou kamarádku v tvých snech (koníčcích) podporovat, jelikož to velmi dobří kamarádé dělají!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tos napsal moc hezky a mám z tohodle komentáře největší radost! :-) DĚKUJI TI MOC! Jseš nejhodnější a vždycky mám radost, když to tady vokomentíííš ;-ú

      Vymazat
    2. vůbec nevím co Ti odepsat :)

      Vymazat
    3. Nemusíš psát nic! ;-) :-) ..prostě díky!

      Vymazat
  3. ty se nepotřebuješ malovat, jsi krásná přirozená:) jsem ráda, že tě to baví, tak to má být, miluju to tady:) tvá S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé tohle mě vážně moc a moc potěšilo! V takových chvilkách je dobrý vědět, že to tu někdo má rád a čte to tu! ..A nevíc jseš nejhodnější, žes mi pochválila moji odmalovanost! :-O DĚKUJI TI MOC!!!!

      Vymazat
  4. Držím pěsti! Nemá smysl, aby Lenny zůstávala, když už jí to nebaví.

    Já jsem se stala členem díky příspěvku - krásným šatům, které byly na výběr na svatbu. Takže uvítám módní příspěvky :-)

    Mnoho zdaru a nesmutni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJI TI MOC A MOC!
      Týjo, to je senza, že si to pamatuješ! ;-)
      Dobře, že to vím! Určitě na tom zaplacuju!
      JEŠTĚ JEDNOU MOC DÍK!

      Vymazat
  5. Je to strašná škoda, ale rozhodně pochopitelné, nemělo by pro Lenny smysl "zůstávat-nezůstávat", pokud pro ni blog ztratil své kouzlo a zábava se vytratila. Doufám, že o tvoje články budeme zakopávat pořád a budeš mít stále o čem psát. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ je to škoda! :-/ ..jasný, já ji chápu, je to její volba přece ;) ..To já taky doufám, budu se snažit, aby se Vám u mě na blogu moc líbilo a rády jste se sem vracely! :-)

      Vymazat
  6. tak nějak jsem tušila, že to tak dopadne :-) a je skvělé, že pokračuješ, byla by škoda toho nechat!
    a sluší Ti to i nenamalované ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono se to dalo snadno vypozorovat! ..moc děkuji, že ve mě věříš, mám z toho radost! :-)
      A nesluší, ale stejne moc děkuji! :-D

      Vymazat
  7. To je mi líto,ale určitě si někoho najdeš,kdo bude v tvém životě opět nevyměnitelným človíčkem,který Tě vždy podrží a dodá chuť žít...:-) Vždycky je někdo,podobný...a ochotný..Tě podržet,tak jako tvoje čtenáři,tak i rodina:) Neměj hlavu skloněnou,ale pořád směj...a raduj z každého dne ! Přeji hodně úspěchu a tu spřízněnou duši přátelství ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovy krasny a prejicny komentar, to jsem si nikdy ani nevysnila! :-O ..moc ti za něj dekuji! . . .
      Urcite mam jeste hodne lidi kolem sebe co me ma rado, treb muj pritel je pro me nejvic! A Vy vsichnitady jste taky uzasni ..:)

      Vymazat
  8. Každá změna je k lepšímu. :) I já jsem si tím prošla..:/ Hrozně se těším na nový vzhled blogu a jak to tady bude pokračovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nat zrovna na Tebe jsem myslela! ..jasny mas pravdu, vsechno zly, je k necemu dobry :) ..taky se tesim uz ted jsem trosku zmenila zahlavi, ale tim urcite nekoncim :) :-P

      Vymazat
  9. Je to podľa mňa super, že s blogovaním aj napriek tomu neprestaneš :) tvoj blog som si veľmi obľúbila, takže prajem ti veľa šťastia a dobrých čitateľov ;) Ty to určite zvládneš :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem m oc rada, ze si to myslis! :) to me potesilo! :) ..MOC DIkY ZA PODPORU! To jsem potrebova slyset! ..ted pujdu s chuti do toho :)

      Vymazat
  10. To je škoda, ale také to chápu sem tam i já mám krizi a nemám na blog čas a nechci si z něho dělat povinnost, protože vím,že by mě to pak přestalo bavit. :) Držím palečky a určitě blog budu stále navštěvovat! :) XOXO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je,,, díky moc, to jsem moc rada! :)*

      Vymazat
  11. Tak ať se Ti v blogování dál daří i samotné :)
    Jinak fotky jsou moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání, budu se snažit! :)
      ..mám radost, že se libi :):)

      Vymazat
  12. Ahoj, je to skoda, ale jeste vetsi by byla, kdybys s blogovanim prestala i ty. Preju, at se ti dari a at mas hodne ctenaru!

    http://klaraspoint.blogspot.be/
    http://klaraspoint.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já zatím neprestavam! :):) ..děkuji Ti moc, vašim si toho!

      Vymazat
  13. Škoda. :/ Ale aspoň že ty nekončíš, moc ráda sem chodím a kdyby si skončila i ty tak by to bylo na odstřel! :D A ty fotky? Jsou nádherné! Ty jsi krásná i nenamalovaná (což se u mě říct opravdu nedá! :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee tak tohle beru jako moc upřímný komentář! <3 ..děkuji Ti za nej! ..a urcite odmalovana vypadas krasne a mnohem lip jak ja ;);):)

      Vymazat
  14. Je to škoda protože podle mě jste byli skvělá dvojka, ale jsem ráda že blog nezůstane stát a bude o něj dobře postaráno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj to mas pravdu, mely jsme vybudovany jmeno ale co uz. ;) ..jj to bude o to se prece postaram :)

      Vymazat
  15. och,tak to ma mrzi... ale na druhej strane to trochu chapem,lebo aj ja som pri svojom blogu mala uz rozne "pocity" a chcela som s tym skoncit..
    som rada,ze ty budes pokracovat dalej,lebo tvoje clanky citam strasne rada! :)a uz sa tesim na dalsie:)))
    ..no dufam,ze aj Lenny sa casom vrati spat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, ja to taky chápu a nebudu nikoho přemlouvat. :) ..jsem moc rada, ze to tady skedujes a ctes..to potesi nejvic ;)

      Vymazat
  16. máte nenormálne krásnu záhradu :) A pokiaľ je tvoja pleť "čistá" čo rozhodne je súdiac podľa fotiek, ani nieje dôvod sa maľovať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí, děkuji ;):) ..no nevim jak moc cistou plet mam a nebo nemam, ale prijdu si trosku jak strasa do zeli :D

      Vymazat
  17. To je škoda :/ Naštěstí je dobré, že blog nekončí a že budeš pokračovat! :) Určitě se vrátí, taky jsem měla takovou krizovku ale začalo mi to chybět, tak třeba... kdo ví :) Hodně dalších čtenářů!! :) (jste) JSI boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj chapu te,..já jsem zatím spokojena a bavi me to tu :) ..tak snad to bude klapat :)

      Vymazat
  18. Jsem ráda, že pokračuješ alespoń ty, jelikož váš blog jsem si za poslední dobu moc oblíbila :).
    Jinak, máš nádherný plavky a postavu (!!!!) :)

    OdpovědětVymazat
  19. Prajem ti teda veľa šťastia v blogovaní aj samej. Som rada,že pokračuješ! :) Fotky sú skvelé ako vždy, a ty si krásna nenamalovaná aj namalovaná! ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Hodně štestí , určitě to sama zvládneš:)

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadat takhle dobře bez make-upu, tak jsem nejšřastnější :). Tvoje články jsou super a dál je budu číst s chutí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nekecej prosimte! :-D ..jinak moc a moc dekuji, mam radost! :)

      Vymazat
  22. Věřím, že to sama zvládneš a Lenny se někdy vrátí! :) Ale hlavní je, že tenhle blog bude i nadále existovat! :) Hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Hodně štěstí :) Je pravda, že ty jsi přispívala mnohem častěji :) :) :)

    Jinak bez make-upu vypadáš skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji, jj to prispivala :)
      jsi moc hodna! DÍKY ;)

      Vymazat
  24. ty to zvládneš aj sama :) mám veľmi rada váš/tvoj blog , a asi ho už nikdy neopustím ako sledovateľ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JUHUUU to je velmi optimistickej komentar, dekuji moc!!!

      Vymazat
  25. Tak to je škoda,ale i tak věřím že blog bude dál bezvadně fungovat!Jsi skvělá,jo a fotky se povedly :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji, urcite to tu povali dál o to se postaram! :-) ..moc dekuji, potesilo me to!

      Vymazat
  26. Tak, hlavně že jsi to nezabalila i ty, protože to bych byla vážně smutná. Já věřím tomu že se po nějaké době zase vrátí. Vždyť každý někdy potřebuje pauzu :-) Jinak, nenamalovaná jsi pořád krásná, nechápu jak to děláš :D A prozraď, kdo vám dělá doma zahradníka? Máte úžasnou zahradu. Můj taťka se hodně rád stará o zahradu, každý den lítá se sekačkou jako šílený, ale s vaší zahradou se to asi nevyrovná :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedovolim abys byla smutna neboj :-) ..budu tady na blogu otravovat jeste nejakou dobu! :-D.. No treba jo, kdo vi! :-) ..prosimte nenamalovana jsem porad stejne vošklivá :-D ..za nasi zahradou stojí leta prace a usili :-) ..jeste kdysi mamka vymslela design spolecne s architektem :-) ..ted se i ni stara tatka :-) ..diky za zeptani! :-) ...jo a muj tatka je taky sekáč! :-D

      Vymazat
  27. Život jde dál, myslím že to sama zvládáš skvěle :) a i když nejsi namalovaná, tak ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dekuji, ze mi fandis :-) ..urcite to bude zmena, ale v posledni dobe jsem prakticky zvykla cely to tu delat sama, no ale smutno mi bude to je fakt ;-) ..a dekuji, ze mi chválíš fejs :-D

      Vymazat
  28. Aj tak ti to veľmi pristane :) Držím ti palce v blogovaní a prajem ti veľa čitateľov a milých komentárov,si skvelá blogerka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOC DÍKY LIZZY! :-) jsi moc přejícná, toho si vážím

      Vymazat
  29. Náádhera,prostě nádhera...to prostředí...no wau!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. páááni od Tebe bych to nečekala! :-o MOC TI DĚKUJI! :-*

      Vymazat
    2. Protoze jses princezna! :-*

      Vymazat
    3. Jé, děkuji:*..to mi zatím řekly jen samé malé holčičky, že vypadám jako princezna,hlavně kvůli jedné fotce co je jako reklama na aute, tam mam takový vlásky princeznovsky:D...

      Vymazat
  30. veľmi pekné fotky máš ..páči sa mi to sú veľmi prirodzené . :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ti moc dekuji, potesila jsi me! :-)

      Vymazat
  31. to je dobře. ta lenka je nějaká divná

    OdpovědětVymazat
  32. No a já si říkala, že mi tu něco nehraje, vidím tu stale jenom tebe:-) Ten změneněj název mě spletl, ted čtu a vídím ja kto je . Tak aspon že ty jsi to nevzdala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, no prave byla jsem tu porad jen ja, tak proc nutit L, kdyz se ji do toho nechtelo :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: